4 indlæg i dette emne

Jeg fantaserer om at give en ældre, gerne "volumiøs", kvinde et RIM-job, altså at slikke hendes røvhul. Jeg har selv prøvet det en enkelt gang, og det var nok til at overbevise mig om at DET bare er RART. Mit spørgsmål er : er det en udbredt "øvelse" blandt andre, altså det med at slikke en partners røvhul ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har prøvet at gi og modtage og gør det aldrig igen. Tanken er simpelthen for frastødende og er bare en negativ humørkiller der tager alt det sjove ud af legen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 26/07/2017 at 08:51 , CuriousGirl skrev:

Har prøvet at gi og modtage og gør det aldrig igen. Tanken er simpelthen for frastødende og er bare en negativ humørkiller der tager alt det sjove ud af legen

Tjae curousGirl hvorfor er det så at jeg modtager RIGTIG mange interesserede henvendelser fra kvinder som udtrykker en stor interesse i at modtage dette fra mig. Det er nemlig lige præcis hvad jeg har tilbudt dem ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 7/29/2017 at 23:05 , varmMassage skrev:

Tjae curousGirl hvorfor er det så at jeg modtager RIGTIG mange interesserede henvendelser fra kvinder som udtrykker en stor interesse i at modtage dette fra mig. Det er nemlig lige præcis hvad jeg har tilbudt dem ?

Fordi de ikke er mig :) eller fordi de ligner mig, der endnu ikke har prøvet det, og synes alt realistisk skal have en chance

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu