Jump to content

Kyskhedsbælte

Recommended Posts

Jeg er en mand der har et kyskhedsbælte af stål som kan låses sikkert fast.

Når jeg har det på kan jeg ikke have sex eller røre ved mig selv. Jeg ønsker at bære kyskhedsbæltet resten af året (især nytårsaften), og har i den forbindelse brug for en til at sørge for at jeg ikke kan få fat i nøglen i den periode.

Du kan holde nøglen enten ved at vi mødes (hvis afstanden passer) og du får nøglen, og vi mødes så igen når jeg skal have den tilbage, eller jeg kan låse nøglen inde i et pengeskab som låses med en kode, som du får og som jeg ikke kan huske. Det vigtigste er bare at jeg under ingen omstændigheder må kunne komme fri før du giver mig lov til det (heller ikke selv om jeg kommer til at tigge og bede om det). Jeg kan kontaktes her eller på email dracae@gmx.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cuch det var da en god nyhed med den tidslås, en anden måde at sikre sig selv i kyskhedsbæltet er at låse bæltet fast på dig selv, og komme nøglen i en kuvert og smide den i postkassen så post Nord skal levere nøglen før du kan komme fri, ofte går der op til 8 dage før kuverten kommer frem til dig med nøglen, og i den tid er du godt sikret låst inde i kyskhedsbæltet uden muliged for at komme fri før posten kommer med din kuvert med nøglen.

Håber du har haft en god jul i kyskhedsbæltet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret. Jeg vil kigge på den tidslås, men den ser ikke så sikker ud hvis man endelig er liderlig og vil fri. 

Jeg endte faktisk med at gøre som Pia forslog og sendte nøglen til mig selv med posten fredag den 29 og fik den først tilbage lidt over en uge senere. Puha det var en frustrerende tid. 

Det gør jeg aldrig igen... Før næste gang :-)

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som om du har hygget dig i dagene hvor din pik og nosser var låst inde, og at du godt kan finde på at gøre det igen næste gang.

For at gøre det lidt bedre vil jeg forelå du snører pik og nosser godt fast med en snor, som en rullepølse, og at du så igen tager kyskhedsbæltet på og låser det fast inden du kommer nøglen i en kuvert som du sender med Post Nord, så du i en god uges tid kan gå med pik og nosser bundet sammen og låst inde i kyskhedsbæltet og nyde du ikke kan lege med dig selv eller få sex.

Hvis du er rigtig sej sender du nøglen til en god ven, som når hun/han får nøglen sender den til dig, så går der mindst et par uger hvor du kan hygge dig godt sikret i dit kyskhedsbælte, og du kan så gå og glæde dig til at posten kommer med dit brev med nøglen i, og samtidig vide du ikke kan komme fri før posten kommer til dig.

Håber du er frisk på at bruge de her par gode ideer og glæder mig til at høre fra dig hvordan det er gået og hvordan det føles, og om du har været frisk på at prøve endnu en periode i kyskhedsbæltet med nøglen på vej til dig med posten

Rigtig god fornøjelse og håber du er frisk på at prøve denne lille gave.

Mange dejlige hilsner fra Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At snørre pikken inde og låse den væk er nok ikke lige hvad jeg vil starte med. Når jeg ikke har prøvet det før ved jeg ikke lige hvordan den vil reagere efter en dags tid og der er jo ingen mulighed for at jeg kan komme fri igen hvis der skulle være problemer.

Men jeg skal helt sikkert låses i kyskhedsbæltet igen. Lige nu har jeg det ikke på, men det burde jeg nok få, så jeg tager det på i eftermiddag, så jeg er sikkert låst inde til weekenden. Tror jeg prøver bare at sende nøglen til mig selv igen denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt du tager en tur mere i kyskhedsbæltet, håber du nyder det og du kan kun finde ud af hvordan du reagerer ved at prøve tingene, så jeg syntes bare du skal prøve at binde dyre tgodt op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Chastityguy dejligt du også nyder din pik og nosser er lukket inde, jeg har selv glæde af at gå med kyskhedsbæltet, håber at høre fra dig hvordan det går med dig, og syntes det er en fed ide at sende nøglen med Post Nord, håber ikke posten bliver væk:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu