Jump to content

Lagt i håndjern

Recommended Posts

Jeg har endelig fået sat min kone ind i at jeg er til håndjern osv.

har lidt problemer med at få hende til at gå aktivt ind i disse bindelege.

For noget tid siden var en landsholdskamp i håndbold, vi var gået i seng i halvlegen og da kampen sluttede begyndte jeg at kæle for hende, det irriterede hende åbenbart for det næste som sker er hun siger "nu får du altså håndjern på", nu kunne jeg jo ikke kæle for hende mere.

Den situation tændte mig utroligt meget men hun har desværre ikke gentaget noget lignende, syntes jeg har forklaret ret godt at det var en situation som den ovenfor som tænder mig.

Nogen der har forslag til hvad jeg kan stille op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag nøglerne til hånd- og fodlænken og kom dem i en kuvert og send dem til din kæreste med Post Nord, og lås så dine ankler og håndled sammen og lig dig på gulvet ved siden af sengen, og fortæl hende hun skal befri dig når nøglerne til låsene kommer med posten.

Det er OK du græder lidt og spørger om hun godt vil presse håndjernet og fodlænken mere stramt så hun rigtig kan se hvordan de skærer ind i din krop.

Bliver det hårdt så fortæl hende hun lukke munden på dig med et par sure sokker og gerne komme dit hoved i en sort sæk, så du ikke kan følge med i hvor lang tid der går før posten når frem.:D

Håber du nyder turen og lad mig gerne høre hvordan det føles og om hun glæder sig over at have magten over din usle slave krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu