Skal vi blive sammen?

8 indlæg i dette emne

Vi er et ungt par i starten af 20'erne.

Vi har været sammen i 8 måneder, og har en nedtur i vores forhold som er meget normalt. Jeg sprang fra en kæreste til hende her uden at have singletiden til at prøve alt det sjove.

Dette er dog ikke problematikken.

Problematikken ligger i vores fremtid. Har fået et råd om at man skal se på hendes mor for at se hvordan hun bliver, hvilket ikke i mine øjne er positivt. 

Hun vil dog ikke have børn og jeg er ikke sikker på at jeg vil/kan undvære. Jeg siger ikke at det skal være nu, men det skal være før 30 helt nogle år før.

En anden problematik er at jeg har nogle fantasier som hun ikke kan og vil udforske. Fantasier som med årene presser mere og mere på. Hun er villig til meget (også srlvom hun ikke rigtig har lyst (er hun ikke bare skøn?!?!))

Jeg elsker hende virkelig meget! Men uden at lyde som en selvisk idiot så bliver jeg nød til at leve MIT liv. Eller er jeg helt galt på den? Jeg bliver jo nød til at være sammen med en et godt stykke tid før børn kommer ind i billedet.

Er så uerfaren på livet grundet min unge alder så jeg har brug for råd!

Hvor meget bør jeg forhaste mig?

Hjælp!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Livsstil betyder ekstremt for dit udseende efter 30. I stedet for at kigge på hendes mor så kig på jeres motion rygning alkohol sukker og transfedtsyre. Meget mere sigende. En irrelevant grund til at gå fra hinanden i mine øjne. Du er sandsynligvis heller ikke perfekt

Jeg tager lige fantasierne først. Hvos de er alfa og omega så gå fra hende men min erfaring er at jeg begyndte at acceptere at jeg havde noget der var bedre end at udføre en fantasi da jeg snublede over et skulle have været engangsknald jeg nu er gift med. Jeg kunne måske få det til at ske hvis jeg virkelig kæmpede for det for han ville gøre det selvom han ikke har lyst men det fjerner fuldstændig min lyst til det. 

Børn er det eneste rigtigt interessante du har bragt op. Tro mig kvinder har pr instinkt en lyst til babyer i hvert fald 9/10 der er jo altid nogle uden for kategori. Jeg tror der ligger en grund i hendes barndom til afvisningen. Måske kan oplevelsen dulmes? 

Men hun kan også bare være fast besluttet og så er det her den eneste rigtig gode grund til at gå fra hinanden.

At finde den sjove lækre intelligente kvinde der også er lækkrr om 30 år. Brænder for at udføre slle dine fantasier og gerne har de samme. elsker dine venner og familie. Tilbyder omsorg og kækærlighed. Elsker dig ubetinget og ønsker børn og ægteskab. Nogle gange laver man et par kompromier for at få det til at lykkes. Hun findes men spørgsmålet er om du også opfylder alle hendes krav

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har misforstået migpå der første. Tænker ikke på udseende, men på. Væremåde. Jeg kommer fra en god familie, men min mor (som er den eneste forælde jeg kænder) er længere nede af klasse. Jeg ser mig selv som en det rykker op i klasse (social arv (førtidspension til et godt arbejdsliv)). Hendes mor er som min, og min kæreste er af lukket "mindsæt" du ved forhåbentlig hvaddet vil sige ellers skriv.

Fantasierne er har som i det kun er en lille del af mig. Hun accepter at jeg har mine, men vil ikke rigtig vide det. For at komme med et eksempel så jeg er meget til analsex både som modtager og giver, og hun har nu hørt, men lader den pænt lægge da det "ikke er maskulint at få den" og hun ikke vil have den. Eller bare så simpelt som han og hunkøn. 

Jeg ved uden tvilv at jeg ikke er perfekt. Ved jeg er x moden men mangler stadig en del. 

Mine venner kalder hende for "din betonklods om benet som trækker dig ned hvor du ikke kan få luft.,"

Jeg håber at du giver dig tog og ikke syntes jeg er for dum at høre p, for så skriv så jeg kan indse det!

Vh.

Nomis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Væremåden kender du jo allerede. Det er sjældent folk vender helt rundt omend de selvfølgelig 'drejer' lidt efter hvordan deres liv arter sig

Vi har altid delt hinandens fantasier og kender dem men gør heller ikke synderligt ud af at gennemføre dem. Vi gjorde engang men det er faldet lidt til ro med årene. Måske desværre. Ingen tvivl om vi begge to ville ønske det var som noglw år tilbage men ikke lige en af os der har taget initiativet til det skal være anderledes.

Jeg ved udmærket han er til analsex og det sker men jeg gør ikke noget jeg ikke har lyst til og analsex er langt nede på listen

Venner har velmenende råd men de kender hende ikke som du gør. Ta deres råd med et gran salt og husk de selvfølgelig altid fremstiller derws forhold meget bedre end de er. 

Du er bestemt ikke dum at høre på og beklager den lange svartid

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Nomis

Hvis jeg var endt med en kvinde som ikke ville have børn, tror jeg personligt at jeg var gået min vej. Jeg havde engang en veninde som svor at hun aldrig ville have børn, men det har hun fået nu. Så det kan være hun skal have tid til at modnes. 

Jeg kan ikke undgå at lægge mærke til, at dine venner får lov at tale grimt om hende i dit nærvær ? En ting er sikkert, det havde gutterne her hvertfald ikke fået lov til, om min kone ;) 

Jeg tror måske du skal prøve at stille det sådan her op:

Elsker du hende nok, til at kunne leve med dine egne behov på kompromis ?

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har efterhånden fundet ud af de problemer vi har haft og næsten alle brikkerne er faldet på plads! Vi er rigtig glade sammen og jeg er begyndt at mærke kærligheden til hende er kommet tilbage meget stærkere end før! 

Tak for i har gidet at læse og reflektere over det! 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan løste i den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har talt lidt sammen om lidt af hvert, og så er tiden gået. Vi har tilbragt en masse tid sammen og en del tid hver for sig (grundet arbejde så jeg var kun hjemme i weekenden). Vi har begge ændret os og kærligheden har som sagt slået godt til!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu