Jump to content

Ejer du eller benytter du dig af sexdukker?

Recommended Posts

Hej alle,

Vi er fire 2. semester psykologistuderende fra Aalborg Universitet, som for tiden er i gang med at skrive et projekt omhandlende motivationen bag og oplevelsen af at være sammen med en sexrobot/sexdukke. I denne sammenhæng søger vi mænd over 18 år, der har lyst til at stille op til et interview angående oplevelser og erfaringer med en sexdukke. Hvorvidt du ejer en selv eller blot har prøvet en spiller ingen rolle. 

Interviewet vil blive lydoptaget og disse optagelser vil indgå i vores projektarbejde. Det er dog vigtigt at understrege, at interviewet er 100% anonymt og alle personlige udsagn og oplysninger vil blive behandlet fortroligt. Interviewet vil have en varighed på omkring 1 time og vi er meget fleksible med tid og sted.

Hvis du/I kunne være interesseret er du/I meget velkommen til at kontakte os på mail: psykforskning@gmail.com.

Vi kan også kontaktes på ovenstående mail, hvis du/I skulle have yderligere spørgsmål eller ønsker en mere dybdegående forklaring af interviewets settings. 

Vi håber at høre fra jer!

De bedste hilsner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I får nok ikke meget held herinde. Forum har stort set været dødt i et par år nu.

Jeg svarer dog gerne. Nej, jeg har ikke en sexdukke. Kunne faktisk godt tænke mig at prøve én, men jeg har ikke råd til én. Hvis jeg skal have én, skal det være en af de virkeligt dyre, der er avancerede og ligner mennesker rigtigt. Ellers er det jo ikke meget ved.

Sexdukker bliver jo aldrig den rigtige vare, men jeg forestiller mig at som supplement, kan de være okay. Jeg er selv single og det er langt fra hver dag, at jeg har en sexpartner foran mig. Så til de dage (og dem er der flest af), kunne det være fint at have en livagtig sexdukke. Dukken skal selvfølgelig være lækker, ellers kan det være lige meget. Da jeg er mest gay, forestiller jeg mig en lækker twinkdukke, som ligner en af de der hotte slanke unge fyre først i tyverne, gerne med en 20 cm. pik he he

Skal dukken være en dame, for jeg er jo lidt bi også, så skal hun have former og gerne en stor røv, for at det tænder mig. Jeg er ikke så meget til tynde kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu