Jump to content

hvordan vil du håndterer en besværlig tøs

Recommended Posts

Du har fået fat i mig. Jeg er en vild tøs der skal tæmmes. Jeg er ikke til alt for meget smerte, men jeg ved hvad en pisk er. Jeg er samtidig en slem udbryder og som sagt vild. Jeg sætter mig imod hvor jeg kan og trænger til en hård hånd der kan sætte mig på plads. Lige nu har du kun hårdt fat i mit hår for at holde mig midlertidigt på plads, hvad ville du stille op med mig?

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville holde dig liggende på maven og så binde dine ankler og håndled sammen, og smide dig ved siden af sengen på gulvet og i løbet af dagen og natten ville jeg give dit et rap på kroppen med en god pisk hver gang du er faldet i søvn, så jeg sikrer  mig du ligger godt sikret ved siden af sengen hvor jeg er, og efter et døgn ville jeg komme dig ned i en sæk og bære dig ud til bilen hvor du bliver lagt i bagagerummet, hvor du får lov til at ligge dejlig bundet i sækken og i et ukendt antal timer kan ligge og tænke over hvordan du bliver en medgørlig sød tøs.;)

Når du kommer fri af sækken syntes jeg forslaget er godt som Babylon er kommet med, så jeg ville så slutte af med at give dig et halsbånd på og træne dig som hund med smæk af en god ridepisk til du er så træt at du falder om af træthed og lydighed.:rolleyes:

Håber du syntes om mine forslag, og jeg glæder mig til at høre hvad du selv har tænkt du fortjener at blive udsat for som god gedin hård opdragelse uden nåde og små pjat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu