Onani Produkter

9 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer mænd, der har erfaring med onani æg? Jeg har læst på en sex shop hjemmeside, at det er den perfekte gave. Er det noget I ønsker jer? Der var mange forskellige produkter, men skal jer være med, må det blive ved onani æg - hvad er bedste?

www.gvibes.dk Tenga egg mænd.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej vvorf

dan virker et onaniæg? Kan simpelthen ikke lige forestille mig det, hvilken virkning skulle det have? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På Sunday, January 08, 2017 at 03:49 , Straponsøgeren skrev:

Nej vvorf

dan virker et onaniæg? Kan simpelthen ikke lige forestille mig det, hvilken virkning skulle det have? ;) 

De hedder tenga og foldes ud. De er med fx riller i. Prøv at google for billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik en kasse med de 6 forskellige æg i... Jeg synes bestemt ikke, de var noget særligt overhovedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes den version, der hedder "spider" føles enormt godt. Jeg er dog ikke blevet afhængig, dertil er de for dyre. Af samme årsag kender jeg ikke en del nye varianter, som er kommet til siden jeg prøvede forskellige æg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 22/1/2017 at 20:59 , sjovogcharmerende skrev:

Jeg synes den version, der hedder "spider" føles enormt godt. Jeg er dog ikke blevet afhængig, dertil er de for dyre. Af samme årsag kender jeg ikke en del nye varianter, som er kommet til siden jeg prøvede forskellige æg.

ja de er virkelig dyre. Overvejede en gang virkelig at købe en bakke æg og lege med manden, men synes det er en vanvittig pris for engangs leg, da min erfaring siger mig, at han alligevel synes blowjob er bedst

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du/I vil prøve det så køb i stedet for en Tenga 3D Spiral. Der får du langt mere for pengene.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Har købt nogle stykker af disse æg, til mandens forretnings rejser, billige og nemme at pakke til rejserne. Han var vildt skeptisk, men blev vildt overrasket over, at et lille æg kunne give så stor nydelse. Han siger de holder til 8-10 gange så skal de skiftes ud med en ny. Sidst købt jeg en med 6 stk. i, så kommer de i en lille plast æggebakke, så fik han også påskeæg ti påske.

Fandt dette billed, om hvordan de virker.

EY-700x420.jpg.a3f1dc71d847b81f2328f90cf 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tenga æg fås i rigtig mange varianter. Hos www.belugi.dk har de alle varianter til 49 kr. pr. stk. De kan faktisk genbruges hvis man passer lidt på dem. Personligt kan jeg også bedst lide spider, men man er nok nødt til at prøve sig lidt frem. God fornøjelse. Jeg har ihverfald haft masser af fornøjelse med mine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu