Tænd kæresten

2 indlæg i dette emne

Jeg er atletisk bygget mand 30 og hun ligner en topmodel på 25. 

Vi griner, kæler, nusser, rejser meget, hjælper hinanden og siger ofte vi elsker hinanden (flere gange dagligt) Og 4 ud af 5 gange vi har sex der kommer vi samtidig. Kort sagt alt er perfekt...næsten:/ ...

mit sexdrive er den samme som den første måned = meget nem at blive liderlig. Hun skal bare kigge på mig.

jeg føler mig dog efterhånden som en fiasko, en utiltrækkende idiot, en niceguy der ik kan tænde min kæreste længere. Jeg har det a h til over det. 

Vi kan lave ingenting i weekenden andet end at nusse, kysse, se film, lave mad mm, men selv der formår hun nu at afvise (eller ikke reagere positivt) når jeg lægger lidt op til sex. Som at kysse hende blidt rundt på kroppen, hviske hvor sexede hun er og meget mere.

det skal lige siges jeg også hjælper meget til i huset, giver hende massage og kommer med lidt blomster her og det. 

Lige nu har vi ferie, men stadig bliver alt vores romantik ved romantikken, og nussende og kyssende bliver hvor de er. Jeg føler mig bare så dum.

igår blev vi stive og kyssede frækt meget af natten. Men selv ikke efter vi kom grinende ind af døren og jeg tog hendes tøj af blev det til noget.

jeg ved ik om jeg er problemet. Men de følelser jeg har om det er ik særlig rart ihvertfald. Og jeg kan ik formulere det til hende uden hun føler sig angrebet eller som om jeg bare er for needy. :/ 

jeg vil gerne have vi havde mere sex. Og at jeg ku tænde hende som jeg kunne før. Hvad gør jeg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Av den er svær. Du har kun en vej at gå, du skal have fat i kæresten.

Du skriver desværre ikke hvor længe i har været sammen, stress med job/økonomi eller om hun er på pillen. 

Hvis hun tager p-pille, havde jeg kraftigt overvejet at skifte væk fra de hormonbaserede præventionsmidler. De tager rigtig meget af ens sexlyst, der er virkelig forskel på hvornår jeg er på min og hvornår jeg ikke er. Bare jeg glemmer den en aften, er jeg slet ikke i tvivl dagen efter for jeg tænker på sex hele tiden, hvor jeg til hverdag skal ophidses eller 'beslutte' mig for at blive ophidset. Det sker ikke bare af sig selv som det gjorde da jeg var nyforelsket.

Det bringer os hen til den anden ting. Hun bliver liderlig af bare at tænke på dig, se dig, savne dig, dufte en tshirt hun smider ind i vaskemaskinen de første 4-5-6-7 måneder når forelskelsen er på sit højeste. Det kan være din kæreste også skal beslutte sig for det, omend massage plejer at være en direkte genvej.

Stress kvæler alt seksuel lyst. Hvis økonomien eller jobbet stresser udover det sædvanelige, skal du væbne dig med tålmodighed. Det samme gælder ved sorg ved fx nært dødsfald. Her tæller kun tålmodighed og omsorg.

Du skriver at i kyssede frækt mens i var fulde. Det gør manden og jeg også tit, og jeg kan finde på for sjov at tage ham i munden i en baggård, det betyder absolut ikke jeg har tænkt mig at have sex. Gider ikke dyrke sex når jeg har drukket, og intet han gør kan ændre på det. 

Du kommer aldrig til at kunne tænde hende igen, som du kunne den første måned, eller de første måneder. Der kommer lige en kort periode efter forlovelsen, og måske efter i er blevet gift, men så bliver det igen hverdag. Den kan du lige så godt sluge :) Der er en undtagelse mere, men den er vist ikke på banen endnu. når i beslutter jeg for en lille en, og hendes hormoner slår ind og æggestokkene klapper i hænderne, så skal du se en kvinde blive liderlig hver gang hun kan regne ud hun har ægløsning. Hun vil gøre ALT for at få dig til at komme i hende, KONSTANT! Det biologiske ur tikker, og det kan gøre noget helt vildt ved kvinder.

Jeg er nød til at stille et rigtig farligt spørgsmål. Du er nød til at love mig ikke at funderer over det her i lang tid, og risikere at slå en kile i jeres forhold. At i kommer 4/5 gange samtidig når i dyrker sex, er utrolig imponerende. 1/3 af alle kvinder har aldrig prøvet at få en orgasme og jeg kan ikke finde en på hvor mange kvinder, der kan komme af sex, og så yderligere hvor mange kvinder kan komme mens de har sex, samtidig med deres partnere og så tilmed 4/5 gange de har sex? (Kilde: sexlinien.dk 37-50% af alle kvinder har faket en orgasme.)

Jeg siger ikke noget, jeg kender dig ikke, jeg kender ikke din kæreste. Statistisk set (og man kan sjældent bruge statistik til ret meget) har jeg en mistanke om, at i kæmper for at have et perfekt forhold nu at det havde betydning for dit problem, lige at nævne at du er atletisk bygget og hun ligner en fotomodel.

Den slags perfekte forhold, det kræver! Det kræver selvfølgelig at hun også kan levere varen når du har sprøjtet og leveret. Specielt når hun allerede godt ved du bliver ked af det når i ikke har sex, hvordan ville du så ikke have det, hvis hun ikke kunne komme, eller 'kun' ikke kunne komme sammen med dig?

Det kan fint lade sig gøre. Manden og jeg kommer 2/5 gange samtidig, og hvis ikke det lykkedes første gang, holder vi bare en kort pause, og prøver en gang til. Det værste der sker ved det, er at jeg får en orgasme mere ;) win win. Jeg får nogle gange lavet en surprice så han ikke når at være klar, eller også var han bare slet ikke klar i samme tempo som jeg, men når jeg er kommet går der lige 30 sekunder inden jeg har lyst til vi fortsætter. Vi har også været sammen i over 7 år, og jeg er generelt meget fri og uden hæmninger og vi diskuterer gerne vores sexliv, tager på sexmesse og i legetøjsforretninger sammen. Der er stort set ingen flovhed tilbage, der skal i hvert fald ret meget til, før den ene af os er lidt generte eller flove.

Dit selvværd er et problem, og det er her mænd og kvinder altid, eller oftest, går forbi hinanden. Når de dyrker sex (eller seksuelle ting sammen), føler manden sig bekræftet, og når hun får blomster, massage og kys føler hun sig bekræftet. Du er nød til at forklare hende, at hun er nød til også at bekræfte dig. Det betyder ikke hun skal psykisk tvinges til sex, men det betyder at hvis forholdet skal holde, kan en hjælpende hånd være rart selvom det ikke betyder sex på almindelig vis. Et handjob i badet, et blowjob, måske få lov at spille den selv, mens hun har hovedet i munden (det har vi tit gjort i starten af forholdet når jeg blødte for at hjælpe ham af med lysten, men kan ikke lide i længere tid at have den langt inde. Så sutter ham kun rigtig stiv og leger med ham, og har ham dybt i 5-10 min, og hvis han ikke har nået at komme plejer han lige selv at gribe med højre hånd mens jeg så har begge hænder fri til at massere mellemkød og nusse bollerne) 

Om du er for needy ved jeg ikke. Det bestemmer vel egentlig kun du. Jeg bliver træt af manden når han prøver at få sex hver dag. Har for meget stress med renovere hus og passe et fuldtidsarbejde der oftere tager 50 timer end 37 om ugen, og over en times transport hver vej. En sjælden gang i mellem beder jeg ham spille den af og vente med at håbe på noget til næste gang jeg har en fridag, specielt i meget stressende perioder. Min veninde har sex 8-12 gange om ugen, men hun er absolut også definitionen på needy. Hun gider dem kun, til forelskelsen ligger sig og sexliv bliver trivielt - så er det tid til ny ung fyr, med hormonerne dansende rundt i kroppen og kun tænke på sex hver dag.

Jeg tror ikke det her hjælper i dit tilfælde, for i har noget andet der stikker under, end bare manglende lyst og forspil, men forsøget er gratis. Jeg fik endelig taget mig sammen til at skrive det ned for din skyld. 

http://www.sex-debat.dk/topic/8842-tricket-manden-fandt-på-der-gjorde-mig-virkelig-våd/#comment-77678

Snak med hende! Det er du nød til! 

Redigeret af CuriousGirl
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu