Jump to content

En møgunge siger hej :D

Recommended Posts

Heeej alle sammen :)

Så fandt jeg os lige vej her til og ville lige hilse på og sige hej :) 

ved ikke helt hvad jeg forventer mig af siden her, måske man kommer i snak med en masse søde og spændende mennesker. jeg kan jo starte med at fortælle lidt om lille mig.

En lille fræk Møgungen er hvad der er kommet forbi her inde.
her er fis og ballade i høj kurs, men seriøsitet er os vigtig.

kort og godt kan det siges jeg elsker at være den lille frække møgunge, der laver fis, sjov og ballade. jeg er sub og elsker Ageplay hvor at den sorte verden er med ind over, og her tænker jeg smæk, sm og bdsm og hvad den nu kan byde på.

for mig er en stor del af det med ageplay det med ikke selv at bestemme! det med at kunne lægge ansvaret fra mig, og lade den voksne bestemme. har altid været forbundet med tryghed for mig.

jeg har været til det med ageplay i mere ind 10 år, og har derfor prøvet en del ting, især de år jeg var baby/lille dreng hos et par. her fik jeg en masse gode oplevelser og lærte meget om mig selv og hvad jeg godt kunne li inde for den sorte verden. 

jeg er helt klart sub! os derfor det med at bestemme ligger ret lagt fra mig.

i/du skal være meget velkmomen til at skrive hvis i/du vil høre mere... men tænker jeg ikke vil skrive mere lige nu...

håber at høre fra nogle af jer der ude og måske i vil fortælle lidt om jer selv ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎03‎-‎03‎-‎2018 at 20:25 , Møgungen skrev:

Heeej alle sammen :)

Så fandt jeg os lige vej her til og ville lige hilse på og sige hej :) 

ved ikke helt hvad jeg forventer mig af siden her, måske man kommer i snak med en masse søde og spændende mennesker. jeg kan jo starte med at fortælle lidt om lille mig.

En lille fræk Møgungen er hvad der er kommet forbi her inde.
her er fis og ballade i høj kurs, men seriøsitet er os vigtig.

kort og godt kan det siges jeg elsker at være den lille frække møgunge, der laver fis, sjov og ballade. jeg er sub og elsker Ageplay hvor at den sorte verden er med ind over, og her tænker jeg smæk, sm og bdsm og hvad den nu kan byde på.

for mig er en stor del af det med ageplay det med ikke selv at bestemme! det med at kunne lægge ansvaret fra mig, og lade den voksne bestemme. har altid været forbundet med tryghed for mig.

jeg har været til det med ageplay i mere ind 10 år, og har derfor prøvet en del ting, især de år jeg var baby/lille dreng hos et par. her fik jeg en masse gode oplevelser og lærte meget om mig selv og hvad jeg godt kunne li inde for den sorte verden. 

jeg er helt klart sub! os derfor det med at bestemme ligger ret lagt fra mig.

i/du skal være meget velkmomen til at skrive hvis i/du vil høre mere... men tænker jeg ikke vil skrive mere lige nu...

håber at høre fra nogle af jer der ude og måske i vil fortælle lidt om jer selv ;) 

Velkommen, vil gerne høre mere fra dig, da jeg også er ham der kender min plads her hjemme som slaveboy der ved at min plads er i stalden, og at når jeg bliver bundet kommer jeg først fri når det passer min frue - og jeg ved at jeg ofte smides i en stof sæk der snøres til, hvor jeg ligger indelukket i uvished om hvornår jeg kommer fri for sækken som er snøret godt til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu