De gode “gamle” dage

6 indlæg i dette emne

Er lige vendt tilbage til debatten... nu med konen som “bisidder” hun følger med på sidelinien... Min gamle profil: IlegaL-IzeD er selvfølgelig lagt ned...

Mit spørgsmål: er der nogle af de gamle “hunde” tilbage? I så fald hvem? Nogle der har været væk, men er vendt tilbage? Og hvor meget er der sket i jeres liv siden?

I min/vores ende. Så er vi stadigvæk sammen, har nu været sammen over 10 år. Er gift, og har 2 dejlige unger..

Vores sexliv er dejligt. Og har ikke været bedre i flere år, end det er nu... Vi udvikler os stadigvæk på lagenerne... og har besluttet, at selv om vi har valgt hinanden, så skal vores sexliv ikke gå i stå, og blive kedeligt... Det skal fornyes, og der skal jævnligt prøves nye ting af....

Håber at debatten stadigvæk er ligeså dejligt og frisindet et sted at være som dengang jeg var meget aktiv herinde 

Redigeret af 82og85

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvor længe siden det er at du sidst er aktiv. MortenAlex der holdte godt gang i chatten og debatten, har desværre besluttet at han ikke længere magtede mere, og har forladt os. Formodentlig af sorg for ikke at ramme ind i minder, er hans kone ikke længere aktiv.

Jeg er herinde ind i mellem, men har i samråd med admin, besluttet at jeg ikke længere varetager siden og er trådt tilbage som administrator. Jeg er her mest for at skrive med de sidste venskaber jeg har tilbage herinde.

Af de gode gamle, der stadig er aktive, udover mig selv... Der er en af de gode gamle, i "hæng mig op, og afstraf mig" - debatterne, men læser dem sjældent da de ikke har min interesse, så kan ikke huske brugernavnet.

Det er meget stille.

Her er meget spam, annoncer og reklamer for andre sider, så tror ikke du skal forvente det helt store.

Vi havde 9 års dag for kort tid siden, været gift i 3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej curious.. 

Ja kan da godt fornemme, at der ikke er meget gang i den herinde længere... og at sammen desværre trives herinde... Lidt ærgerligt. For jeg husker det som et sted hvor der altid var gang i en livlig debat... følger lige med herinde lidt i håbet 

BTW hvis jeg søger. Så har jeg i hvert fald ikke været aktiv siden 10

Redigeret af 82og85
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej CG er du trådt tilbage, det var da en skam. Men forstår det godt. Ja stedet her er ikke det samme...

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg savner den gamle sd. Med de gode gamle. Mest af alt savner jeg MortenAlex.. Jeg savner ham virkelig meget. :( SD blev aldrig det samme for mig, uden ham.

ffn - vi har fået ny admin igen.. Gad ikke mere. Jeg savner ham for 3. gange siden, og havde aftaler med ham for 2 gange siden, der nu pludselig er væk. Det har selvfølgelig ikke nået med vores nyeste 1. admin at gøre, meeen.. så er det heller ikke sjovere så vil jeg hellere bruge min tid anderledes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I hear you....loud and clear....æv.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu