Slikke fisse

6 indlæg i dette emne

Hej

Det er noget tid siden jeg har været herinde, men søger igen lidt inspiration.

Jeg kan godt lide at slikke min kone, og gør det hver gang vi er sammen. Jeg kan ikke få hende til at komme sådan, men hun syntes det er rart og jeg pivfrækt. Det er ok for mig at hun ikke kommer, men tænker at det ville være fedt hvis hun gjorde 

Hvad er jeres tricks/erfaringer? 

Ser frem til lidt inspiration

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at det er okay for dig at hun ikke kommer, er du sikker på, at hun ved det er okay? Mange kvinder føler et enormt pres for at kunne levere orgasmen, fordi ellers er det 'ikke gjort rigtigt'

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger det lidt som opvarmning, så der er ikke noget pres på hende, det er blevet en del af vores "rutine" og hun kan godt lide det. Men jeg syntes det ville være rart at kunne få hende tæt på ved at slikke hende. Jeg kører tungen lidt op og ned på kanten af klitten, laver cirkler, sutter og suger lidt men uden den helt store effekt, jeg vil tro jeg bruger 10—15 minutter dernede. Hun er den eneste jeg har været sammen med så har ikke det helt store at sammenligne med *ss*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg går ned på damen, så bruger jeg også fingrene. Både fissen og bagi, rækker også op og leger med brysterne eller tager fat i lårene og river lidt, ligesom tungen også godt kan vandre lidt ned, og forsøger at presse den så langt op i hende, som jeg kan. Når tungen har gjort hende godt våd, så driller jeg hende ved, at puste kold luft på.

Jeg dykker også ned under selve sexen, for at give lidt variation. Plus jeg elsker at smage hende, når hun er ekstra tændt. Ofte ender det også med lidt sprøjten,hvilket bestemt ikke gør noget heller.

Det er ikke alle kvinder, der kan komme udelukkende ved at stimulere udvendigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! tak slikkeslikke;-) mmm...især! hvis der er Fuld Busk!;-)XtraSlik!;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er meget fint når mænd forsøger at behage mig :)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu