4 indlæg i dette emne

Halløj! ^_^

Jeg har længe skrevet sammen med en læser fra min blog omkring forskellige fantasier, fetish, lege osv. da jeg synes det er enormt interessant at høre om andres frække lyster. Især når det er noget jeg ikke selv har haft så meget at gøre med. Jeg er meget åben overfor at prøve nye ting og jeg er af natur meget grænsesøgende. - Derfor har jeg nu også valgt at gå med på denne læsers online-leg. Han tænder meget på at skulle være min online sexslave, så nu kommer alle spørgsmålene:

• Hvordan kan det foregå?
  • Er der nogen af jer der enten har prøvet at blive domineret eller være domina for en online?
  • Hvor kan jeg finde inspiration til hvad jeg skal sætte min slave til/hvad jeg skal kræve af ham (ikke økonomisk)?
  • Hvad ville du som min sexslave forvente af mig?

Hjælp mig med at få en god start - måske vil jeg opleve at det er lige noget for mig og gøre dig en lignende tjeneste en dag :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Laura,

Det kunne foregå over Skype, mobil alle forskellige medier. Reglerne kan i aftale på forhånd og så rette til hen af vejen. Ang. inspiration så må du ud på nettet og lede. Hvis du vil have en sexslave skal du være godt forbered med ideer og fantasier. Skriv evt. stikord ned på en blok. Forberedelse er nøglen til at det bliver sjov og fræk for begge to.

Knus herfra

Lille O

bdsm-slavinde-lille-O-8.jpg

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar, Lille O ^_^ Jeg må ud og lede videre efter inspiration :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske du kan finde noget på Cybersex

Knus Lille O

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu