Vaginal mapping - hvem har erfaring?

10 indlæg i dette emne

Hej,

Min kæreste har fået det fortaget et par gange, Hun beskriver det som helt fantastisk.

Hun har oplevet stor glæde, efter det er fortaget, og en lettelse i hele kroppen. på en smerte skala 1-10 kommer smerterne op på en 6-8, men når det tryk letter så kan man opleve at græde uden at ane hvorfor, nogle skælder ud på tidligere partnere. og sex lysten/oplevelsen bliver bedre/mere insens efter et par dage

Vi havde en snak om det for et par uger siden da hun gerne ville have det fortaget igen. jeg foreslog at jeg måske kunne hjælpe, da jeg i forvejen er god til at give massage, og har den "intuition", der gør at jeg bare skal glide mine hænder over ryggen for at kunne mærke hvor der er "knuder" der skal trykkes på, samt hvor hårdt der skal trykkes.

Vi besluttede, da det jo er et meget følsomt område, at tage en snak med ham der tidligere har gjort dette for hende (en professionel tantramassør), og efter en god snak med ham, og nogle små fif, satte vi os for at prøve dette selv.

Vi startede med en 1 til 1.5 times tantramassage for at få hende helt "ned i gear", inden jeg til sidst førte et par fingre ind i skeden, disse begav sig langsomt rundt og efter et par minutter begyndte jeg at kunne fornemme disse knuder, en indskydelse som mand kan jeg lige tilføje dette på intet tidspunkt virkede seksuelt ophidsende for mig.
Jeg fandt en knude og begyndte at trykke på den, og hun begyndte at trække vejret helt ned i maven som vi havde lært, efter en 30-60 sekunder begyndte denne knude at løsne sig, og jeg begyndte at lede efter den næste. fandt hurtigt en mere, men denne gang da jeg trykkede, kunne jeg straks se at hun blev ked af det og begyndte at græde, spurgte selvfølgelig om jeg skulle stoppe, men hun ønskede at vi fortsatte, vi fik også den løsnet op og fandt i alt en 4-5 stk inden hun ønskede at stoppe. bagefter lå vi og snakkede om denne mapping da det jo var min første gang, og hun fortalte at det var lige så godt som dem hun havde fået tidligere, og det med at hun begyndte at græde var en overflod af følelser som bare strømmede ud i kroppen, og var egentlig ikke den smerte jeg gad hende ved at trykke på knuden.

Efter at have lagt og slappet af en halv times tid, stod vi op og gik i bad (olie over hele kroppen efter den tantramassage), og satte os i stuen. noget jeg bemærkede var at hun havde en glød i sit ansigt som jeg aldrig tidligere har set, mere smilende, mere positiv, mere glad og det lyste ud af hende. og jeg har nu kendt hende i en 13-14 år, lidt on and off, været gift med hende, skilt osv. samt har et barn sammen, så det var noget kun overraskende for mig at se hende så strålende. men for mig en fantastisk følelse at se.

alt i alt en fantastisk oplevelse for os begge, og vi glæder og begge til at udføre denne mapping igen. (og hvem ved måske tilbyde andre piger denne form for massage.)

/Hr Dahl

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

curiousgirl deler måske din interesse en smule  men for lige at være 100% med??  tager man til en prof massør og for massage i skeden ?  Og hvor finder man sådan en massør ? Og er der kvindelige masørre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja

Alle steder 

Ja formodentligt men det er mest mænd 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste også artiklen og synes det lød spændende.

Jeg har dog fået almindelige massager mange gange, og jeg kan godt garantere for, at ingen af de massører, ville være friske på at stikke fingrene op i mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej MiaPigen,

Der er vist en del rundt omkring, men man skal nok lige lede lidt efter dem. 

Ham der lærte mig op, er i Århus

/Hr Dahl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg spørge, hvad han hedder?

Jeg er fra Østjylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Curious Girl,

Det er mig, der skrev den artikel om vaginal mapping, som du spurgte til for over et år siden i dette forum og i forbindelse med en google søgning kom din post op. 

Jeg er selvfølgelig ked af, at du oplevede artiklen som overfladisk - det er meget svært at beskrive så dybe oplevelser på så kort plads og til så bred en målgruppe. Men jeg gør mit bedste. :) 

Men det er nu mere for at svare på din og de andres efterspørgsel, at jeg skriver til dig/jer. 

Hvis du endnu ikke har fået en yoni mapping, så er der reelt kun ét sted, som du med 100% sikkerhed får den bedste behandling og det er det sted, jeg skrev om C.H.A.I i København. Det er nemlig Diana, som har CHAI, der har skabt den teknik og nu også uddannelse.

Jeg vælger at skrive til dig, fordi jeg hører om mange, der har læst min klumme, som bare har hevet fat i en eller anden tilfældig tantramassør som påstod at gøre det samme og så endt i hænderne på en mand, der forsøgte at stimulerede dem til at få orgasme osv.

Der er uden tvivl massere af dygtige massører i Danmark og jeg vil på ingen måde tale dem ned.  Jeg kan blot som erfaren tantra "kunde" anbefale at gå direkte til kilden. Det var min primære pointe. 

Vaginal mapping er meget anderledes en vaginal massage - og derfor er det værd at gå efter dem, der har udviklet metoden  :) eller dem, som er uddannet på CHAI. Ved dog ikke om det første hold er færdige endnu.

Jeg har lige været inde og få en behandling igen - og jeg kan kun sige, at det også anden gang var en dyb og bevægende oplevelse. Hvis du læser ekstra bladet stadig, vil du kunne læse min beskrivelse af anden gang om et par uger. Men først og fremmest ønsker jeg dig en rigtig god oplevelse :) 

Håber du kan bruge dette svar til noget selv om det efterhånden er meget længe siden, at du stillede spørgsmålet :)

Rigtig god dag/aften,

Lucy Vittrup

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu