Konen og håndjern

3 indlæg i dette emne

Min kone og jeg har nu været sammen i 8 år, hun er 41 år og jeg selv 38 Sammen har vi to børn på 2 og 4 år, hun har et barn som bor hos os som nu er 10 år For år tilbage kunne jeg godt få hende med på bindelege men det gik mare og mere over i at jeg lænkede mig selv fast til sengen med håndjern og hun så bare låste mig op efter noget tid men hun deltog ikke aktivt i legen. Jeg fantaserer stadig rigtig meget om hvordan hun skal lænke mig fast til ting og evnt også låse mig inde i vores sikringsrum i kælderen men kan ikke lige finde anledningen. Jeg selv er direktør i mit eget firma med knap 70 ansatte og taget dermed rimelig store beslutninger, jeg nyder at være lænket og hengive mig helt til en anden, det lyder mærkeligt men det giver mig en enorm frihed at være låst i håndjern. Vil rigtig gerne bare have hende til at deltage aktivt i disse bindelege og måske begynde at give mig håndjern på eller låse mig inde rent spontant i dagligdagen Nogle gode råd til mig? Mvh Spørgejørgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en bekendt som havde det som dig, han fik sin kone med på hans ønske om at blive lagt i lænker og i langtidsbondage, ved at han gav hende et gavekort til en SM klub hvor hun kunne få hjælp til at binde hendes mand så han ikke kunne fri uden hjælp og i klubben fik han et stålhalsbånd med ringe låst fast om halsen, som han skulle gå med i 2 uger til deres næste besøg i klubben.

Gavekortet var til 10 besøg, og hver gang blev bindelegene lidt hårdere, og den 9 gang var de særlig opfindsomme i klubben. Han blev spændt fast på et kors og fik bind for øjnene, og så fik han et pikbur låst på så nosserne og pikken var spæret inde, og han fik så at vide han efter 14 dage selv kunne afgøre hvornår nosserne kom fri når det sidste besøg på gavekortet skulle bruges.

Han gik næsten i 3 uger før han bad om at komme i klubben og få låst buret af, og da han havde fået nosserne og pikken fri, gav konen ham et medlemskort til SM klubben samt et nyt kravehalsbånd hvor der var indgraveret "jeg er min kones bundne slave".

Det er nu godt et par år siden han fik ønsket om at blive bundet slave opfyldt, og de siger begge gavekortet med 10 besøg var en stor overraskelse for konen da hun fik det, men både hun og han har siden været glade for gaven og i dag har de indrettet et legerum hvor han spærres inde når hun tager en tur i byen uden hendes slavemand.:)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en bekendt som havde det som dig, han fik sin kone med på hans ønske om at blive lagt i lænker og i langtidsbondage, ved at han gav hende et gavekort til en SM klub hvor hun kunne få hjælp til at binde hendes mand så han ikke kunne fri uden hjælp og i klubben fik han et stålhalsbånd med ringe låst fast om halsen, som han skulle gå med i 2 uger til deres næste besøg i klubben.

Gavekortet var til 10 besøg, og hver gang blev bindelegene lidt hårdere, og den 9 gang var de særlig opfindsomme i klubben. Han blev spændt fast på et kors og fik bind for øjnene, og så fik han et pikbur låst på så nosserne og pikken var spæret inde, og han fik så at vide han efter 14 dage selv kunne afgøre hvornår nosserne kom fri når det sidste besøg på gavekortet skulle bruges.

Han gik næsten i 3 uger før han bad om at komme i klubben og få låst buret af, og da han havde fået nosserne og pikken fri, gav konen ham et medlemskort til SM klubben samt et nyt kravehalsbånd hvor der var indgraveret "jeg er min kones bundne slave".

Det er nu godt et par år siden han fik ønsket om at blive bundet slave opfyldt, og de siger begge gavekortet med 10 besøg var en stor overraskelse for konen da hun fik det, men både hun og han har siden været glade for gaven og i dag har de indrettet et legerum hvor han spærres inde når hun tager en tur i byen uden hendes slavemand.:)

Det lyder som en god ide, at du spørgejørgen selv går i gang, lås evt. dig selv fast på sengen som et kors, så når hun skal i seng til dig så må hun enten bruge dig mens du ligger fastspændt eller hun må tilbringe natten i en anden seng eller på sofaen, mens du ligger fastspændt på sengen. Lås dig gerne fast med 4 kæder og hængelåse hvor du smider nøglerne på gulvet ved siden af sengen så din kone må låse dig fri, eller du må vente på der kommer en på besøg som slipper dig fri fra din seng.

For at være på den sikre side tag så en ble og et par gummibukser på, så du ikke sviner sengen til hvis du kommer til at ligge låst fast i mange timer uden at kunne komme på toilet.

God fornøjelse og jeg glæder mig til at høre hvordan det går med dit projekt "bind mig som slave".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu