Jump to content

Soveposer og Jakker/Frakker

Recommended Posts

Hej 

Jeg vil høre om der er nogle der dele fetish med mig :D

Jeg har en fetish for dunsove poser og dame jakker/frakker elsker og ligger i sovepose gerne med en gag i munden og buttplug eller have dame jakke/frakke på som også er lavet af dun 

Nogle der har samme fetish? ^_^

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke personligt, men det lyder hyggeligt og varmt :) Jeg håber du finder en smule femdom i dine kommende partnere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 28/12/2016 at 13:21 , anden skrev:

Jeg elsker at trække nøgen i skibukser, af den type fra 80erne med stor smæk foran og bagpå, jeg elsker at mærke det glatte stof glide mod huden, nogen gange med 2 par på en gang. Der må gerne være tykt fyld...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

anden:

Jeg har ikke præcis den fetish, men elsker at bruge min sovepose som tøj, rulle mig ind som en pølse in min dyne og evt. kneppe den på denne måde. Yderligere elsker jeg også at stå i scenetæppe eller gardiner på forskellig vis. Alt sammen giver mig erektion. sommetider skal jeg blot tænke på at gøre det. :)

12421973_10209409645900788_1830679082_o.jpg

12722643_10209409646220796_59204012_o.jpg

12873566_10209409646620806_799329414_o.jpg

I_grøn_sovepose.JPG

IMG_0775.JPG

12873566_10209409646620806_799329414_o.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg holder af når jeg får mine arme bundet fast til kroppen med stramme remme og anklerne spændt sammen med en læderrem eller bundet sammen med reb, og så blive lagt i soveposen med hovedet udenfor soveposen, som lynes til og så får jeg lov til at ligge på gulvet ved siden af mine frues seng, alt imens hun hygger sig med en god gang sex med en god ven.

Hvis jeg har været ulydig får jeg en gagg i munden og en sort sæk lagt over hovedet, så jeg ikke kan se hvem det er min frue hygger sig sammen med, og hvis jeg er for urolig fortjener jeg en gang med ridepisken - eller et reb - så jeg ligger stille og rolig i soveposen.

Og da hænderne er bundet til min krop kan jeg ikke lege med mig selv, og hvis det er min frues ønske jeg skal være mange timer i soveposen ligger hun en ble på mig inden jeg kommer i soveposen, så jeg ikke sviner soveposen til hvis jeg skal af med vandet eller skide.

Det er virkelig dejligt at ligge sådan sikret, og ikke vide hvornår jeg kommer fri:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu