ondt i maven efter brug af dildo

9 indlæg i dette emne

Hej jeg er en kvinde på 18 år jeg har for nogle uger siden købt min første dildo, jeg havde lidt besvær med at få den op i starten da den er en smule stor men jeg fik den da op med glidecreme til sidst, men altså nu har jeg brugt den nogle gange og hver gang har jeg fået ondt i maven efter, det føles på en måde som menstruationssmerter. Når jeg stikker den højt op er det som om jeg støder på en bund, når jeg rammer den gør det lidt ondt og så får jeg ondt efter også, jeg har prøvet at bruge min dildo uden at den kommer højt op men det gør stadig ondt efter. Er der noget jeg gør forkert? bør jeg måske gå til lægen? jeg bør nok nævne at jeg er jomfru :)

Jeg håber der nogen der kan hjælpe :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jomfruhinden brudt eller intakt?

Ellers tænker jeg, at du måske støder dildoen mod dit livmoder.

Prøv også med lidt mindre dildo og lidt mere tålmodighed. Det skal helst være behageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du uden problemer få fingrene til at røre hinanden når du holder om den hvor du er bredest? Er du godt våd og varmer dig selv op inden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 28/12/2016 at 12:15 , MartNoir skrev:

Prøv også med lidt mindre dildo og lidt mere tålmodighed. Det skal helst være behageligt.

jeg har ingen ide om min jomfruhinde er intakt, men tænker at jeg vel har taget min egen mødom med min dildo?

hmm men kunne godt være jeg skulle købe en lidt mindre dildo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 29/12/2016 at 14:32 , CuriousGirl skrev:

Kan du uden problemer få fingrene til at røre hinanden når du holder om den hvor du er bredest? Er du godt våd og varmer dig selv op inden?

jeg kan sagtens med lange og tommelfinger, men med lillefingeren skal jeg klemme lidt 

det varierer lidt, men jeg har fundet ud af at jo mere tændt, varm og våd jeg er jo mindre ondt gør det efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, stillepige skrev:

jeg kan sagtens med lange og tommelfinger, men med lillefingeren skal jeg klemme lidt 

det varierer lidt, men jeg har fundet ud af at jo mere tændt, varm og våd jeg er jo mindre ondt gør det efter.

Jeg tænker, at du får en bedre oplevelse en lidt mindre dildo, og især hvis du også sætter din tålmodighed lidt mere over på "hunkøn" - og ikke på den du vist har nu: "jeg er en 16 årig knægt, der bare vil have den op nu uanset om hun er klar". Men din iver er betagende :D:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 28/12/2016 at 12:15 , MartNoir skrev:

Prøv også med lidt mindre dildo og lidt mere tålmodighed. Det skal

helst være behageligt.

30 minutter siden, MartNoir skrev:

Jeg tænker, at du får en bedre oplevelse en lidt mindre dildo, og især hvis du også sætter din tålmodighed lidt mere over på "hunkøn" - og ikke på den du vist har nu: "jeg er en 16 årig knægt, der bare vil have den op nu uanset om hun er klar". Men din iver er betagende :D:wub:

hahaha okay tålmodighed :D

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er sprunget og din dildo er ikke nødvendigvis for stor men den har jo en vis størrelse der kræver en vis form for forspil. Jeg tror ikke det gør ondt hvis du læser et par noveller og nusser først eller går i bad og leger med bruseren først. Tålmodighed forspil eller mindre dildo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 minutter siden, CuriousGirl skrev:

Den er sprunget og din dildo er ikke nødvendigvis for stor men den har jo en vis størrelse der kræver en vis form for forspil. Jeg tror ikke det gør ondt hvis du læser et par noveller og nusser først eller går i bad og leger med bruseren først. Tålmodighed forspil eller mindre dildo

Det er også det jeg er kommet frem til, må lære at være mere tålmodig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu