Vil ikke slikkes...

3 indlæg i dette emne

Jeg har både fra personlig erfaring, og fra udsagn fra en veninde bemærket, at der er nogle kvinder der ikke bryder sig om at blive slikket forneden. Mit spørgsmål er hvorfor? Skulle der være en iblandt jer der har det på samme måde.. Er det følelsen i ikke bryder jer om, eller er det i en eller anden grad en usikkerhed om hvordan i ser ud forneden? Min veninde har engang i en anden sammenhæng udtalt, at hun ikke bryder sig om synet af hendes eget intime område. Har dog aldrig spurgt hende om dette var grunden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

usikkerhed, manglende selvværd.

Engangsknald får og har aldrig fået lov. Bollevenner og kærester først efter 3 måneder, og så ser vi lige på det derfra. 

Manden og jeg har været sammen i 8 år og hvis jeg har glemt en p-pille i et par timer gør det at der nogle gange kommer 3 dråber blod. Sandsynligvis for lidt til det kan smages, og kan kun ses på helt hvidt wc papir hvis man virkelig stirrer - det er nok til han ikke får lov at gå ned i 48 timer. Nogle gange når jeg har haft ham i munden selvom han har været i bad den pågældende dag, synes jeg ikke den dufter og smager som jeg forventer. Dette er specielt ved stress om sommeren, da han jo sjovt nok ikke kan vaske i urinrøret. Jeg fortæller ham det og sender ham i bad med det samme hvis han vil suttes, også selvom det måske kun er 4 timer siden han var i bad. Han ville aldrig gøre det omvendt, den slags generer ham ikke, men det generer mig!

Jeg prøver gerne at gætte på hvornår smagen er kraftigst, ligesom at jeg ikke sluger hvis han ikke er kommet de sidste 72 timer. 

Desuden får jeg ikke det samme ud af oralsex som han gør. Det siger mig slet ikke lige så meget. 

Måske er jeg sart, det er måske en del af forklaringen, men synes egentlig ikke jeg er sart, jeg er bare angst for jeg ikke er god nok, smager godt nok, er lækker nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig været særligt vild med at blive slikket. Det har aldrig sagt mig noget og jeg har aldrig fået orgasme af det.

Jeg er hverken usikker eller har dårligt selvværd.

Først i en alder af 35 har jeg forstået sammenhængen. Jeg er en tøs af natur og får orgasme af at tilfredsstille en mand. Derfor er sex bedst for mig, når det er for hans skyld og på hans præmisser. Og det er ikke just tilfældet med oralsex på mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu