Spørgsmål vedr. ekstrem CBT - hvor meget kan testiklerne klare?

2 indlæg i dette emne

Kære CBT-fetish brugere 

Jeg vil høre om nogen er bekendt med hvor ekstrem CBT en fyr kan modtage undtagen, at testiklerne bliver beskadiget i sådan en grad, at fyren reeltkastreres/steriliseres. Jeg har set eksempler på alt fra nåle og søm igennem testiklerne. Desuden også eksempler på spark, slag, opbundne nosser med vægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev en sommerferie på 3 uger straffet med at mine nosser og pikken blev bundet stramt op med lædersnor, og udenom indsnøringen fik jeg en lille stofsæk som nosserne og pikken blev lukket inde i, som blev låst fast ved roden med en stålkæde så jeg ikke kunne fjerne hverken lædersnoren eller stofsækken.

Jeg kom først fri efter de 3 ugers ferie var gået, og det er en ferie jeg aldrig glemmer. Grunden til jeg blev straffet var at jeg havde spillet pik af foran et par piger der lå i klitterne, og uheldigvis havde de et par venner med som var ude og bade, og da de hørte deres tøser skrige "møjsvin forsvind" kom de løbende og fangede mig og jeg fik valget mellem de enten ville melde mig til politiet eller at jeg gik med op i deres sommerhus og tog min straf.

I sommerhuset blev jeg bundet fast på ryggen som et X på en seng, og så bandt de 4 sammen min pik og nosser stramt ind og kom dem i den lille sæk, som de låste fast så jeg ikke selv kunne tage den af, og så fik jeg besked på at komme samme sted 3 uger efter så ville de befri mig.

Det var 3 ugers ferie jeg ikke glemmer, men trods alt bedre end at blive meldt til politiet for at spille pik overfor et par strandtøser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu