Når en trekant ikke kan opnåes må man bruge fantasi og rollespil

15 indlæg i dette emne

Hej alle på sexdebat.....

Som overskriften lyder vil jeg rigtig gerne lave et fantasy gangbang til min kæreste  men det kunne være rigtig fedt med lidt inputs fra jer herinde.... 

Tanken bag er nok mest at min kæreste har nægtet en trekant ( det er der nok et par stykker herinde der kender til det problem) hehe så har jeg tænkt meget på hvordan kommer jeg tættest på en trekant uden helt at have det ? 

Og når man så er ved de frække tanker og fantasier kan men vel ligeså godt gå all-in (GANGBANG) 

alle mine tanker kommer til forgå kun for hendes nydelse og min tilfredsstillelse  vil prøve og forklare forløbet og det er så her jeres ideer og input  skal komme ind, hvad dur? og hvad dur ikke ?  Og hvad mere kan jeg bringe ind i mit lille  gangbang rollespil med kæresten...

Aller først skal jeg selfølgelig bruge nogen rekvisitter pikke/dildo ca 3 stk så gangbanget skal indholde 4 pikke skal jo også selv være med hehe alt skal være så Real så muligt så de skal selfølgelig kunne sprøjte sperm ud 

Rekvisit nr 1 
http://www.supersex4u.dk/shop/sproejte-dildo-med-4742p.html skal bruge 3 stykker og da prisen er lige voldsom så kom gerne med andre forslag da det ikke gør noget de er forskellige

rekvisit nr 2 
http://erotik4fun.dk/shop/51-olie---creme-osv/4197-falsk-sperm---125ml/  er det bedre og billiger og lave sperm selv ??

skal være 100% sikker på min kæreste kan tåle og få den slags i fissen og hvad med smagen ?....

rekvisit nr 3 

evt en bollemaskine kneppemaskine (mange navne findes for dem) men da de er voldsomt dyre ville det være fedt at kunne lave den selv men den er bestemt ikke et krav da det er en svære og dyre rekvisit har bare dog et par krav til den HVIS NU

1,farten skal kunne justeres 

2.højden skal kunne justeres 

3.dildoen skal kunne skiftes ud med en fra rekvisit nr 1

4.frem og tilbage er ikke helt nok (svært at forklare) men den skal kunne gå op og ned os da min kæreste er typen der får orgasme ved ridning...

Rekvisit nr 4

noget til at binde hende med  det skal helst være handy for mig som binder men samtid også være rart for hendes ankler og håndled 

http://www.sexytoy.dk/haandlaenker-laeder-fraekke-lege-sort-roed-p-1323.html måske sådan et par så ville jeg bare fjerne kæden og bruge slags klips istedet så hendes håndled og ankler vil kunne side helt tæt

Rekvisit nr 5
 bind før øjene så hun selfølgelig ikke kan se det at det ikke er rigtige mænd som ordner hende.. (Har ikke det helt store krav til dette) skal bare være rart at have på..

Rekvisit nr 6 
en form for god ligge underlag / madres da legen ikke vil forgå i soveværelset men nok nærmer i stuen på gulvet...

Rekvisit nr 7
Store høretelefoner så hun ikke kan høre det ikke er rigtige mænd omkring hende

Rekvisit nr 8
en konvolut med ca 1000kr til shopping dagen derpå.

Det er hvis lige hvad jeg sådan har brug for til mit rollespil   

DAGEN!!! 
Alt skal forstille at være købt!
Børne er på weekend hos ders beste forældre!!!
Og det er weekend!!!

Lørdag morgen kl 10:00 starter morgenmaden hjemmefra hun ved at der skal forgå noget MEN IKKE HVAD!... Efter morgenmaden vil hun blive sendt  på badeværelset med ordre på en babering af fissen men ikke bare glat barberet der skal ske noget nyt!!!! ("Fartstribe"landingsbanen" skal laves)
Efter det vil hun blive sendt på

shoppingtur uden og vide hvad hun skal købe!! Jeg har nemlig købt det meste på forhånd. hun bliver sendt ned i gågaden med ordre på at ringe eller SMS når hun står midt i gågaden og derefter vil jeg beordre hende rundt på de forskellige BUTIKKER jeg ber hende om at gå hen til butikkerne "navnene kommer HER UNDER"

Nr 1 frisør ( hun skal have nyt hår  som jeg har bestemt)....

Nr 2 undertøjs butik (dagen før har jeg været inde i butikken og valgt og købt trusser og bh og fået ekspidiendten til at ligge tøjet til side så det bare er til afhentning) hun har konvolutten med så hun får besked på at vælge et par udover det bestilte....

Nr 3 sko-butikken et par frække stilletter eller støvler ( til afhentning som i undertøjs butikken...

NR
Tøjbutik hvor en fræk lårkort BLÅ kjole er købt på forhånd så den er bare til afhentning 

nr 
Føtex ( har lavet en indkøbsliste til aftensmaden....

Nr 
hun får besked på at købe et nyt senge lagn....

Nr 
freestyle de sidste penge til overs kan hun frit bruge...

Nr 
overvejer om hun skal have en tid til en massør eller lignende kom gerne med forslag....

Nr 
mødes med mig på en cafe i byen til kaffe eller frokost....

Har ingen anelse om hva tid på dagen vi er på lige nu så vi spruler lige frem til aften ( kom gerne med ideer til hvad der kunne laves fra kl ca 15;00 til 18:00)

Aftensmaden består i hjemmet af 

Rejecocktail FORRET 
grillet oksemørbrad med tilbehør HOVEDRET 
is eller andet DESERT...

Skal vi ikke håbe hun er blevet lidt spændt på hvad der skal ske???.....

Efter maden når vi lige har mættet os
Sidder vi og snakker som vi plejer 

OG SÅ!!
Vil jeg gøre hende opmærksom på at nu var hun under mine beføjelser !!!

Og at nu skal hun iføre sig armbonds-kæderne ( hun har dem blot på ikke klipset sammen endnu ) så de fungere kun som armbond og ankelkæder.. Hun bliver bedt om at finde den købte madresse og ligge den på gulvet midt inde i stuen og ligge det underlag på som hun købte nede i gågaden så skal hun sætte sig i sin stol igen over for mig 

POINT!!! det fede er at hun har redt op til hendes egen massacre

jeg vil gå om bag hendes stol og give hende bind for øjnene og derefter høretelefonerne så hun komplet mister SE og HØRE sanserne  jeg vil pille den frække nyindkøbte blå kjole af hende så hendes nye undertøj vil komme til syne

Hun vil blive lagt på madrassen forsigtigt!!
Og jeg vil stå og betragte små 10 sek af hende 

Derefter vil jeg føre hendes egen hånd ned i hendes trusser og tvinge hende til at onaner ( hun onaner ALDRIG) 
når hun er kommet godt i gang under trusserne vil jeg betragte små 10 sek mere... 
AF MED DET UNDERTØJ!!!!

Hendes høre telefoner er tændt med musik og dem vil jeg nu afbryde (det er min telefon der spiller musikken)
Jeg vil istedet trykke play på det bånd jeg selv har indtalt til hende..

Mens hun nu ligger nøgen tvunget til onani får hun at vide at der står 3 fyre + mig selv og kigger på mens hun onanere og de synes rigtig godt om hvad de ser...

I båndet får hun at vide hvad der faktisk skal til at ske men først skal hun sige pænt Hej med navn til de 3 fremmede frække fyre  

frække navne ?

Hun ved ALT bare ikke at fyrene faktisk ikke er der men det blot er fantasi....

alligevel skal hun være meget i tvivl om hvad der faktisk  er virkelighed altså om de er der eller ikke er der.....

For at det skal delvis lykkes har jeg gjordt et par ting ved mig selv 

som babering!! pikken skal have en overhaling med skraberen

Ansigtet skal halvt barberes 
Den ene side glat den anden er fuldskæg på den måde kan jeg agere som 2 personer når hun rør ved den ene side mærker hun en mand med fuldskæg og når hun røre ved den anden side mærke hun en mand der er glat baberet...maven og mit bryst skal have samme tur som ansigtet...

NÅ MEN
Hun ligger der på madrassen og har hilst på alle fyrene mens hun stadig er godt i gang med at lege med hendes fisse... Hun får at vide på båndet som jeg har indtalt at de lige får lov at hilse på hende og de vil skiftes til hilsen....

1. fyr hilser) hun får et kys på munden fra en glat baberet kind 

2. Fyr hilser) også på munden nu med fuldskæg

3. Fyr hilser ved at tage hende bryst og mærke lidt på det, hendes hånd bliver taget op til hans galt baberet bryst 

Jeg selv hilser ikke....

Musikken i hendes hørertelefoner bliver startet igen fra min mobil

Og legen startet for alvor!! 

Lidt forspil   ??

Har vil 2 fyre skiftes til at slikke min kærestes fisse 
Hvilket jo bare er mig selv med 2 forskellige barberet kinder 

Hun vil give blowjob til 2 forskellige fyre 
Mig og den mest realistiske dildo 

?????????????????/\inputs/\???????????????? 

Agten 

Vil starter med at kneppe hende med et par af de realistiske dildo;er 
På et tidspunkt bliver kneppemaskinen sat til og hun vil kneppet mens hun giver blowjob (glæder mig til det punkt hvor hun måske tror  der faktisk er 2 fyre om hende)

På et tidspunkt skal hun op og ride men hvordan undgår jeg at hun opdager at det bare er en dildo med sugekop sat fast på gulvet ?..
Det skal ikke være mig hun rider!!  DEN ER SVÆR!!

Spermen!!!!

Da det ikke er unormalt for mig at sperme 2 gange under sex skal de andre fyre/dildo;er selfølgelig også 

Den første fyr kommer ud over hendes bryst ved onani !

Nr 2 fyr lidt ned af halsen endten ved onani eller blowjob fra hende 

Nr 3 fyr /kneppemaskinen spermer hendes hårdt i fissen

Og jeg selv vil komme hende i munden 

Anden omgang kommer alle fyrene hende delvist på brystet og i fissen til 

sidst vil jeg selv kneppe hende med fissen godt fyldt op med sperm....

EKSTRA 

har at glemt at fortælle at alt legetøjet vil blive fundet frem EFTER hun har fået bind for øjnene hvis nogen skulle være i tvivl 

(Der vil blive indtalt et par flere frække bånd til hendes høretelefoner)

(De fække kæde armbånd fik jeg ikke skrevet med men de vil bliver brugt i starten hvor hun vil stå op bundet hvor vi 4 fyre vil klappe hende hård i røven på skift i form af hilsen som også er skrevet lidt om længer oppe)

(Noget er helt sikkert glemt!!! )

En hel dag er sat af til forspil og sex og det kunne være fedt med jeres forslag til hvordan det ellers kunne gå og hvad jeg kunne gøre bedre for at få hendes til at TRO!...

Forklaringen blev lidt lang og jeg staver heller ikke alt for godt 
Men håber på et par fede ideer fra jer 

Redigeret af Denperverse8800

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Maizena og vand er nogen lunde smagende og billig spermerstatning. 

Jeg skal lige være helt sikker. Hun får ikke at vide det kun er dig og fantasi Men skal ikke vide de tre andre er 'fake' før bagefter ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, CuriousGirl skrev:

Jeg skal lige være helt sikker. Hun får ikke at vide det kun er dig og fantasi Men skal ikke vide de tre andre er 'fake' før bagefter ?

Hun skal ikke være sikker på noget som helst...

men ja hun skulle ikke vide noget før bagefter

Planen var måske at vække bare en smule fantasi i min kæreste

Maizena ?????

Redigeret af Denperverse8800

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du havde kvalt min ophidselse i angst for at du ville gå over mine grænser. Bare en lille note. 

Du er ikke kok til dagligt :) maizena bruges til fx sovs og grød. 10-16 kr pr pakke og kan købes i alle supermarkeder. Jeg formoder en del vand 2 store spiseske maizena lille opkog og så har du spiselig kunstig sperm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 6. jan. 2016 at 19:25 , CuriousGirl skrev:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er noget galt med min mobil...

bare for at være sikker så maizena 

sker der ikke noget ved at få op i fissen eller i munden ??....

Der skal selfølgelig være et stop ord så hun altid kan sige fra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig proppet det op men det er spiseligt. Selv meget små babyer får maizenagrød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay.. Hva tænker du om det produkt jeg self har lagt op ? Det der kan købes ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 6. jan. 2016 at 19:25 , CuriousGirl skrev:

Hvis du nu havde et stop ord 

og tiltro til din kæreste/mand  ville du så stadig være angst for at overskride grænser ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
17 timer siden, Denperverse8800 skrev:
På 6/1/2016 at 19:25 , CuriousGirl skrev:

Hvis du nu havde et stop ord 

og tiltro til din kæreste/mand  ville du så stadig være angst for at overskride grænser ?

Hvis jeg havde frabedt at have andre med i sengen, og du psykisk snød mig til at der var andre i sengen - jeg ville blive ret sur. Det er kun et skuespil, og du respekterer hendes grænser men håber at du med leg, kan gøre legen så spændende, at hun en dag vil virkeligheden. God ide, og måske virker den. Den havde ikke virket på mig. og så igen, det er svært at sige hvis man er i den rigtige stemning og eventyrlysten, om jeg så ville gribe chancen. Så igen, det er lidt svært hypotetisk for mig at svare da vi før har haft andre med i sengen. 

Som udgangspunkt ville jeg være vred og føle jeg blev ført bag lyset, men det er ikke ensbetydende med mit svar er korrekt hvis jeg stod i situationen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
17 timer siden, Denperverse8800 skrev:

Okay.. Hva tænker du om det produkt jeg self har lagt op ? Det der kan købes ?

Det er sølle 65 kr. Jeg havde nok bare købt det. 

Men tror det er vigtigere for dig at der er sperm end det er for hende. Jeg kan oftest ikke mærke at han sprøjter, jeg kan mærke han spænder, hans vejrtrækning, hans ansigtsudtryk. Jeg ved godt hvornår han er ved at være der, og hvornår det sker, men hvis jeg var sammen med en hvilken som helst anden mand, ville jeg ikke ane om han havde sprøjtet hvis ikke hans kropssprog var tydeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er nok vigtigere der er sperm for mig end det er for hende ( måske en mande til)

det ville tænde mig en god del at kneppe hende efter en anden mand havde tømt sig i hende.....

så køber jeg nok bare det produkt a sperm som jeg selv har vist frem... Selvom hun har sagt nej til at have andre med i seng har hun jo ikke sagt nej til rollespil/skuespil osv. Og hun skal selfølgelig forberedes en god del på hvad der skal ske uden at afsløre for meget 

curiosgirl har skrevet på din julekalender debat men du har ikke helt svart på den...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, Denperverse8800 skrev:

Ja det er nok vigtigere der er sperm for mig end det er for hende ( måske en mande til)

det ville tænde mig en god del at kneppe hende efter en anden mand havde tømt sig i hende.....

så køber jeg nok bare det produkt a sperm som jeg selv har vist frem... Selvom hun har sagt nej til at have andre med i seng har hun jo ikke sagt nej til rollespil/skuespil osv. Og hun skal selfølgelig forberedes en god del på hvad der skal ske uden at afsløre for meget 

curiosgirl har skrevet på din julekalender debat men du har ikke helt svart på den...

Nå nej så det godt men var på job og kunne ikke lige magte at svare fra en tlf. Svarer i morgen inden jeg tager i svømmehallen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay glæder mig til at hører hvordan det er gået 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu