Hår på pikken

5 indlæg i dette emne

Til alle mænd og drenge: 

Kan I huske hvor gamle I var da I fik hår på pikken?

Jeg selv mener at jeg allerede fik hår på dilleren, da jeg var ti år, senest elleve. I de næste to-tre år var jeg den eneste i klassen og fodboldklubben, der havde hår forneden. Dengang var jeg flov over det. Men idag er jeg stolt over det. Der var engang, vist i 6. klasse, hvor den pige jeg var forelsket i, midt i klassen spørger mig om det er rigtigt, at jeg har hår på pikken. Jeg løj og svarede nej, men det kunne have været frækt, hvis jeg havde været ærlig og havde sagt ja! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg var ca 12 da der kom lidt hår på.Brugte i starten min far elshawer til at holde det nede med.Men så efter sommerferien viste det sig at et par af de andre drenge i klasse havde får hår på,tja så lod jeg det bare gro.Men der var da også et par af den andre som syntes det var mærkeligt at mit pikskæg groede så hurtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var 13-14 år vil jeg tro. Jeg var en af de sidste af drengene til at få hår på ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var den første i min årgang af drengene. Jeg var kun 10 år. Det var ret usædvanligt dengang (men sikkert mindre usædvanligt i dag med alle de hormonforstyrrende stoffer der er i maden nu om dage!). Jeg kan huske, at engang efter badning i 5. klasse, snakkede drengene om hvem der havde hår på. Og der var kun mig og én anden dreng fra min parallelklasse. Jeg kan huske, at en dreng udbrød højt, at han syntes, at jeg havde en ren uskov forneden. Det syntes jeg egentlig var lidt pinligt. Det er men da var der da heldigvis én dreng, der også lige havde fået lidt krøl på. 

Det, der undrer mig i dag, er at da vi startede på 7. klasse (12-13 års-alderen), var vi stadig kun fire drenge ud af i alt ca. 25 i min årgang, der havde hår på dilleren. Det er egentlig ikke mange ud af 25. Det er jo kun ca. 15%. Jeg har på fornemmelsen, at unge i dag går i puberteten ca. et års tid tidligere end dengang. Jeg husker også, at ved udgangen af 7. klasse, var det nok ca. 3/4 af drengene, der havde hår forneden. Så deraf kan man konkludere, at de fleste fik hår i 7. klasse (13-14 års-alderen). Det var lidt imponerende at se, at nogle af de drenge der plejede at have små dillere på 5-10 cm. pludselig fik store dillere på voksenstørrelse. Og det skete jo i løbet af få måneder. Bl. a. husker jeg en dreng, der før sommerferien havde en lile reje uden hår. Så da jeg så ham i badet efter sommerferien, var det vildt at se, at han pludselig havde hår på og havde en pik på måske 15-16 cm. (altså almindelig voksenstørrelse). Så den var vel vokset til dobbelt størrelse i løbet af to måneder. SYGT. - Så i 8. klasse var der kun to drenge, der ikke havde hår på. Og der var det deres tur til at blive drillet (dog ikke af mig, for det kunne jeg da ikke finde på at drille med). Det lidt pudsige var, at den ene af dem var ca. 190 høj. Tårnhøj og totalt ranglet og kejtet at se på. Men han havde stadig en lille diller uden hår, selvom han var 15-16 år. Ca. 5 cm tror jeg den var slap (så den dog ikke stiv). Det så lidt komisk ud. Jeg gætter på han var typen der måske blev 2 meter høj, fordi han må have haft et stykke at vokse endnu, når han ikke havde fået hår forneden. Eller også var han bare beviset på, at ikke alle høje fyre har store pikke.

Der tales tit om dem, der er sent udviklede og hvor synd det er for dem. Men det er altså heller ikke lykken at være den første, der får hår på, skal jeg hilse og sige. De andre drenge gloede jo konstant og talte hele tiden om min pik. Og når man er 10-11 og blufærdig ville man vel hellere være fri for det. 

Et andet problem jeg havde var, at jeg selvfølgelig blev tidligere liderlig end de andre. Og det var frustrerende at have lyst til sex, når ingen af de andre var parate og lignede små børn forneden, når jeg lignede en stor teenager forneden allerede i 11-12 års-alderen. Der tales hele tiden om, at det er farligt for børn og unge at dyrke sex for tidligt. Men ingen tænker på dem, der faktisk i en tidlig alder HAR lyst, men hvor de ikke har muligheden...

De jævnaldrende kunne jeg ikke få, fordi de var ikke parate. Jo, de var da nok nysgerrige overfor mig, men det var på sådan en barnagtig måde "se den store pik med hår på ha ha, må jeg prøve at røre?". Rigtig sex var de jo ikke parate til. Og de lidt ældre ville ikke have mig, for selvom jeg nok var tidligt udviklet, var det jo klart at en 14-15 årig syntes jeg var for ung (hår på eller ej).

En anden ulempe ved at være tidligt på den, er at man også bliver tidligere udvokset. Jeg er ikke vokset siden jeg var 14 år. Hverken i højden eller pikmæssigt. Jeg syntes det var lidt surt at se på, at alle dem på min alder, der havde været mindre end mig, blev ved med at vokse til de var 16-18 år. Flere blev højere end mig (jeg er 177, så almindelig af højde). F.eks. var det underligt, at der var en dreng i min klasse, der i starten af 7. var totalt sinke og var et hoved mindre end mig. I 9. klasse var han saftsuseme 190 cm. høj og et halvt hoved højere end mig. Jeg syntes det var pisseirriterrende at se de små drenge vokse mig over hovedet ha ha. Jeg havde i 3-4 år været vant til at være den største og så er det svært lige pludselig bare at være gennemsnitlig. Mentalt sidder det stadig i mig, at jeg fra 10-14 års-alderen var vant til at være den store dreng, de andre så op til. Inde i min hjerne blev jeg vant til at få den beundring. Og det har jeg savnet lidt siden, hvor jeg bare er endt med at blive gennemsnitlig. Så er det lige før, det må være rarere at komme bagfra som en lille dreng og ende med at blive 190 høj og få en 20 cm. pik. Det kan man da bruge til noget som voksen. Hvad skulle jeg bruge min veludviklede pik til, da jeg kun var 10-12 år? Den er jo værdiløs i den alder.

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu