5 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg håber der er nogen af alle jer søde mennesker der vil hjælpe mig, da jeg både er ny herinde, men også grøn på nedestående område :)

Jeg er under uddannelse, og derfor er pengene ikke så store. Jeg har derfor gået og tænkt på mulighederne for at supplere min indkomst lidt op.

Der er ikke noget der tænder mig mere, end at vide en mand virkelig tænder på mig, min duft og smagen af mig.

Derfor er jeg kommet frem til at jeg kunne kombinere min indkomst med det jeg elsker allermest, nemlig at dele mig selv med andre.

Mit spørgsmål til jer er nu - hvordan kommer man i kontakt med mænd der deler min passion for denne fetich? Og er der andre derude, der har gode råd til hvordan man bedst kommer i gang, og evt. noget man skal være opmærksom på når man starter på dette?

XoXo

Sille

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sille.

Velkommen til sex-debat.dk :)

Jeg synes du skulle prøve at uddybe lidt mere hvad du mener da det ikke er helt klart for mig hvad du har i tankerne?

Så vidt jeg lige kan se tænker jeg at du ønsker at dele ud af brugt undertøj som dufter dejligt af dig?

Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe dig med denne fetish hvis det er som jeg tror. ;)

Mvh

Tatanka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er også meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har undertøj/lingerie du vil sælge eller på anden måde af med! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎22‎-‎01‎-‎2016 at 13:39 , Sille21privat skrev:

Hej.

Jeg håber der er nogen af alle jer søde mennesker der vil hjælpe mig, da jeg både er ny herinde, men også grøn på nedestående område :)

Jeg er under uddannelse, og derfor er pengene ikke så store. Jeg har derfor gået og tænkt på mulighederne for at supplere min indkomst lidt op.

Der er ikke noget der tænder mig mere, end at vide en mand virkelig tænder på mig, min duft og smagen af mig.

Derfor er jeg kommet frem til at jeg kunne kombinere min indkomst med det jeg elsker allermest, nemlig at dele mig selv med andre.

Mit spørgsmål til jer er nu - hvordan kommer man i kontakt med mænd der deler min passion for denne fetich? Og er der andre derude, der har gode råd til hvordan man bedst kommer i gang, og evt. noget man skal være opmærksom på når man starter på dette?

XoXo

Sille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sille,

Jeg er helt sikker på at hvis du Google lidt rund efter amatør fotografer vil du finde bunkevis som er villig til at betale for billeder af dig. Jeg vil lige surfe lidt rund og vende tilbage til dig. Hvad hade du tænkt dig at tage i timen. Scor ville også helt sikker være et sted hvor der er penge at tjene :-)

Mange knus

Lille O

wwww.bdsm-babylon.dk

bdsm-slavinde-lille-O-45-stor.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu