Aftens lektion

2 indlæg i dette emne

I værelset står tævetøsen bundet med armene bagud, så hun står foroverbøjet med latex kjolen trukket op over hoften.  En klemme på hver brystvorte med kæde forbundet klemmer i tævefissen. En gag i munden og hætte over hovedet er tøsen nu overladt til aftens lektion. En veninde er uventet dukket op bedst som tøsens røv er blevet godt rød.  Herren drikker vin i stuen med veninden som er herskerinde et andet forhold. Herskerinde tager tævetøsen i behandling de næste par timer til slut bliver hætten tage af , så tøsen kan se de billeder Herren har taget.

Ønsker til en anden lektion modtages

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tævetøsen får hænderne bundet sammen på ryggen, et halsbånd med træktov bindes om halsen på hende og du bestiller en taxa til hende som kører hende til et kollegie hvor der er fredagsbar.

Chaufføren trækker slavetøsen ind på et værelse på kollegiet, hvor 2 studerende takker for varen og betaler chaufføren.

Tævetøsen klædes nøgen og får en sort sæk, hvor der kun er hul til munden, og de 2 studerende fortæller hende at hun til fredagsbaren skal være hest og stå til rådighed for både hingste og heste der vil bruge hende til hvad de har lyst til både mildt og hårdt, og hun vil ikke få lov til at få sækken af hovedet før alle, der har lyst, har brugt hende ved fredagsbaren.

Hvis du skal på toilettet siger du til staldkarlen at du ønsker at komme på toilettet, og så vil du blive trukket ud fra fredagsbaren og ud på toilettet af staldkarlen så du kan lave stort og småt, inden staldkarlen igen fører dig ind til de "sultne og legesyge" ved fredagsbaren.

Ingen får at se hvem du er - og du får ikke lov til at se hvem der her ved fredagsbaren bruger din  tævetøs krop.

Når fredagsbaren slutter i løbet af weekenden trækkes du tilbage til værelset her, hvor du får dit tøj på og sækken bliver fjernet fra dig hoved, og du bliver ført ud af bagdøren til taxaén der kører dig hjem efter en dejlig fredagsbar.

Når du kommer hjem løsner din herre dine hænder, og halsbåndet udskiftes med en hestegrime som låses fast til dit hoved, som du skal bære til du en anden god gang sælges som hest til en fest hvor du er til fri afbenyttelse,

Håber du kan bruge denne lektion, som jeg selv har prøvet flere gange som hingst og tyr, uden jeg nogensinde har set hvem der brugte mig, og hvor den eneste regel er at sækken ikke må fjernes fra mit ansigt, så gæsterne kan se hvem jeg er eller jeg kan se hvem der bruger min hingste/tyre krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu