Jump to content

Dyresex/animalsex

Recommended Posts

Hejsa allesammen.

Vi er et par på 43 og 24 der er nysgerrige omkring sex med dyr. Vi vil gerne høre om der er nogle herinde der har noget erfaring med det og som kunne fortælle os lidt om det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ingen tvivl om, at hvis nogen lavede et opslag, hvor de søgte sex med 14 årig, så ville det blive slettet med det samme og brugeren politianmeldt. Men når folk søger sex med dyr, synes der at være en større tolerance, selvom begge ting sådan set er ulovligt her anno 2017. Det synes jeg personligt er lidt pudsigt. For trods alt har en 14 årig bedre muligheder for at sige fra end et dyr. I hvert fald verbalt. Så kan vi altid diskutere, om et dyr har andre muligheder at sige fra på. Kropssprog, bide, gø (hvis det er en hund), vrinske (hvis det er en hest).

Når dette så er sagt, så vil jeg ikke dømme nogen. Jeg dømmer ikke folk, der tænder på dyr, ligesom jeg af princip heller ikke dømmer f.eks folk, der har pædofile eller, mindre problematisk og normalt, efebofile fantasier (efebofili er tiltrækning til teens, det er trods alt mindre problematisk end at være tiltrukket af præteens). Jeg skelner nemlig mellem fantasier og handling. Og fantasier mener jeg ikke man kan forbyde.

Og jeg tror også, at der findes forhold til dyr, hvor dyret ikke lider overlast. Så jeg er heller ikke afvisende overfor, at dyresex KAN foregå uden problemer. Men jeg tror bare ikke, at det altid er tilfældet. Der er jo også eksempler på dyresexlovers, der bare går hen på en mark og finder en hest og krænker den.

Så kan man sige, at det er forkert, at de folk, der godt kan behandle dyr ordentligt, skal dømmes for det andre har gjort (dem, der ikke behandler dyr dårligt). Tja, sandt. Men hvis en efebofil mand eller kvinde er sammen med en 14 årig i et helt frivilligt forhold, dømmes han/hun jo også på lige fod med et monster, der har voldtaget en 5 årig. Her skelnes der jo heller ikke. I offentligheden er en pædofil jo bare én, der er sammen med nogen under 15 eller endda 18 og alle dømmes som monstre, uanset om de har voldtaget en 5 årig (meget groft) eller givet et blowjob på en af alder moden 14 årig knægt (ikke særligt groft).

Jeg er intelligent nok til at se nuancerne (det kan de fleste mennesker nemlig ikke!). Jeg kan skelne mellem dyresexentusiaster, der voldtager dyr og de, der er følsomme og aldrig kunne finde på at voldtage et dyr. Ligesom ikke alle pædofile eller efebofile er voldtægtsforbrydere. Intelligente mennesker dømmer ikke folk for deres forbudte lyster, så længe de ikke tvinger nogen til noget.

Derfor dømmer jeg heller ikke dette opslag. Men jeg synes bare, det er pudsigt, at det får lov at stå, når nu det faktisk i dag er ulovligt at opsøge dyresex. Men ok, nu står der ikke direkte i opslaget at vedkommende søger dyresex, men det antydes dog.

Jeg har aldrig selv været til dyresex, men engang afslørede min eks., at han (jeg er gay) havde prøvet at dyrke sex med en HUND!! Jeg vidste godt, at min eks., ligesom mig selv, var seksuelt nysgerrig og eksperimenterende, men at han ligefrem havde haft sex med en hund, kom dog alligevel noget bag på mig. Jeg dømmer da heller ikke ham. For jeg tror ikke, at han gjorde nogen skade på hunden (da han er en sød fyr). Men lidt paf blev jeg nu alligevel.

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu