spammers og fakeprofiler

2 indlæg i dette emne

Hej!

Tak de af jer der har været med til at anmelde det sidste stykke tid. Der har været en del med crappy indslag som at tjene på at sælge deres brugte trusser, og fake liderlige profiler for at få jer til at trykke på deres link til andre sider. Hvis jeg har gjort det rigtigt, er de blokkeret nu, men det vil tiden vise. 

Alle anmeldelser modtages med kyshånd. Jeg arbejder frivilligt på siden, og får ikke altid lige prioteret at få tjekket den. Ved anmeldelser bliver jeg informeret direkte.

Vi vil selvfølgelig hverken have spam, eller tydelig reklame for andre tider for at folk logges til at downloade vira/malmware/ whatever alle det snask hedder. Åbenlyse fakeprofiler der sandsynligvis er ejet at liderlige mænd der bare glæder sig til billedbytte, eller tjene penge på en eller anden vis.

Til de af jer der allerede har hjulpet mig, igen, mange tak! Forsæt endelig! Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Rigtig god weekend 

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære CG

Tak for dit store arbejde, det er altid en fornøjelse at skrive med dig. Din viden er stor og din nysgerrighed er som dit navn antyder stor og befriende.

Mange hilsner og god weekend

Hans

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu