HJÆLP kæreste vil ikke have sex

3 indlæg i dette emne

Hej!

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 måneder, og vores sexliv var fantastisk i starten, men de seneste par måneder er det gået ned af bakke, og hun vil kun have sex ca 1 gang om ugen, nogen gange er det sjældnere. Jeg har et kæmpe sexdrive, og derfor er det et stort problem for mig, vi er begge 18-20 år gamle, så det er ikke fordi vi er grå og kedelige.  Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har prøvet at tale om det et par gange på en rolig forstående måde, men hun svare altid at hun ikke ved hvad hun skal sige, og så kommer der ikke rigtig noget ud af det. PLEASE hjælp, jeg elsker hende og vil ikke forlade hende, men kan ikke holde det ud meget længere. 

MVH Nicholas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Nicholas,

Jeg ved godt det lyder hårdt, men du bliver nød til at finde en pige der er glad for sex ligesom du er. Er hun i 20 år, skal du nok ikke forvente det ændre sig med tiden. Du vil ende op med at være frustreret og ked af det. Det er ikke meningen du skal være ked af dine seksuelle lyster, men glad og stolt over dem. Der er masser af dejlige glade piger der elsker sex, som du gør du må bare ud og finde dem.

Knus Lille O

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sexlysten de første 6 måneder er altid meget højere end efter forelskelsen har lagt sig. Det gælder de fleste kvinder. Hvis hendes normale niveau er for lavt til dig må du spille pik eller hpbe du kan lære at ophidse hende mere eller finde en ny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu