Vil feminiseres af en kvinde

2 indlæg i dette emne

Hejsa, jeg er en ung fyr på 19 som længe har gået med en fantasi om at blive feminiseret af en kvinde. Jeg mener altså stort set hele molevitten, jeg ville håbe på at få omprogrammeret mit sind, så jeg går, opfører mig, taler og tænker som en pige, og selvfølgelig blive klædt ud i passende outfits. Min klit ville naturligvis være låst inde bag chastity, og hele min krop barberet osv. Når tiden er inde, og hvis fruen ønsker det, ville jeg helt klart også skulle lære hvordan man tilfredsstiller mænd.

Er det her noget som nogen nogensinde ville være interesserede i? Jeg ved simpelthen ikke om jeg beder om for meget, og om det nogensinde ville kunne 'betale sig' fra kvindens synspunkt. Og selv hvis det var, har jeg ingen idé om hvor jeg skulle finde nogle likemindede mennesker..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

du søger en kvinde med en fetish, der ikke særlig tit høres om. Det findes helt sikkert, men jeg er lige ved at tro det er nemmere at finde kvinden i dit liv og få hende med på ideen, end jeg tror det er at finde kvinden med den fetish, med den tiltrækning af lige dig, som lige er single og bor så i jævnligt kan ses. 

Jeg ville starte meget aktivt på singlesex.dk og hvad alle de der hjemmesider ellers hedder. Hvis man kan finde en baby-caretaker, så kan man virkelig også godt finde en der vil lære en at være kvinde. Det lykkedes da for ham den mørke i orange is the new black, og det er america! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu