Tricket manden fandt på, der gjorde mig virkelig våd

26 indlæg i dette emne

Kæresten vikler filmen hele vejen rundt om mine bryster

Hvad går det ud på, det med at gøre ens klitoris mere følsom?
Det lyder da helt vildt spændende opretter du en ny tråd om det eller skal vi tage privatebeskeder?

Lyder som du har haft en ligeså fantastisk aften som mig med blide kys, pirring, ømhed :) 
og opbyggelsen af orgasmer, som man ikke for lov til at få, fordi kæresten/manden ikke tillader det ":("
Hvordan var du bundet, hænder og fødder, eller kun hænder?
og pirrede kæresten kun dine bryster og fisse, eller tog manden sig også visse friheder med til at bruge din mund og "forbudte hul" ligesom min kæreste gjorde?

Vi bruger primært dildoen og buttplugen, fordi jeg bliver meget tændt psykologisk af at være fyldt ud derned.
Jeg tænder sindsygt på, at alle mine huller er fyldt ud på en gang. 
For lidt den fornemmelse af at jeg som stille og rolig pige, da ikke kan tillade min kæreste bruger mig analt, det er ikke noget en pæn pige gør.
Desuden nyder kæresten at bruge mit "forbudte hul", fordi han ved det tænder mig, og ja så fordi han synes det er frækt, at han for lov til at tage mig analt, når han har lyst.
Synes især analsex er frækt når jeg er bundet, fordi så ved jeg, at jeg ikke kan gøre noget, når jeg mærker han sætter sit pikhoved for mit "forbudte hul" og jeg kan ikke gøre andet end at tage imod, mens pikken langsomt forsvinder op i mit "forbudte hul".
Desuden kan jeg se på kæresten, at han nyder at få lov at til at at tage mig bagi, som han lyster. Alternativ tvinger han mig til at give ham et blowjob, hvor han selv er i kontrol over pikkens bevægelse ind og ud af min mund, fordi mine hænder er bundet.
Benytter din mand sig også nogle gange af muligheden for at tage din analt/blowjob, når du ligger bundet og bare må tage imod?
eller fungere bondage ved jer mere på pirrer niveau, hvor du ligger bundet og bliver pirret indtil manden lader dig få orgasme?

Hos os er det stort set altid en blanding, først bliver jeg pirret, så misbrugt og så pirret igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu