Jump to content

Sexpartner til par søges

Recommended Posts

Jeg håber eder fandme at du en dag vil blive voldtaget, og gerne din kæreste med. At i vil være så modbydelige, klamme mod et dyr er simpelthen ikke i orden! det er overgreb. i er voldsmænd. ingen dyr nyder det, tag din klamme fantasi og find en fucking tøjbamse du kan knalde i stedet for, din klamme lille luder. Tænk at der findes mennesker som jer. Jeg ønsker i kommer ud for en bilulykke og ender som grønsager resten af livet og skal tørres i hoved og røv. 

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 29/9/2017 at 13:41 , nsfw skrev:

Jeg håber eder fandme at du en dag vil blive voldtaget, og gerne din kæreste med. At i vil være så modbydelige, klamme mod et dyr er simpelthen ikke i orden! det er overgreb. i er voldsmænd. ingen dyr nyder det, tag din klamme fantasi og find en fucking tøjbamse du kan knalde i stedet for, din klamme lille luder. Tænk at der findes mennesker som jer. Jeg ønsker i kommer ud for en bilulykke og ender som grønsager resten af livet og skal tørres i hoved og røv. 

Hvad i helvede bilder du dig ind, du er dog det største fjols, tal ordentlig. Hvad ved du om dyresex siden du hælder sådan en skraldespand ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu