Tricket manden fandt på, der gjorde mig virkelig våd

26 indlæg i dette emne

Det er nok snart fjorten dage siden at manden fik en ny ide, og igår fik jeg min bedste og vildeste orgasme i åhh.. nok siden brylluppet. Må simpelthen dele min dejlige oplevelse med jer, og sprede det gode budskab, så i andre forhåbentligt kan få nogle lige så fantastiske aftner som jeg har haft. 

Jeg havde kedet mig på en fridag og penslerne lå stadig ved vasken, ventede på at blive tørre og jeg gad rydde op efter dagens maleriprojekter. Han må have stået og kigget på dem, og funderet over om ikke de kan bruges til noget andet end bare at male med. Måske er ideen kommet fra en film (Josh Hartnett laver lidt samme trick i 40 days and 40 nights) 

Han inviterer mig med i bad. Vasker håret, propper hårkur i og reder det i noget der sikkert var evigheder, men altid føles som alt for kort tid. Stå nøgen og mærke det varme vand løbe ned af kroppen imens ens hovedbund bliver maseret, og en hår børstet mens hårkuren trækker.. Århh. Det kan nogle gange være bedre end orgasme. Han sørger for sæbe og hele kroppen bliver vasket. Specielt brysterne bliver vasket rigtig godt og grundigt. Mænd og bryster.. De skal altid lege sammen. 

Han giver mig bind for øjnene og binder mine hænder. Han hader når mine hænder blander sig, specielt fordi jeg nogle gange får ophidset ham for meget for hurtigt. Jeg har en tendens til at når det bliver rigtig rart for mig, så skal hånden også gøre det rigtig rart for ham. Det sidder bare automatisk i håndleddet. Jeg elsker når jeg ikke kan se hvad han laver, jeg hader dog at jeg kan ikke holde om ham imens, mærke hans ophidselse. 

Stille og roligt musik på anlægget og ligger rigtig behageligt og varmt i sengen. Stille og roligt kysser han mig i panden, i tindingen, på kinden, bag øret, på halsen på struben, den anden side af halsen, den anden side bag øret, den anden side af kinden,den anden side af tindingen, den anden side af panden. Han kysser brystkassen, rundt i en cirkel om det ene bryst, og bagefter rundt om det andet. Han kysser ned af maven, ud af det ene lår og tilbage og ud af det andet lår og tilbage. Kysser blidt venusbjerget og fjerlette blide kys op klitten og ned langs læberne og lader det sidste kys lande på mellemkødet. 

Herefter overrasker han mig med den blideste fornemmelse af at blive strøget med noget der er meget blødere end fingre. Han følger samme rute som han gjorde med hans læber. Vi når rundt om det andet bryst inden jeg gætter på at vi har fat i en pensel. Da han senere leger at klitten skal males, og min vejrtrækning fortæller ham hurtigt at der skal males nedefra og op, årh... Det er en helt fantastisk blid og lækker følelse. For blid til orgasme, tilpas blid til at blive utroligt ophidset! Det er så utrolig dejligt. 

Igår skiftede vi en pensel ud med en makeup børste, den ligner utrolig meget den på billedet i bunden af indlægget, men de findes i 7000 udgaver. De er utroligt billige, for i skal ikke tænke på prisen og kvalitet til det her formål. Jeg er bare lidt ærgeligt over jeg har ofret min den dyreste, men pyt - det var absolut alle pengene værd! 

Jeg startede med at give ham bind for øjene og male et smukt maleri på hans brystkasse. Jeg elskede at se hans boller trække sig sammen når det virkelig kilder, de er utrolig fantastiske at se på mens de bliver malet blidt. Han elskede når jeg malede op af skaftet, specielt undersiden, og specielt lige blidt malede forhuden. (note gem hovedet til sidst, præspermen klistrer ret meget børsten sammen, så langt havde jeg ikke tænkt, alternativt skal hun være klar til lige ind i mellem at afbryde ved lige at sutte den tør) 

Han er mere til almindeligt blowjob, men selv manden syntes det var en helt fantastisk oplevelse. 

Jeg lover dig, da han igår havde malet hele min krop med den blide børstet. Jeg spændt havde ligget og tænkt hvor vil han male næste gang? Mærket at hele kroppen blev pirret. Årh da jeg fik lov at ridde ham og fik lov at komme, det var... Ubeskriveligt.. Det er ikke sidste gang vi tager den med i seng, den er lige blevet mit nye yndlingslegetøj! 

Jeg vil anbefale man går ned og køber en ny, så ikke der sidder en masse makeup i børsten, men vi nåede aldrig at købe en, og jeg er ikke død af makeup rester over hele kroppen - det gjorde han heller ikke. Er mest med tanke på underlivene, der nok ikke er super begejstrede for det.

Så trænger jeres partner til forkælelse, vil jeg anbefale det på det kraftigeste! :) 

Kabuki-Brush-1000x1024.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder ret spændende, det må næsten prøves :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan gør min kæreste også ved mig, det er virkelig vidunderlig :)

Har dog kun prøvet med en pensel ikke en makeup børste. :)

TIP, prøv evt. at kombinere det med massage olie eller husholdningsfilm. Det giver mig vildt meget, hvis kæresten lige ruller husholdningsfilm en gang rundt om mine bryster, og så bruger en pensel ovenpå husholdsningsfilmen på mine bryster. Nogle gange smører min kæreste mine brystvorter ind i massage olie eller en varmende olie med pirrer effekt, inden han vikler mine bryster ind i husholdsningsfilmen.

Skal det være ekstra frækt, så gør kæresten det, at han binder mig, så jeg ligger med spredte ben, og så bruger han sådan en skamlæbe spreder her:

https://sex-kino.dk/g-spot-skamlaebe-spreder-1277.html

så min klitoris er blottet, så han rigtig kan komme til at kæle for min klit. Nogle gange for min klitoris lige en smule pirrende olie som denne her:

http://www.sinful.dk/sensuva-on-klitoris-stimulerings-olie

inden kæreste går igang med at kæle/pirre min krop med penslen, og jeg kan ikke gøre andet end at vride min krop, og mærke hvordan safterne løber ud fissen på mig. Kæresten gør så det, at han engang imellem lader en finger glide op i mig, og spørger om jeg vil smage, hvor våd jeg er, hvorefter han lader den fugtige finger hvile på mine læber indtil jeg åbner munden og sutter hans finger ren for mine safter :)

Håber mine erfaringer kan bruges. Vil helt klart prøve at købe en makeup børste.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Olier siger mig ikke så meget men er nød til at prøve tricket med husholdbingsfilm. Håber jeg kan lokke manden i aften. 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke med i aften. Håber det også giver dig noget ekstra :)

Du må endelig skrive herinde om det giver noget ekstra for dig.

Husk at sige til din kæreste at han skal sørge for at husholdsningsfilmen ligger glat rundt om dine bryster. Det kan nemlig godt nive lidt og på den måde irritere, hvis husholdningsfilmen ikke slutter sig glat rundt om ens bryster. Sørg også for at din kæreste især for husholdningsfilmen til at slutte tæt omkring dine brystvorter som det vigtigste. Mine brystvorter bliver ekstrem følsomme,  når husholdningsfilmen slutter sig tæt omkring dem. Desuden skal du i samarbejde med din kæreste finde ud af, hvor hårdt han må spænde dine bryster ind uden det bliver ubehageligt. 

Tip. Udover en pensel, så kan jeg oplyse dig om at jeg godt lide, når min kæreste suger blidt på mine brystvorter igennem husholdningsfilmen. Føler mine bryster bliver meget mere følsomme igennem husholdsningsfilmen i forhold til, når min kæreste sutter/suger/napper kærligt i mine brystvorter med sin mund. Et alternativ til en pensel kan også være en isterning, sådan en fungere også godt på mig :)

Håber du for en fantastisk fræk aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig forstået isterninger. Alle snakker om dem og ingen af os herhjemme har nogensinde syntes de var en succes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Samme her, synes heller ikke isterninger har gjort noget godt for os, men ja der er mange der taler om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes en isterming til at pirre mine brystvorter er frækt, men bryder mig ikke om at kæresten bruger en isterning på min klitoris. Så vil sige en isterninger kommer an på, hvordan den bliver brugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg lige været ude og købe en ny makeup børste. Vil prøve at give kæresten en tur, når han kommer hjem senere i dag, og så kan jeg jo håbe på jeg for en tur bagefter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
53 minutter siden, kolding_girl skrev:

Så har jeg lige været ude og købe en ny makeup børste. Vil prøve at give kæresten en tur, når han kommer hjem senere i dag, og så kan jeg jo håbe på jeg for en tur bagefter :)

Rigtig god aften ;) findes der en bedre måde at starte weekenden på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
12 minutter siden, CuriousGirl skrev:

Rigtig god aften ;) findes der en bedre måde at starte weekenden på?

Rigtig nok, En god romantisk middag, og så god fredagsex bagefter. Det er den bedste start på en weekend :)

Overvejer kraftigt om jeg skal købe et par bøffer og åbne en flaske rødvin til aftensmad, så kæresten kan få bøf og blowjob i aften. Når jeg har pirret ham længe nok med børsten :)

Har du nogle specielt gode tricks, som jeg skal huske at afprøve på kæresten med makeup børsten i aften?

Hvad med dig, fik du/I prøvet at bruge husholdningsfilm?

Redigeret af kolding_girl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nåede det ikke og var slet ikke hjemme igår og i dag har jeg to gæster med hjem der bliver hele weekenden. Jeg må ha et sexliv på mandag ;)

Bøf blowjob og nyt sexlegetøj. Du har en lykkelig mand. Nu mangler du bare at sende ham et hint fx billede så han rigtig kan glæde sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker at sende ham et billede om lidt, hvor jeg er igang med at barbere missen med en besked om at den glæder sig til han kommer hjem så han kan kæle for den. Ved det tænder ham helt vildt :)

og så må jeg nok hellere tage lidt frækt tøj på, så han har noget at pille af mig senere :)

Har lagt/gemt vores håndjern og makeup børsten klar under min hovedpude, så de er klar til senere, så han ikke fatter mistanke om der er en overraskelse i vente til ham :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20 timer siden, kolding_girl skrev:

Tænker at sende ham et billede om lidt, hvor jeg er igang med at barbere missen med en besked om at den glæder sig til han kommer hjem så han kan kæle for den. Ved det tænder ham helt vildt :)

og så må jeg nok hellere tage lidt frækt tøj på, så han har noget at pille af mig senere :)

Har lagt/gemt vores håndjern og makeup børsten klar under min hovedpude, så de er klar til senere, så han ikke fatter mistanke om der er en overraskelse i vente til ham :)

Havde i en god fredag aften? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 31. oktober 2015 kl. 13.59.45 , frækfyr_nordjylland skrev:

ja, hvordan gik det ??

På 31. oktober 2015 kl. 10.07.42 , CuriousGirl skrev:

Havde i en god fredag aften? :)

Det gik rigtig godt kæresten var helt vild med overrasket.

Da kæresten kom hjem, blev han glad for at mig i frækt tøj, så bad ham gå i bad imens jeg anrettede maden. Herefter hyggede vi os med en god middag med bøffer og rødvin, mens vi flettede fingre. Efter et stykke tid endte vi inde i soveværelset, hvor vi pillede tøjet af hinanden. Da vi var nøgne bad jeg kæresten ligge sig på ryggen på sengen, og han blev vild da jeg fiskede håndjern og masken frem. Herefter begyndte jeg at kysse ham rundt på kroppen uden at røre hans pik. Efter et stykke tid tog jeg makeup børsten frem og begyndte at tegne på hans krop, imens jeg langsomt nærmede mig hans pik. Da jeg nåede hans pik, brugte jeg makeup børsten langs den ene side, og kysse op langs den anden side. Engang imellem var jeg lige oppe og sutte prespermen af pikhoved så det ikke ikke klistrede børstehårene sammen (Tak for rådet CuriousGirl). Efter at have pirret kæresten et stykke tid sætte jeg mig ned over pikken og begynder at ride kæresten, indtil jeg hører på ham, at han er ved at komme, og hopper derefter af pikken og begynder at sutte kæresten, indtil ham sender spermen afsted i min mund. Da jeg har suttet pikken ren løsner jeg kæresten, og havde regnet med vi skulle ligge og nusse lidt, men kæresten ligger sig fluks ned mellem mine ben og slikker mig til en orgasme inden ligger sig op ved siden af mig. Hvorefter vi ligger og nusser et stykke tid indtil vi tager vores dyne med ind i sofaen og ser en film.

Redigeret af kolding_girl
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 30. oktober 2015 kl. 13.18.26 , CuriousGirl skrev:

Nej nåede det ikke og var slet ikke hjemme igår og i dag har jeg to gæster med hjem der bliver hele weekenden. Jeg må ha et sexliv på mandag ;)

Håber du for en fræk aften i morgen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, kolding_girl skrev:

Håber du for en fræk aften i morgen ;)

Håber den bliver lige så god som jeres lyder til at have været. En lykkelig mand der bare må slikke. Mmm hans blowjob har været godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
11 timer siden, CuriousGirl skrev:

Håber den bliver lige så god som jeres lyder til at have været. En lykkelig mand der bare må slikke. Mmm hans blowjob har været godt. 

Tror jeg helt bestemt han synes :)
Kæresten er vild med, når jeg lader hans pik glide ned i halsen :)

Nu må jeg vente og se, hvornår det bliver min tur til at få en tur med makeup børsten :)

Tak for rådet om at man skal passe på med at få presperm i børstehårene. Jeg måtte flere gange lade tungen cirkle rundt om pikhoved for at slikke/sutte pikhoved ren for presperm.

Regner du med, at det kun er dig, som skal have med børsten i aften, eller har du planlagt at give kæresten en tur?
Hvis du skal give kæresten en tur, så prøv at tage et stykke husholdningfilm mellem dine tommelfinre og pegefingre og sænk det ned over det øverste af pikhoved, og så lad tungen cirkle rundt på det øverste af pikhoved omkring hullet, og så sug på pikhoved igennem husholdningsfilmen engang imellem.
Du skal lige i samarbejde med din kæreste finde ud af, hvormeget af hans pikhoved du skal dække med holdningsfilm (igen sørg for den ligger glat). 
Min erfaring er, at det ca. skal være den øverste tredjedel, så det bare lige skal være sådan, at det øverste af pikhoved der er dækket, da det ikke er meningen, at du skal have hele pikken i munden, men mere lade tungen cirkle rundt på pikhoved, imens du engang imellem giver pikhoved et par kærlige sug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regnede med det Var ham men vores planer vil ikke indeholde plads til sex. Røv irriterende. Går i gang med at bage kage nu for skal ned til nogle venner og sige TILLYKKE med det nye hus efter aftensmaden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, CuriousGirl skrev:

Jeg regnede med det Var ham men vores planer vil ikke indeholde plads til sex. Røv irriterende. Går i gang med at bage kage nu for skal ned til nogle venner og sige TILLYKKE med det nye hus efter aftensmaden.  

Held og lykke med at få det til at lykkes i morgen.

I må holde hinanden i ilden med et par frække beskeder og evt, et par nøgenbillede, hvis I bruger det, og så er der bare forventningens glæde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lykkedes sq i dag. må indrømme at jeg er mere til makeup børste end film. I morgen prøver vi lige hvor det er lidt mere løst. Når man spænder det ud, bliver man virkelig fladbrystet. har ikke følt mig så.. meget tidlig teenager i mange år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
14 timer siden, CuriousGirl skrev:

Det lykkedes sq i dag. må indrømme at jeg er mere til makeup børste end film. I morgen prøver vi lige hvor det er lidt mere løst. Når man spænder det ud, bliver man virkelig fladbrystet. har ikke følt mig så.. meget tidlig teenager i mange år

Det var da luksus at I alligevel fik tid til at hygge her i går.

Gav husholdninsfilmen dig selv ikke noget?
også selvom den ikke kunne hamle op med makebørsten.

Det er rigtig man bliver noget fladbrytet, når ens bryster bliver spændt fast.

Fik i pirret hinanden op i løbet af dagen, eller kom der lige 1-2 ledige timer i kalenderen og så endte I i soveværelset?
og hvordan foregik det?

Fik selv en tur med makeup børsten i går, da jeg kom hjem fra en løbetur gik kæresten med i bad.
Da vi var færdige i badet vred han kærligt min arm om på ryggen, og første mig ind i soveværelset, hvor han bandt mig til sengen med vores bondagesæt, som han i stilhed havde gjort klar.
Herefter gav han mig bind for øjnene og pirrede mig ned kys of makeup børsten over hele kroppen, mens han langsomt nærmede sig mine bryster, som fik en omgang ekstra opmærksomhed fra kæreste med slik/sut og makeup børsten. 
Den kærlige behandling af mine bryster for min vejrtrækning til at blive tungere, og kæreste begynder at lade børsten kører fra mine bryster ned mod min sjask våde fisse, hvorefter børsten stopper ligeover min fisse unden at røre den.
Herefter bevæger børsten sig igen op mod mine bryster, hvor den cirkler omkring mine brystvorter, hvorefter kæresten kærligt sutter kærligt på begge mine brystvorter, hvor begynder herefter at kysse mig fra brysterne ned mod missen.
Kæresten begynder herefter at kysse mig rundt på fissen, mens han langsomt nærmer min klitoris. Da han er lige ved at nå min klit stopper han med at kysse mig rundt i fissen, og tager makeup børsten i brug som han kører op og ned i min revne.
Efter et stykke tid begynder spreder han forsigtig min skamlæber og begynder at lade tungen cirkle rundt om min klit, mens kan lader en finger glide op i min sjask våde fisse og massere mit g-punkt. 
Sådan bliver kæreste ved med at køre mig på grænsen uden jeg for lov til at komme. Efter et stykke tid stopper kæreste med at slikke mig, og ændre måden hvornår jeg er bundet, så mine ben bliver bundet ved knæet og løftet opaf (svare til at ligge i missionstillingen).
Kæresten ligger derefter en pude under mine balder, og begynder at smørre mit bagerste hul ind. Da han er færdig mærker jeg at han forsigtig presser en buttplug op i mit bagerste hul, og for derefter en dildo i min fisse, hvorefter han tænder for vibrator delen på dem begge.
Derefter ligger kæresten sig i en 69 med mig, så jeg for hans pik i munden, mens han slikker mig, imens jeg har begge mine huller fyldt ud.
Imens han slikker mig kører han engang imellem med dildo en min fisse, imens jeg ikke gøre andet sutte det bedste jeg har lært på pga. han har "tvunget" pikken ind i munden på mig.
Da kæresten er ved at komme trækker han pikken ud af munden på mig, og jeg mærker han fjerner dildoen for min fisse, som bliver erstattet af hans pik.
Han knepper mig herefter i missionsstillingen et stykke tid, mens han kysser mig på munden, halsen og øreflippen. Efter et stykke tid trækker han pikken ud af i fissen og buttplugen ud af mit bagerste hul.
Kæreste lader derefter forsigtigt pikken (med kondom) forsvinde ind i mit bagerste hul, og lader mig vende mig til fornemmelse af at være fyldt ud deromme inden han begynder at kneppe mig indtil han er tæt på at komme.
Da jeg kan køre på kæresten at han er tæt på at komme trækker han pikken ud af mit bagerste hul, og jeg for derefter ordre på at sutte ham indtil han kommer, hvilket jeg gør.
Da kæresten er kommet i munden på mig, og jeg har suttet hans pik ren begynder han igen at bruge makeup børsten rundt på min krop, og ender nede ved min fisse, som endnu ikke er blevet forløst.
Han begynder herefter at slikke mig, mens han knepper mig i fissen med min dildo indtil jeg kommer, da jeg har sundet mig lidt efter min orgasme, går kæresten straks igang med at give mig en tur mere med makeup børsten og kærlige kys.
Da jeg kommer anden gang binder kæreste mig op, og ligger sig ved siden af mig, og begynder at kysse og nusse mig. 

Håber den forkælelse du fik af manden var ligeså fantastisk, som den jeg fik af min kæreste :)

Giver dig ret i at en makeup børste føles mere intens end husholdningsfilm, men jeg synes ikke husholdningsfilm er dårlig.
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg manglede lige dildoen og buttpluggen da vi stort set ikke har 'rigtigt' legetøj med i seng mere. Jeg er gået på afvænning i ønske om mere følsom klitoris men det er en helt anden samtale, men ja, vores aftner lyder meget ens. Våde, liderlige, ømhed, nusning... årh åhhh.. virkelig perfekte pirrede orgasmer der har været trukket ud. Orgasmer der bare opsluger en, belønner en. De blide trækninger i hele kroppen, bølgerne af nydelse... 

Igår var bare fordi der pludselig var lidt tid ledigt efter en lang stresset lorte dag på jobbet, hjem og vaske tøj, bage kage, ud af døren, hjem og i bad og lige opdage man har 30 min inden man skal sove. Der er ingen tvivl om at den slags sex generelt er elendigt. jeg satser på at i aften bliver bedre. 

Har du kun folien en gang rundt? Vi prøvede i starten kun med et stykke på 15*15 cm men besluttede det var nemmere bare at vikle hele vejen rundt om. 

Til gengæld er jeg ikke sikker på jeg vil vide hvor meget sved der kan danne sig under folien i en hed omgang sex - hvor der slet ikke er mulighed for at det kan fordampe, bare en lille smule af det ;)

Folien gav da lidt. Den var ny og pirrende. Syntes det var sjovt med børsten udenpå. Kunne kun lige fornemme den. Føltes som om han rørte mig, og så alligevel ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu