mandesex

87 indlæg i dette emne

hvoe mange af jer fyrer har haft fantasien om mandesex og hvor mange af jer har taget springet og prøvet det og hvad er jeres erfaring om det - kan kun sige jeg har gode erfaringer og ikke har fortrudt at jeg prøvede det dengang

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mandesex er det eneste jeg dyrker, så jeg kan vel ikke rigtig tillade mig at sige det er et ukendt emne for mig :)

Min erfaring er, at det er rart for mig og føles rigtigt. Jeg kan så samtidig afsløre at jeg aldrig har været sammen med en pige og aldrig kunne finde på det (for hendes og min egen skyld.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke nogen fantasier eller lyster i den retning. Men hvis det er det I er til så fred være med det... Bare I ikke lægger an på mig, så held og lykke med det! ;-)

Fuck on boys!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har slet ikke lyster i den retning...The thought never crossed my mind

Men som Response siger...Gi den gas :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er biseksuel og er ligeledes stor tilhænger af sex med eget køn. Har man først leget med en andens pik så er man solgt. Det blir bestemt ikke dårligere af at sutte pik. Jeg hørte en gang en sige: Man er først en rigtig mand når man har prøvet sit eget køn. Uhada.. så jeg er helt enig i at sex mellem mænd kan være både frækt forførende og på en og samme tid ret så tændende.

Sex med en fyr er noget helt andet end med en pige. Det er mere maskulint! :happy: hehe! Jeg vil aldrig undvære sex med det modsatte køn, og jeg er også kun til forhold med piger, men sex med eget køn ser jeg ikke som værende ulækkert. Tvært imod er det endnu en måde at dyrke sex på, og så oven i købet med en der er udrustet med samme udstyr som du selv!

Smurfs!

Jesper!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har til gode at mærke en anden mands pik i min mund (og andre steder naturligvis.. :P). Jeg håber virkelig det bliver realitet for mig en dag.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så for første gang for ca. et halvt år siden 2 mænd være sammen på en side hvor der findes hjemme videoer må indrømme det så rigtig frækt ud endda så meget at måtte spille pik til det. Prøvede efterfølgende at se lidt mere mandesex men det var ikke så frækt som første gang jeg så det og jeg blev ikke mere ophidset af det så det holdte jeg op med. Jeg tror det der tiltrækker mig er at på mig virker det lidt "forbudt" men det er der så mange andre ting der også er og det holder mig så til Men jeg har fantaseret om en anden mand og tror det forbliver ved fantasí og det har jeg det helt fint med. Men man skal aldrig sige aldrig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det bliver realitet for mig en dag.. :)

tsp kan kun sige at du har noget at glæde dig til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har prøvet at onanere i flok. Det var rigeligt for mig - syntes ikke på nogen måde de andres pikke var tiltrækkende...

Men hey det er bare mig - alle jer der er til det - Thumbs up! :tommel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har prøvet at onanere i flok. Det var rigeligt for mig - syntes ikke på nogen måde de andres pikke var tiltrækkende...

Men hey det er bare mig - alle jer der er til det - Thumbs up! :tommel:

vi kan jo heller ikke alle være til det samme så ville sådan en side her jo være kedelig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi kan jo heller ikke alle være til det samme så ville sådan en side her jo være kedelig

God vinkel at se på det fra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

kan kun sige at jeg har ikke harfået et så godt blow job af nogen pige som da jeg prøvede en fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

kan kun sige at jeg har ikke harfået et så godt blow job af nogen pige som da jeg prøvede en fyr

de er jo fordelen ved mænd vi ved hvordan vi selv vil have det og så er det bare at gøre det samme ved en anden mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

woooow fræk snak det der.... (hvorfor faen var jeg ikke den berømte flue)?? :dryp:

Dog har jeg det på samme måde med kvinder..

INGEN slikker kusse som en kvinde :fnis: :cust31:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

woooow fræk snak det der.... (hvorfor faen var jeg ikke den berømte flue)?? :dryp:

Dog har jeg det på samme måde med kvinder..

INGEN slikker kusse som en kvinde :fnis: :cust31:

Tilbyder dig flux en status som flue på min væg når jeg sutter pik på min ble-ven, så kan du sq blive våd i trussen så det sejler.

Helt ærlig, det ville være super frækt at du sad og lurede mens jeg dyrker min interesse, at lege med og sutte på min vens dejlige pik.'

GLS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt at den slags mænd findes :tommel:

Mandesex er frækt.. meget frækt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt at den slags mænd findes :tommel:

Mandesex er frækt.. meget frækt..

kan kun give dig ret det er vildt frækt:cust22:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor undrer det mig ik..?!

En fyr ved hvad en fyr vil have... :toungue:

En kvinde ved hvad en kvinde vil have.... :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan kun tale varmt omkring sex mellem mænd, jeg har ved et par lejligheder været sammen med en anden mand i en trekant, alle legede med alle på kryds af køn, og aldrig har jeg været så liderlig som da jeg selv fik et blow job mens jeg slikkede pik og nosser på fyren mens han kneppede kvinden.

Men jeg tænder ikke på ren mandesex, der skal være en kvinde med i legen

Min mision er at tvinge dig til det du gerne vil

Rakkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvoe mange af jer fyrer har haft fantasien om mandesex og hvor mange af jer har taget springet og prøvet det og hvad er jeres erfaring om det - kan kun sige jeg har gode erfaringer og ikke har fortrudt at jeg prøvede det dengang

Jeg drømmer om at have en stiv pik i munden, og hvis den ikke er for tyk at trykke den ned i halsen. Det bedste er tanken om at få munden fuld af sperm og smage/sluge. Sove med en pik i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantasien om at inddrage en ekstra mand i legen med min kæreste og også være sammen med ham, er helt klart en af dem der bliver ved med at vende tilbage og det er da helt klart også en af dem der på et tidspunkt skal leves ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi (min kone og mig) har før prøvet en 3-kant med en ven.

Det var en fantasi jeg havde med min kone når vi havde sex.

Men en dag fik vi lyst til at gøre noget ved det.

Vi gjorde alle hinanden opmærksom hvad der tændte og ej.

Det med en fantasi ofte bør forblive en fantasi, var 100% ikke denne.

Det var vildt frækt, at slikke en anden mand foran min kone, der også tænder lidt på at se det...

Det var lidt grænse overskridende, både det at tage ham i munden og overfor min kone, men fortryder intet.

Mange mænd vil ikke tale åbent om det overfor hinanden, men gerne i en dabet som denne hvor man kan være anonym (mig selv incl) da det er "pinligt" at indrømme at man tænder på det (synes jeg).

Jeg tænder ikke på sex med en anden mand ud over oralsex, men at der er andre der fortsætter er da kun fedt, vi skal ikke alle have samme lyster.

Vi har nu ledt med lys og lygte efter den rette ven til at dele vores sexliv med (engang imellem).

Har kigget lidt på sexfriends.dk (har samme profilnavn derinde) men synes ikke at kunne finde den rette...

Hvis du kender en side eller andet hvor man finder folk med samme lyst, vil jeg meget gerne høre fra dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan kun sige at jeg spændt venter på dagen det sker .. Krussedulle vil måske komme med og styrer legene? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har endelig fået lov at blive kneppet af en fyr det var vildt intens fræk og lækkert.

Men vil da heller ikke undvære en kvinde, men sex med mænd er af flere årsager vildt lækkert

kan KUN anbefale det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har et par gange i min efterhånden snart 1/3 del gennemlevet liv haft fantasien 1-2 gange...

om jeg måske ville tage springet kan aldrig vides... men pt ligger det ikke i tankerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu