Jump to content

Recommended Posts

Hej jeg er en fyr, har en dejlig kæreste:) jeg går med et ønske om at blive hendes slave:) jeg kunne godt tænke mig gun gav mig en chastity på og bestemte over mig, men når jeg snakker med hende om det siger hun at det er synd for mig og at hun har svært ved det:( kan jeg gøre noget for at hun kan føle sig bedre med det? Har sagt flere gange at jeg ikke bliver sur og at jeg virkelig ønsker at det er mig der skal lide,hun skal kunne lige med sig selv gejle mig op og bagefter vende mig rykken:o alså på den gode måde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lås det selv på og send nøglen med Post nord, og indtil posten kommer med nøglen til dit chastity ligger du dig hver aften på gulvet ved siden af hendes seng, eller endnu bedre du køber et stort hundebur som du stiller ved siden af sengen, som du kravler ind i hver aften og smider nøglen op på hendes seng, så hun næste morgen  - eller når det passer hende -  låser dig ud af buret og sender dig på arbejde, alt imens du går med dit chastity fastlåst og venter på posten kommer med nøglen så din kæreste kan befri dig - hvis hun syntes du fortjener at komme fri.

Håber det lille forsøg hjælper jer, så hun får lyst til at bruge dig som den slave du så evigt helt sikkert fortjener. Lykkedes det ikke første gang så gør det igen, og efter nogle gange lykkedes det helt sikkert nok at hun overtager dig som hendes usle slave.

Håber at høre fra dig hvordan det er gået, og god påske - til slaven dig og din hersker det nok snart overtager din slave krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu