6 indlæg i dette emne

Ville lige høre hvad folks erfaring er med Domestic disciplin? 

Syntes det er svært at finde ret meget på nettet om det, og det meste af det man finder er CDD.

hilsen

Michael

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen erfaring desværre. Men jeg har helt klart en interesse i det og vil gerne lære mere og se om det er noget for mig. 

Men for mig vil det altid skulle være en kombination. DD kan sagtens stå alene uden sex. Men sexen skal stadig bære præg af dominansen i høj grad. 

DD som 24/7 tilstand lyder tæt på umuligt i mine ører, selvom jeg ved at det praktiseres nogle steder. Men som en del af hverdagen så den dominerende mand virkelig kommer ind under huden på mig...ja tak!

Har du selv erfaring med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke den store erfaring, men har altid være den dominante og min kæreste har været sub, vi har lige startet med DD i det små, til at starte med har hun fået nogle små opgaver der skal være løst hver dag. hvis vi syntes det går godt så bliver det udvidet til flere ting,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder spændende. Jeg håber du har lyst til at opdatere herinde efterhånden som erfaringerne bliver flere. 

Hvilke opgaver er der f.eks tale om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det vil jeg da gerne, som sagt har vi startet i det små. hun har svært ved at komme op om morgene og komme på arbejde, så det ene ting er at hun skal svare i telefonen når jeg ringer hjem om morgnen(jeg arbejder om natten) hvis ikke så er der 3 slag for hver gang jeg skal ringe før hun tager telefonen. og hvis hu skulle ligge i sengen når jeg kommer hjem fra arbejde er der 50 slag.

så er der de huslige ting, hus skal støvsuge hver dag, støve af, samt folde vasketøj.

så må vi se hvad der ellers kommer på listen frem over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så nu har vi kørt med det en måneds tid, og fundet ud af hvad der er godt og hvad der er skidt. og har ændret lidt på reglerne.

Nu er der kommet flere ting på, så som hun får lommepenge som hun selv skal administrer og se til at hendes konto  ikke må gå i nul, Samt en del flere huslige pligter. har osse fundet ud af at der ikke skal være en bestemt straf for at ikke overholde reglerne, men at jeg bestemmer straffen fra gang til gang. som nødvendigvis ikke behøver at være slag, men kan være så meget andet også :)

ellers har det være en god ting og har hjulpet hende meget, og helt sikkert noget vi vil forsætte med i langtid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu