Ny med pikbur

6 indlæg i dette emne

Hej Alle

Min herskerinde / kæreste og jeg er begyndt og lege med pikbur. da jeg måtte erkende at jeg ikke kunne holde fingerne fra hendes pik.

Vi har fået købt et der er lavet på mål det virker som det passer fint i dagtimerne, men om natten vågner jeg når jeg får natlig rejsning og der noget anstrengende, er det normalt? er det noget der vil fortage sig med tiden eller hvordan?

Subiecto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen på SD. Jeg tror ikke du skal forvente at det vil fortage sig, natlig rejsning, eller morgenstivert, forsvinder ikke fordi du har spærret din pik inde ! Sådan er vi blevet indrettet fra naturens side. Det er min mening, men jeg skal dog være ærlig og indrømme, at jeg ikke snakker af erfaring, men kun bruger min "logiske" sans ..

Jeg har kigget på din profil, og den siger jo ikke ret meget om dig, så jeg gætter på at du er bøsse, eftersom du skriver at du ikke kan holde fingrene fra din kæreste pik..??  Kom med nogle flere opysninger og data på din profil,, og beskriv, dig selv, og dit forhold m.m. i :About me.  !!  , noget som forøvrigt gælder alle medlemmer her i SD, og som jeg har efterlyst i tidligere indlæg..

Håber der er nogen som har erfaring med pikbur, som kan gi dig et svar ,. God lækker og fræk sex-weekend

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet lidt på min profil nu. Nej jeg er ikke bøsse. Min herskerinde har bare gjort det klart at det er hendes pik. beklager forvirringen. 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 17/12/2016 at 17:05 , subiecto skrev:

Jeg har skrevet lidt på min profil nu. Nej jeg er ikke bøsse. Min herskerinde har bare gjort det klart at det er hendes pik. beklager forvirringen. 

Ha,ha,ha .... Ok , det burde jeg have vidst !   Min kone "ejer" også min pik , ligesåvel som jeg "ejer" hendes kusse...-)  det er bare dejligt og samtidig er det frækt og pirrende ikke at vide hvad herskerinden nu kan "finde" på at gøre med pikken...

Tak fordi du opdaterede din profil, ville ønske at alle ville gøre det - ( igen-igen !)

Rigtig god jul med masser af lækker og fræk bdsm julesex .

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan godt forvente at du vågner om natten med stiv pik i dit bur og det vågner man af.... Efter nogle dage bliver du mere vant til det - således at det ikke bliver så smertefuldt...

- håber din kone udnytter du er låst inde og beder dig lege med hende og tilfredsstille hende på anden måde.... 

(Så er hun sikker på, at du er ekstra klar - når du bliver lukket ud :-)  

Min personlige erfaring siger mig, at når man har været låst inde i mindst 3 dage - så bliver man helt "ustyrlig" og gør alt hvad konen bede om - så for at få lov at smage lidt af hendes frække safter....

- For yderligere prøv at se her: http://www.cuckolds.dk/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber du har haft en god periode i dit bur, når du ikke kan holde fingerne for dig selv, kan jeg godt forstå din kæreste.

Jeg har selv haft en kæreste som jeg måtte straffe for at han om natten legede med pik og nosserne, så til hans næste fødselsdag fik han et pikbur låst på, så hans pik og nosser blev låst inde, og han fik at vide han ikke skulle prøve at komme fri, for han ville først få nøglen til låsen til hans næste fødselsdag.

Jeg siger dig efter nogle få dage bad han grædende om at komme fri, men jeg er hård og siger man skal holde hvad man siger, så der var ingen mildhed og først efter et år fik han nøglen og kom fri, og som dessert fik han den store sex tur med mig der varede lige til vi begge faldt sammen at træthed.

Han fik lov at beholde buret som sovenier, og jeg fortalte ham at hvis han bare en gang legede med pik og nosserne, så ville han få buret på i 2 år, uden nogen som helst diskussion.

Vi boede sammen godt et års tid mere, og på et tidspunkt valgte vi at flytte fra hinanden.

Han fik en sød farvel gave, da jeg havde købt et stålhalsbånd som han fik om halsen med pikburet låst i som figur, og en kraftig hængelås hvor jeg har nøglerne til, og så fik han at vide at det var en gave han aldrig måtte miste som minde om årene vi har haft sammen.

Jeg har mødt ham et par gange og han har opgivet at be om at få halssmykket låst fri, for han ved når jeg har lovet han skal have det til evig eje så er det til evig eje.

Han har idg en dejlig pige, som han har måtte fortælle om hvorfor han går med et pikbur i et stålhalsbånd, og hun har hånligt sagt, det er sgu da et flot smykke du der har fået, og vær glad for det sidder på halen og ikke om pik og nosserne. - og det har hun jo ret i, så kunne hun jo heller  ikke have brugt ham til noget.

Så det var lige hvordan jeg har valgt at bruge et pikbur til evig tid på min gamle kæreste.

Håber du smiler sødt over den dejlige gave

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu