Jump to content

Endeligt klar til at fortælle om mig. Hej

Recommended Posts

Lad mig starte med at give en kort introduktion :)

Jeg er en mand på 27 bosiddende på djursland.

Jeg har stortset siden 18 års alderen, været klar over at jeg havde en del fantasier, og lyster, som ikke lige passer ind i samtalen ved spisebordet, men jeg har ikke rigtigt turdet at gøre noget ved det.

For en 4 år siden, mødte jeg så min nuværende kæreste, og som tingene gik, blev hun gravid ekstremt kort tid efter vi lærte hinanden at kende (Jeg brugte ikke kondom, og var udemærket klar over risikoen)
Det er jo i sig selv ganske fint, og jeg er super glad for min søn. Men når man har en masse fantasier man ikke føler man kan komme af med kan det hurtigt udvikle sig til en gang lort (undskyld sproget).

Oven i det, er det ikke den store hjælp, at vores forhold har lidt en trist skæbne, da kæresten stortset helt har mistet lysten til sex, så det nu knapt nok kan kaldes en kvartalsmæssig begivenhed.

Hvorfor skriver jeg alt det her? hmm, ja ærligt talt ved jeg det knapt nok selv. Jeg har aldrigt før turdet ytre mig om mine seksuelle tanker før, og det er nok netop derfor at jeg skriver det her.
Jeg har egentligt altid stået totalt alene med tankerne, og i lange tider gået og slået mig selv oven i hovedet over "at jeg ikke bare kan tænde på det samme som gennemsnittet"

Jeg har en lidt speciel fetish. Jeg tænder ekstremt meget på hættetrøjer, og generelt "blødt" tøj. inklusive satin mm. Både når jeg ser en kvinde i det, og når jeg får det imellem hænderne.
Samtidigt har jeg en fantasi om at selv iføre mig den slags tøj (men kun kvindevarianter) og blive domineret lidt, både af kvinder men også med mulighed for mænd.

Samtidigt har jeg den holdning, som nok flere herinde deler, at stortset alt bør prøves i hvert fald 1 gang før man kan tage sig en stilling til hvad man kan lide og hvad man ikke kan lide.

Hvis det er blevet for langt og usammenhængene må i have mig undskyldt. Når først man endeligt åbner sluserne for den slags har det det med at løbe lidt løbsk.

Ja, det er i hvertfald den korte version om mig.

Jeg håber inderligt at lære jer bedre at kende, og hvem ved, måske mig selv bedre at kende med tiden :)

Redigeret af BigEasy
Utilfreds med titel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til

Jeg kender lidt for godt den situation du står i, med at din kæreste har mistet gnisten. Og for mig at se er der kun en udvej, du er og bliver nødt til at få snakket med kæreste om dine/jeres problemer. Din fetish er du også nødt til at bringe på banen, jeg har hørt om meget værre og hvis det er det som tænder dig skal hun da vide det. Hvis der var noget som hun tændte på ville du nok også gerne vide det. Din lyst er en del af dig og forsvinder ikke bare.

Mht. Til at tage snakken om hvad der fungere og ikke fungere. Syntes jeg bare du skal sætte en dag, for mit vedkommende blev jeg ved med at finde undskyldninger for ikke at tage snakken, men bagefter var det bare dejligt at være kommet af med ens frustrationer. I mit tilfælde tænkte min kone ikke over hvor lang tid der gik.... I starten satte vi tid af 2 gange om ugen, lidt akavet men over tid kom det lidt af sig selv og idag kører forholdet meget bedre. 

Håber det giver lidt mening

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til

Jeg kender lidt for godt den situation du står i, med at din kæreste har mistet gnisten. Og for mig at se er der kun en udvej, du er og bliver nødt til at få snakket med kæreste om dine/jeres problemer. Din fetish er du også nødt til at bringe på banen, jeg har hørt om meget værre og hvis det er det som tænder dig skal hun da vide det. Hvis der var noget som hun tændte på ville du nok også gerne vide det. Din lyst er en del af dig og forsvinder ikke bare.

Mht. Til at tage snakken om hvad der fungere og ikke fungere. Syntes jeg bare du skal sætte en dag, for mit vedkommende blev jeg ved med at finde undskyldninger for ikke at tage snakken, men bagefter var det bare dejligt at være kommet af med ens frustrationer. I mit tilfælde tænkte min kone ikke over hvor lang tid der gik.... I starten satte vi tid af 2 gange om ugen, lidt akavet men over tid kom det lidt af sig selv og idag kører forholdet meget bedre. 

Håber det giver lidt mening

Tak Newingame.

Tro mig, snakken har jeg taget, flere gange endda. Men men kan ikke påtvinge folk at lytte ;)

Men det er jo som end ikke noget der hører dette forum til.

Velkommen til :) glæder mig til vi skal lære hinanden bedre at kende 

Mange tak CuriousGirl, og i lige måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu