Jump to content

Lagt i håndjern

Recommended Posts

Jeg har endelig fået sat min kone ind i at jeg er til håndjern osv.

har lidt problemer med at få hende til at gå aktivt ind i disse bindelege.

For noget tid siden var en landsholdskamp i håndbold, vi var gået i seng i halvlegen og da kampen sluttede begyndte jeg at kæle for hende, det irriterede hende åbenbart for det næste som sker er hun siger "nu får du altså håndjern på", nu kunne jeg jo ikke kæle for hende mere.

Den situation tændte mig utroligt meget men hun har desværre ikke gentaget noget lignende, syntes jeg har forklaret ret godt at det var en situation som den ovenfor som tænder mig.

Nogen der har forslag til hvad jeg kan stille op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag nøglerne til håndjernet og send dem med posten til dig selv, og gå så hjem og lås selv håndjernet på dine håndled, så må du gå med dem til Post Nord kommer med posten og nøglen.

Er du hård låser du hænderne sammen på ryggen så din kæreste sørger for du får mad, og gør dig ren når du har været på toilettet, men ellers lås hænderne i håndjernet på maven, så kan du sagtens klare dig selv med både mad og når du skal på toilettet, hvor du evt. kan tage bruseren og spule dit røvhul ren.

Du kan også hænge nøglerne op på et søm der hjemme i stedet for at sende nøglerne, inden du låser dine hænder sammen i håndjern, så er det helt op til din kæreste hvornår hun vil tage nøglerne og befri dig.

Evt. kan du jo overraske hende så du går med håndjernene på når hun kommer hjem, og at nøglerne hænger så du ikke selv kan nå dem, så de er helt op til hende hvornår hun syntes du skal fri.

´Glæder mig til at høre om dette dejlige forslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lås dine  ben fast med håndjern for enden af sengen, og smid nøglerne på gulvet, tag så et sæt håndjern mere og smid nøglerne hertil på gulvet også og læg så dine hænder i håndjern låst fast til enden af din seng, så du ligger fastspændt på sengen og så er det jo op til hende hvornår du kommer fri, da nøglerne ligger på gulvet uden mulighed for at du kan få fat i nøglerne.

Du kan evt. be hende om at made dig som baby mens du ligger i sengen, og holder du ikke kæft så be hende om du får en gagg i munden så hun ikke skal høre på dig, og er du rigtig sej kan du jo vælge at lægge en sæk over dit hoved inden du låser hænderne fast så du ikke kan se om din kæreste begynder at befri dig fra dine håndjern.

For at være sikker kan du evt. ringen til en ven og få vedkommende til at komme på besøg eksempelvis dagen efter, så din ven kan befri dig hvis du ikke er blevet låst fri af din kæreste, så er du sikker på at komme fri - har du sækken over hovedet og ligger i mørke har du ingen tidsfornemmelse så hvornår din ven kommer har du ingen anelse om.

Håber at dette råd kan bruges, og glæder mig til at høre fra dig her i tråden hvordan det er gået dig.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu