Tøsen bundet og brugt

8 indlæg i dette emne

Tøsen står bundet i værelset med hætte over hovedet. Hun er gagged og klar til at blive ydmyget. Hvad skal jeg ydmyge hende med?

Redigeret af Herre
Stave fejl
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Giv hende ørepropper på så hun mister tidsfornemmelsen, og lad hende stå, og de næste 24 timer lader du nogle af dine venner komme og piske hendes bare røv, klokken 8 med 8 slag, kl. 9 med 9 slag osv. op til 24 slag ved midnat og så et slag kl. 1 osv., efter et døgn skal hun nok føle sig varmt ydmyget.

Bind gerne armene over hovedet så hun i det døgn ikke kan sætte sig ned eller ligge sig ned og sove, så hu n et helt døgn står bundet som "piskestativ":wub:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tøsen fik ørepropper under hætten og gagged. Armene festnet over hovedet til et par kroge hvor der til dagligt hænger billeder. Tøsens ben bliv holdt spredt fra hinanden med en stang hvor hendes ben var bundet til. Tævefissen var udblokket med dildo på en stang, som er fastgjort til stangen mellem tøsens ben.

En have time stod hun der,før de første piske slag varmer tøsens ryg og røv. Tøsen lyde bliv fint holdt tilbage bag bolden i munden. Det blev fire timer med pisk, smæk og opbinding i ydmygende stillinger var tøsen mør og medgørlig igen.

Tror dog ikke det vare ved, så kom gerne med flere forslag til at ydmyge tøsen med.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikke om jeg har ret til at komme med indlæg til det i skriver om men her kommer det 

hvad med at låne hende ud ? personligt syndes jeg det er frækt at en mand som jeg ikke kender pumper i mig og særligt hvis jeg har bind for mine øjne 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 21/1/2017 at 16:31 , MissT skrev:

ved ikke om jeg har ret til at komme med indlæg til det i skriver om men her kommer det 

hvad med at låne hende ud ? personligt syndes jeg det er frækt at en mand som jeg ikke kender pumper i mig og særligt hvis jeg har bind for mine øjne 

Det lyder bestemt frækt, men tøsen er ikke helt nået der til endnu. Hun tænder på at blive ydmyget både verbalt og fysisk med mærker og bondage.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 27/1/2017 at 02:30 , Herre skrev:

Det lyder bestemt frækt, men tøsen er ikke helt nået der til endnu. Hun tænder på at blive ydmyget både verbalt og fysisk med mærker og bondage.

At hun ikke er nået der til ! er vel ikke noget hun skal afgøre ? hvis hun modtager ordre som hun skal også i det daglige " som at gå uden trusser i kort kjole på arbejde" eller ikke at bange for mænd som hun ikke kender osv så er det vel bare at gine den ordre !

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎20‎-‎01‎-‎2017 at 02:57 , Herre skrev:

Tøsen fik ørepropper under hætten og gagged. Armene festnet over hovedet til et par kroge hvor der til dagligt hænger billeder. Tøsens ben bliv holdt spredt fra hinanden med en stang hvor hendes ben var bundet til. Tævefissen var udblokket med dildo på en stang, som er fastgjort til stangen mellem tøsens ben.

En have time stod hun der,før de første piske slag varmer tøsens ryg og røv. Tøsen lyde bliv fint holdt tilbage bag bolden i munden. Det blev fire timer med pisk, smæk og opbinding i ydmygende stillinger var tøsen mør og medgørlig igen.

Tror dog ikke det vare ved, så kom gerne med flere forslag til at ydmyge tøsen med.

Befal tøsen at smide alt tøjet og giv hende et sæt fodlænker som hun befales at låse omkring anklerne, så hendes skridt max. kan blive 30 cm., og bind så hendes hænder sammen med et reb på ryggen. Til sidst kommer du hendes hoved i en helt sort stofsæk, som spændes fast med et halsbånd om halsen, og så lade du hende gå nøgen rundt hjemme hos jer i uvished om hvornår hun kommer fri, og det at hun ikke kan se noget gør hun mister tidsfornemmelsen, og efter nogen tid ringer du til nogle venner og inviterer dem på besøg hvor i kan lege med din pige, uden hun ved hvem der leger med hende, eller hvad hun bruges til.

Uvisheden skal nok få hende til at hygge sig, og efter nogle timer siger du farvel til vennerne, og lader hende så sove natten over i sengen med dig med hætten over hovedet og med benene i lænker og hænderne bundet på ryggen så hun ikke kan lege med sig selv eller rage på dig.

God fornøjelse, jeg ved det virker godt på alle seje piger:lol: og skriv endelig hvordan det er gået når du har gennemført denne hyggelig fælles leg.

Larmer hun må du lukke munden på hende med en gag udenpå sækken, så hun ikke forstyrrer jeres hygge. - så HUSK glem ikke hyggen:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag et langt reb som du binder store knuder på. Når du har gjort det binder du rebet fast mellem enten to træer, eller i en krog i hver sin væg godt en meter over jorden. Så sætter du tøsen nøgen op på rebet med spredte ben, og binder hendes hænder på ryggen, og så får hun besked på at gå frem og tilbage på rebet som skærer op i hendes skridt, alt imens hun går på tæer.

At ride reb er dejlig ondt, og når hun skal over de store knuder så vil du rigtig kunne se hvordan hun nyder smerten - Går hun ikke hurtig nok frem og tilbage på rebet, kan du altid binde et reb i halsen på hende så du trækker hende frem og tilbage, så skal hun nok gå fart på sin gang på rebet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu