Hvordan har jeres sexliv udviklet sig

6 indlæg i dette emne

Tænkte på, det kunne være interessant at høre hvordan jeres sexliv har udviklet sig igennem den tid I har været sammen med jeres nuværende partner, eller den partner, hvor I eksperimentere mest med sex, og især om der var en speciel episode, der fik jer til at blive mere eksperimenterende. Jeg starter

Da min kæreste og jeg begyndte at komme sammen for ca. 7 år siden var jeg meget stille og rolig i sengen. Var kendt som den generte stille og rolige pige, som lavede sin lektier til tiden og ikke festede det store.
Havde på det tidspunkt kun været 2 forhold på 2-5 måneder, hvor der kun blev dyrket normal sex i de normale stillinger (mission, doggy og cowgirl) og oralsex (ikke noget med blowjob).

Efterhånden som jeg kom i mit nuværende forhold udviklede det sig bare, fordi jeg fik lyst til at prøve nye ting med min kæreste. Det der satte skub i tingene ved os, da min kæreste vandt et væddemål. 
Normalt når vi vædder skulle taberen lave en af vinderens huslige pligter f.eks. opvask/støvsugning eller lave en god middag til vinderen. 

Denne gang havde min kæreste planlagt noget helt andet, så ½ time inden hans og min familie kom til julefrokost sætter han mig op på bordet, og løfter op i min nederdel og trækker trusserne af mig og finder et trådløst æg frem.
Siger pænt til ham, at det kan han da ikke mene (Vi havde på det tidspunkt ikke eksperimenteret med sexlegetøj), men han siger bestemt til mig, at jeg skulle huske han vandt et væddemål.
Så spreder han mine ben og begynder at slikke mig, hvorefter fører ægget op i mig, da jeg er blevet våd, imens jeg beder ham stoppe, da gæsterne kan komme hvert øjeblik.
Herefter løfter kæresten mig ned fra bordet og siger jeg godt kan tage trusser på igen, da gæsterne jo kan komme hvert øjeblik det skulle være. 
Under hele julefrokosten bruger min kæreste så det trådløse æg på mig, da gæsterne er gået, og vi står og ordner det af sidste opvaske, smutter min kæreste ind i soveværelse og kommer tilbage efter et stykke tid, og spørger mig, om jeg synes det har været frækt, hvilket jeg må sige ja til. Han giver mig herefter bind for øjnene, og siger til mig, at han håber jeg har klar til runde 2. 
Inde i soveværelset binder kæresten mig til sengen. Det var min første gang jeg nogensinde var bundet (havde ikke engang prøvet håndjern på det tidspunkt), og leger/pirrer mig i uendelig med kærlige kys/slik/hans pik og en dildo.
Efter jeg var kommet gud ved hvor mange gange, siger jeg pænt til min kæreste, at jeg ikke kan klare mere, da min kusse er helt øm efter at være kommet så mange gange. 
Kæresten siger drillende tilbage, at så må han bare tage det andet hul i brug, og før jeg når at tænke over det, så rører han for første gang min ringmuskel, og begynder at smørre mit bagerste hul ind i noget glidecreme.
Jeg stivner først, da jeg aldig er blevet rørt derommme før, men er efterhånden så liderlig at min kæreste kunne gøre alt ved mig, så det endte med jeg fik min analdebut den dag.

Siden den dag har vores sexliv ikke være stille og rolig mere, og vi har flittigt eksperimenteret med ting som:

Sexlegetøj
Analsex
Blowjob/Deeptrhout: efter jeg tog mod til mig og følge mig klar til at sluge, fordi jeg stolede på min kæreste
Rollespil: hvor jeg er til massør eller lægen
Nøgen Billeder/videoer af os
Udendørs sex
Bondage: Elsker den dag i dag virkelig at blive bundet af kæresten, og så bare lade ham bruge mig, som han lyster.

Havde før jeg mødte min nuværende kæreste aldrig troet at min sexliv skulle udvikle sig som det gjorde.

Så kom gerne med jeres oplever om, hvad der fik sat gang i jeres sexliv. 
Var det en speciel episode eller var det tillid til jeres partner, som gerne ville prøve noget nyt med jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For vores vedkommende, er det omvendt. Da vi var yngre og ikke havde børn, havde vi sex super ofte. Vi kunne være ude at handle, og havde jeg lyst til hende, begyndte det at dunke i den, den blev småstiv og kunne ikke være i underbukserne, så den gled tit ud. Det fortalte jeg hende, og så var hun nødt til at mærke efter, og det virkede altid. Så var det direkte hjem og i seng. Nogle gange kunne vi gå i seng med hinanden flere gange i løbet af et døgn.

Da jeg kom i søvrænet, så vi natrligvis hinanden sjældnere, men når vi så gjorde, havde vi en masse vi skulle indhente, så weekenderne vi havde sammen, var kun sex, spise, sex, spise, sex, sove, sex osv.. Men når man er i søværnet, får man super gode venner og kollegaer, som man gerne vil feste og i byen med, så de tager også med en hjem i weekenderne. Vi har flere gange været i seng med hinanden mens vi har haft sovende gæster på sofaen i stuen. Vi snakkede selvfølgelig også lidt om at "Hvad nu hvis Jørgen kom ind i soveværelset mens vi kneppede, fordi han tilfældigvis skulle spørge om et eller andet - skulle han så være med?"

Nå, når vi var ude at sejle, savnede vi jo alle vores kærester og snakkede derfor ofte om dem og hvad vi godt kunne li at gøre med / ved dem. Jeg sagde engang, lidt for sjovt til en af dem "Du må da gerne låne Berit" hvilket han rigtigt gerne ville.

Næste weekend, fortalte jeg Berit hvad jeg havde sagt til ham, lidt nervøs for hvordan hun ville reagere, men hun fandt det bare spændende. Jeg havde for øvrigt også sagt det til Søren.

Weekenden efter var han igen hjemme ved os, vi gik i byen, festede igennem og endte med at gå hjem til os tidligt om morgenen. Han sov som sædvanligt i stuen og vi i soveværelset. Næste dag sov vi allesammen super længe og havde ikke rigtigt lyst til andet, end at se TV. Vi sad i stuen, men var alle halvsmadrede, så jeg hentede en dobbelt madras og lagde den foran TV'et. Få minutter efter, lå vi allesammen på madrassen, med Berit i midten. Luften var øjeblikkeligt tyk af spænding og det varede ikke mange minutter, før jeg begyndte at knappe Berits bukser op. Jeg rørte hende lidt mellem benene og hun var smask våd. Jeg rullede hen over hende og trykkede mig op i hende. Jeg kneppede hende måske et par minutter og samtidigt havde hun pakket Jørgens pik frem og var begyndt at kæle den. Jeg trak mig ud og Berit trak øjeblikkeligt Jørgen hen til sig og han var hurtig til at trykke sig op i hende. Nu lå jeg der, ved siden af min kæreste, mens hun havde en fremmed pik oppe i sig. Det var noget af det mest ophidsende jeg nogensinde havde oplevet. Berit legede intenst med min pik, mens Jørgen kneppede hende. Han kom oppe i hende, hvilket var helt forkert, da  ingen af dem brugte noget beskyttelse, men alle var for ophidsede til at tænke. Jeg trykkede mig igen op i hende, men nåede vel kun at være oppe i hende et halvt minut, så kom jeg også.

Nogle weekender efter, skulle Jørgen igen komme om aftenen. Vi snakkede om det Lørdag morgen, mens vi havde sex. Vi aftalte at hvis de var sammen, skulle jeg vide det, uanset omstændighederne. Han kom om aftenen, vi fik noget at drikke og endte igen i byen. Jeg var lidt træt, så jeg blev lidt for fuld og gik hjem i seng. Jørgen og Berit blev inde  byen nogle timer mere, hvor de dansede, kyssede og vist bare begge to, ventede på at komme hjem og ha sex med hinanden. Da de kom hjem, nåede de stort set kun inden for døren, før de flåede tøjet af hinanden. De lagde sig på gulvet, lige ved siden af dobbeltsengen, hvor jeg lå og sov. Jørgen slikkede, kneppede, kyssede, kneppede og slikkede Berit til den store guldmedalje. Berit tog mest imod, men nåede da også at slikke ham rigtigt godt. Han kom igen oppe i hende, men de var igen alt for fulde, til at tænke rationelt.

Næste morgen, vågnede jeg ved at Berit lå¨og pillede ved mig, Jeg fik rejsning med det samme og Berit begyndte straks at fortælle om alt de havde lavet, mens hun satte sig hen over mig. Det dryppede ud af hende og løb ned ad min pik. Jørgens sæd var stadig i hende. Hun var blevet kneppet tre gange på under et døgn og det var så lækkert.

Dagen gik med film, musik, kaffe, øl og.. Ja, så gik jeg i seng, men sagde til Berit at hun ikke behøvede at gå med nu. Jeg var lige akkurat nået om hjørnet, da jeg kunne høre dem flå tøjet af hinanden. Jeg kunne høre Berits stønnen og Jørgens smaskende, så jeg vidste han slikkede hende. Så blev begges vejrtrækning tunge og lange og Berit fik nu for fjerde gang pik det døgn. Jeg tror de havde sex en times tid. Så var de stille fem minutter, hvor jeg skuffet troede Berit havde lagt sig til at sove inde ved ham, men pludseligt stod hun foran mig i soveværelset. Helt svedig, nøgen, liderlig og driv våd ned ad begge lår. Helt forbi knæene. Han kiggede på mig med de mest tilfredse men stadig sultne øjne og kravlede på mig igen. Det døgn nåede Berit altså at blive kneppet fem gange. Tre af mig og to gange af Jørgen.

Udviklingen er desværre blevet sådan, så jeg i dag føler jeg skal presse på flere dage, før jeg "får lov" til at kneppe hende. Jeg har forsøgt at overtale hende, til at lade en anden mand kneppe hende. Det nægter hun pure. Om det er en hun kender og føler sig tryg ved, eller en hun ikke kender og ikke behøver at se nogensinde igen, spiller ingen rolle. Om jeg er hjemme, som en sikring for hende, eller om jeg er på arbejde, så hun kan føle sig mere fri, betyder heller ikke noget.

Hvad gør jeg? Hvordan får jeg min dejlige liderlige eksperimenterende Berit tilbage? Jeg tænker lidt, at hvis jeg kunne få hende overtalt, ville det måske kunne hjælpe med at finde tigeren i hende igen. Det vil jo være super grænseoverskridende og super spændende?!

Hun er 40 år og stadig super flot, så jeg kan ikke forestille mig der er mange, der vil sige nej tak, hvis de blir spurgt, om de kunne tænke sig at låne hende.

BeritSmall.jpg.aab454f7b61d210286933f682

Redigeret af JOHS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 9/9/2016 at 03:19 , JOHS skrev:

(....)

Udviklingen er desværre blevet sådan, så jeg i dag føler jeg skal presse på flere dage, før jeg "får lov" til at kneppe hende. Jeg har forsøgt at overtale hende, til at lade en anden mand kneppe hende. Det nægter hun pure. Om det er en hun kender og føler sig tryg ved, eller en hun ikke kender og ikke behøver at se nogensinde igen, spiller ingen rolle. Om jeg er hjemme, som en sikring for hende, eller om jeg er på arbejde, så hun kan føle sig mere fri, betyder heller ikke noget.

Hvad gør jeg? Hvordan får jeg min dejlige liderlige eksperimenterende Berit tilbage? Jeg tænker lidt, at hvis jeg kunne få hende overtalt, ville det måske kunne hjælpe med at finde tigeren i hende igen. Det vil jo være super grænseoverskridende og super spændende?!

Hun er 40 år og stadig super flot, så jeg kan ikke forestille mig der er mange, der vil sige nej tak, hvis de blir spurgt, om de kunne tænke sig at låne hende.

BeritSmall.jpg.aab454f7b61d210286933f682

Du får ikke lov at kneppe hende, hun lukker bare munden på dig ved at sprede benene så du lader hende være i fred. En meget usund byttehandel for jeres forhold. Du føler dig afvist i flere dage inden du får lov, hun føler sig generet i flere dage, og på den sidste dag, en smule misbrugt. For du ved hun ikke vil! Du ved det - inderst inde! Og alligevel trænger du ind i hendes helligeste, blot for at få lettet et tryk du teoretisk set kunne lette med klør 5?

Hvis du vil have hende tilbage, er du nød til at stoppe med medlidenhedssex for din skyld. Hun har det sandsynligvis dårligt bagefter. Det gavner hverken hendes lyst eller kærlighed til dig. Fortæl hende at det er slut! I skal snakke sammen om det her! Bevis det for hende. Hold hende i hånden, kys hende, giv hende massage, gå i bad sammen, men du skal ikke engang i nærheden af de 'dejlige' steder! Heller ikke selv om det måske ligner at hun indbyder! Hun skal vide at du igen er dejlig og kærlig, og VIL HENDE! og ikke hendes hul. Der er en væsentlig forskel her, og med stor sandsynlighed ved hun ikke længere at du gerne vil hende! (det er en ret stor lystdræber at se sig selv som et hul, og ikke en elsket person)

Du tænker sikkert, at du gerne vil have sex for at mærke jer sammen, mærke trygheden, mærke at have din kvinde i armene! Desværre er dette endnu et eksempel på at mænd og kvinder ikke desværre ikke kommunikerer på samme 'sprog' for så havde virkeligheden været så meget nemmere.

Snak sammen! Fortæl hende hvad du føler. Lyt til hvad hun føler. Spørg hvad du kan gøre for hende. 

Hvad hedder det der underlige analyse firma? har ledt som en sindssyg efter deres artikel. Ugrow? Argh kan ikke huske det helt, men pointen var, at de forhold, der har været længere end 12 måneder, der dyrker mest sex havde det til fælles at parret var fælles om at handle, lave mad, hente unger, vaske tøj og gøre rent. Hvis du så vil forkæle hende og hun er træt og stresset (måske sker der en masse på jobbet?) prøv at start hver dag med at spørge "skat, hvad kan jeg gøre i dag for at forkæle dig, som vil gøre din dag bedre?" Hvis hun hopper med på legen, vil du få en MASSE rengøringsopgaver, men stille og roligt vil dig snige sig vaske hendes hår i badet, massage, fodbad ind... Lidt længere oralsex, og hendes sexlyst er snart tilbage til normalt.

At ville eksperimentere er det et must først at være liderlig. Men at ville eksperimentere med dig, er så langt nede på hendes ønskeseddel lige nu, at uden en enorm indsats fra jeres begges side, og da det er dig der ønsker det, kommer du nok til at bære det meste af byrden. 

Kommer det nogle sinde tilbage? Måske ikke. Lysten har hun bare pakket væk, men den kan pakkes ud igen. Eksperimenterende - det er en livsstil vi nogle gange ændrer. Den del af 'pakken' skal hun levere uden du har særlig stor indflydelse uanset om du vil eller ej. Mit bedste bud er gøre hende så liderlig konstant, er hun bliver træt af at tigge om din pik, og til sidst går med til mere og nye spændende jagtmarker igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mere (....)!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I starten var min kæreste tyben som bare lavede søstjernen.

hun lagde sig på sengen og det eneste aktivitet fra hendes side var hendes stønnen. 

Men fik hurtigt pillede det af hende i dag har vi været sammen i 2 år og hun er blivet meget mere vild .

hun leger med legetøj og vil domineres og ha den analt og hun har lært og komme normalt og analt. Hun er blivet til en der vil domineres hårdt det startede med blide kvælertag og nu skal hun være ildrød i bæret når hun skal kvæles og lænkes fast og bruges og straffes vi startede lidt med nogle lussinger også og hun vil gerne ha mere af det. 

Så hun er gået fra en kedelig mus til lidt af en vild satan. Og når man først har prøvet og skulle kvæle og "slå" den kvinde man elsker af hele sit hjerte et par gange kan man først der se hvor meget hun nyder det og er også blivet noget positivt for mig idag. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lidt inspiration

ballet-danser_orig.png.5de679b4da858f671proptr-kken_orig.png.f01018fe9742e0728d0cowgirl_orig.png.4019003823adcab1245643bprezel-dip.png.5cb808cf152d44050d8f7cdcfflatiron.png.87ae6549dd31bf7776a7227653dg-whiz.png.6bdf010dfcf9f18a272aa0a219df1face-off_orig.png.bd21b91d6ddd67684e636ecowgirls-helper_orig.png.7c5d1fcd57dcad6leaping-frog_orig.png.afc1efdb328207832c

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu