Hvorfor køber I sexlegetøj?

9 indlæg i dette emne

Jeg var for nyligt motiveret til at skrive et debatindlæg om sexlegetøj på avisen.dk, hvor jeg redegør for de grunde jeg tror, der er for at købe sexlegetøj.

Hvorfor køber du eller dine bekendte sexlegetøj?

Jeg tænker at det er det helt rette sted at blive klogere på det, herinde hos jer! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sinful.dk og sexmessen i valby hallen hvert år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor?

For variationens skyld. For nydelsen. For at prøve at opnå anderledes, voldsommere og længere orgasmer. For at kunne pirre og tilfredsstille udover det sædvanlige. For at lære mig selv,og min partner, bedre at kende.

Redigeret af Jonasfrapuls
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er du god Jonas - du kunne faktisk læse spørgsmålet, det var mere end hvad min eksamensramte hjerne magtede :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe du ikke begynder at snakke om legetøj til eksamen, så går det nok ;)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit rigtige svar på spørgsmålet omkring hvorfor og ikke hvor henne, bliver at jeg gør det for at finde på nye ting på sexmessen, så forholdet måske får en ny leg ind, da jeg ikke er så kreativ som jeg var i mine helt unge dage. 

Jeg bruger det overraskende sjældent. Mest som jeg er stresset og vil gerne sove nu, er faktisk oftest det behov det dækker mest. Jeg kan godt få sex på hjernen, og vide at det ikke er muligt de næste par dage at dyrke sex og så onanerer, men det er max 1/5 gange hvor onani er pga lyst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For at udforske min og min partners sexuelle lyster, og fantasier og afprøve grænser.  ! . Giver sex livet en ekstra dimension. Bruger sexlegetøjet til at pirre sanserne, og blive maximalt stimuleret, hvilket oftest resulterer i en vild lækker og voldsom orgasme ...:P  Sexlegetøjet behøves ikke HVER gang, men tilfører sexlegen et ekstra pift :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber sexlegetøj da det giver både mig og kæresten en variation fra "den normale" omgang sex. 
Og for at deltage i debatten om hvor jeg køber det henne, så køber jeg som regel mit sexlegetøj på winkwink.dk ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi at jeg med jævne mellemrum, får en voldsom trang til at få noget rigtig stort op bagi :rolleyes:

Hvorfra lysten kommer, det aner jeg ikke.....jeg er også ret ligeglad, når bare den ikke forsvinder :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu