Jump to content

Hvilke sexlegetøj bruger i?

Recommended Posts

Hej med jer. :D

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke sexlegetøj I bruger og hvad I kan anbefale. Personligt har jeg ikke prøvet så meget og kunne derfor godt bruge lidt inspiration så jeg kan give både min kæreste og ikke mindst mig selv en god oplevelse.

Jeg så lige på en hjemmeside at man nu kan få tilsendt en slags goodiebox hvilket jeg synes er virkelig spændende (https://www.lamourbox.dk

Lad os få gang i en god diskussion/samtale og hjælp mig !! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger Tenga æg, når jeg skal onanerer og rigtig meget forskelligt sammen med min partner, når vi elsker. Jeg tror, at vi bruger sexlegetøj hver anden gang at vi elsker og jeg bruger et onaniprodukt, næsten hver gang jeg onanerer. Vi får alt vores sexlegetøj hos www.belugi.dk, men der er masser af butikker at vælge imellem. Jeg fandt lige disse 2 links. Et til onani og et til parlegetøj. Prøv at kigge på det. Start i det små - og se hvordan det føles.

https://www.belugi.dk/til-ham/til-ham/sexlegetoej-til-onani

https://www.belugi.dk/til-par

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Penis-ringe og fastspændt med reb så jeg ikke kan lege med mig selv eller smutte nogen steder uden at få lov, og gerne med et bind eller for øjnene eller en sort sæk over hovedet, så jeg ikke kan se hvordan jeg bliver brugt, eller hvem jeg bliver udlånt til.:rolleyes:

• Thanks 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ble af stor sæk spændt på kroppen med stramme remme, det gør pis og lort holdes i den store sæk, og jeg kan ikke lege med hverken pik eller nosserne gennem den dejlige store stofsæk, her er lige et billede af hvor dejlig en sækkeble sidder på min slave krop

sommerpik med sæk som ble.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også kastet mig over, og er siden blevet forelsket i Tenga æg. De kan virkelig noget! 

Har du ikke prøvet et endnu, så forkæl dig selv og giv det en chance. De er relativt billige, men kan så godt nok heller ikke benyttes ubegrænset. Fabrikanten siger selv at de kun er til brug én gang, men hvis man ikke er alt for voldsom kan det sagtens bruges 3-4 gange. 

Redigeret af Martintin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er mest til at blive låst fast i stål lænker med hængelås, eller ligge bundet på sengen spændt fast med stramme reb eller remme, og ikke vide hvornår jeg kommer fri, alt imens min kæreste hygger sig i sin seng ved siden af hvor jeg ligger.

De sidste 3 år har vi leget meget med sække, hvor jeg presses ned i en sæk som snøres stramt til, og så får jeg lov til at ligge og være indespærret i sækken og får enten besked på at lege med min krop i sækken, eller jeg bliver snøret stramt sammen som en rullepølse så jeg ikke kan røre mig i sovesækken, og det eneste der er sikkert er at jeg ikke selv kan slippe ud af sækken, og ikke kommer ud af sækken før det passer min kæreste.

Vi bruger altid store stofsække, som jeg ikke kan sparke mig ud af! - så enhver tanke om flugt er tåbelig og dumt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Peter det lyder sgu sække godt, at du nu er blevet en ægte sackboy - jeg vil gerne have du får dit hoved ned i min sækkeble så du inde i den kan slikke min røv og pik ren for bode lort og sperm, og jeg stiller gerne sækkeble til at dit hoved presses tæt til min røv og nosser og at du bindes stramt fast med seletøj og remme, så du kan ligge som en ussel sack-boy bag mig, og du må selv kravle eller krable rundt på gulvet eller ligge bag mig i sengen, og du skal bade slikke og nyde min lorterøv og sperm pik i min dejligr store ble sæk.

Er du frisk på sådan en slikke og bidetur giver du bare besked så gør jeg blesækken, seletøj, remme og reb klar og skal nok sørge for sperm og lort er klar til at blive slikket væk af din store tunge alt imens du er godt lukket inde med hovedet i min dejlige blesæk, hvor du ikke kan se hvordan jeg nyder nedgørelsen af dig som ussel sack-boy.

Håber du ikke er en lille bange knægt, men er frisk på en tur i mi n sækkeble som jeg nok skal sørge for svines godt til - og husk når du er i sækken er der ingen vej ud før jeg syntes du skal ud i friheden eller videre til anden afstraffelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu