Sex inspiration søges

9 indlæg i dette emne

Jeg ser en pige hvor vi begge har vores livs sex. Hun kommer for at besøge mig denne weekend, og denne gang vil vi gerne lege lidt med at binde hianden. Indtil videre tænker jeg bare hendes arme er bundet, bind for øjnene og så lege lidt med hende, kold og varm fornemmelser og lidt kvælning. Men jeg har aldrig haft bundet en partner før så jeg håber i har lyst til at dele ud af erfaringer til inspiration hvis i fortæler lidt om hvad der har virket godt for jer. Og generelt ting vi burde prøve.

Vi er begge i begyndelsen af 30'erne, i fin form og stoler blindt på hinanden. Vil også gerne investere nogle penge hvis det kan kaste nye sjov ting af sig. Så alle jeres beskidte tanker er meget velkomne, vi vil bare gerne nyde hinanden og have det sjovt denne wekeend.

Ting vi allerede har prøvet:
Anal
Tisse på hinanden
Kvælning
Slapping
Spytte
Kneppe hendes mund/hals
Sex på hoteller, offentlige steder, i badet, overalt i lejligheden.
Kostumer til hende
De mest almindelige stillinger har vi prøvet
Det eneste "legetøj" vi har brugt har været penis ring og glidecreme
Squirting

Så gerne noget lidt andet end det, og især tips til når jeg skal binde hende (eller omvendt) er velkomne.

Er spændt på at læse jeres forslag, god weekend! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Chili, håber i indtil videre har nydt weekenden hvis det da var denne! 

Jeg tænker at i skal binde hænderne på ryggen. Personen som er bundet skal stå foroverbøjet. Snoren eller hvad i bruger til at binde hinanden skal op i en krog i loftet, så personen som er bundet står med røv/ fisse til fri afbenyttelse..

hertil kan foreslås pisk, buttplug og fx strapon når det er fyren som bliver bundet! 

Et par forslag som i kan tage med ;) 

God weekend når i når dertil ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal du have. Det var i den netop overståede weekend, og det var en KÆMPE succes :) Hun kommer tilbage denne weekend, så jeg tror jeg springer på dit forslag.

Bor desværre i en ret almindelig Københavner lejlighed uden nogle kroge eller bjælker i loftet. Derudover har jeg kun to døre i lejligheden der kan lukkes, så ved ikke helt hvordan jeg skal få det "sat op". Har du nogen tips i den retning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tips til brug af bondage 

STRIPS!!! hvor er de dejlige nemme og lige til at gå til du behøver ikke fumle med noget og de larmer ikke....

husk lige at have en tang til at ligge under puden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke super erfaren, men ved hvad jeg kan lide. 

Jeg fandt noget reb og bandt hende til sengen. Derefter gav jeg hende bind for øjnene (eller i anden rækkefølge kan ikke præcist huske det). Hun viste at jeg havde 100% kontrol (efter jeg kun gav hende lov til det jeg ville) over hende og det var en stor succes!

Vi glæder

Og begge til at have samme mylighed igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har handlet en del fetish legetøj hos gvibes.dk ikke det største udvalg men de køre med optil 80% på alle varer i hele butikken, så der har været råd til et pænt stort udvalg af.

reb 

håndjern 

piske 

masker 

brystklemmer

gagball

Strapons (super frækt, at have den kontrol)

frække udklædning

her er et link til deres fetish legetøj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da som om i har fået prøvet lidt og udforsket nogle grænser. I skal bare fortsætte og spørg endelig igen hvis i har brug for ny inspiration? 

Der findes rigtig mange ting som i kan prøve! 

Det var en super god shop julianna, der er virkelig nogle gode priser. 

Hvilken strapon anbefaler du, hvis du har nogle favoritter? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu