den dygtige slavetøs ??

3 indlæg i dette emne

Jeg har mødt en mand, som rigtig gerne vil have et Herre/slave-forhold. Jeg har aldrig selv prøvet det før, men er meget pirret af at prøve det. Tanken om at overgive kontrollen og blive ultimativt domineret tænder mig helt vildt. Vi har talt meget om det, så jeg fæler jeg ved hvad jeg går ind til ved at sige ja - også at det involverer afstraffelse og ydmygelse. Men jeg vil egentlig gerne gøre det til en god oplevelse for ham også. altså at han også synes det er spændende, selvom jeg er helt nybegynder. 

Så jeg tænkte om der mon er en Herre herinde, som har lyst til at fortælle mig lidt om, hvad man som slave kan gøre, for at der er gensidig spændning. Fx tænder det mest at jeg altid gør hvad jeg bliver bedt om, eller vil du i virkeligheden gerne have at jeg siger nej, så du kan straffe ? ....fortæl gerne alle dine tanker, så jeg kan få et lille forspring ;-)

På forhånd tak - Karina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Booom,

Jamen det lyder da som en dejlig ide. Du kan finde rigtig meget info her på bdsm World og spændene læsning om det at være slavetøs eller slavinde.

Knus fra

Lille O

bdsm-slavinde-lille-O-65.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er linket Bdsm World

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu