Min Svigerinde

8 indlæg i dette emne

En fræk oplevelse med min svigerinde.

Svigerinde2.doc

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Beklager du har ikke adgang til dette" kommer frem ved alle dine indlæg?

Sendt fra min LG-D855 med Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt. Jeg har ingen problemer med min iPhone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor kan teksten ikke bare ligges op som normalt istedet for dette dokument crap.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se det nu. Måske det var en midlertidig fejl hos Tapatalk

Sendt fra min LG-D855 med Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg henter aldrig noget, så hvis jeg skulle have glæde af dit arbejde, skal din fil kopieres ind som almindelig tekst

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay det vil jeg så gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var omkring 25 år på dette tidspunkt.

Jeg gik over til min svoger for at hente noget, men han var ikke hjemme endnu, men jeg kunne bare komme ind og vente råbte min svigerinde Karin ude fra badet.

Hun kom ud af badet med håndklædet viklet omkring sig, men åbnede det for at sætte det ordentlige, et fantastisk syn af de flotteste og største faste bryster jeg nogle sinde har set, store mørke brystvorter.

Vi satte os og fik kaffe, jeg sad for bordenden, og hun ved siden af bordet. Jeg kunne ikke se op under håndklædet, men vidste jo at hun ikke havde trusser på, fra før da hun strammede håndklædet omkring sig.

Kan du ikke tage mine smøger over på køkkenbordet sagde hun, jo det kunne jeg da og rejste mig og hentede dem.

Da jeg satte mig igen rakte hun sin langefinger ud mod mig, og sagde, prøv at smage min finger og gæt hvad det er for en smag

Jeg tog hendes finger i munden og suttede den ren, mums mums skøn fisse saft, men til hende sagde jeg, jeg er lidt i tvivl om hvad det er der smager så godt, så jeg vil godt smage igen. Så hun spredte benene og lod sin finger glide op mellem sine skamlæber på den yndigste blonde fisse.

Rakte fingeren mod mig igen, og jeg suttede atter hendes finger ren for hendes safter.

Hvis du vil smage mere må du selv slikke det i dig sagde hun og rykkede længere ud med numsen på stolen. Det ene ben op på bordkanten og det andet godt ud til siden. Jeg satte mig på hug foran hende, og lod min tunge køre omkring hendes klitoris, og ind mellem hendes varme våde skamlæber.

Jeg skilte hendes læber med fingrene så jeg rigtigt kunne komme til at slikke og sutte hendes klitoris.

Hun stønnede af nydelse. Jeg kørte en finger op i hendes fisse, fandt hendes g- punkt og masserede det samtidig med at jeg slikkede hendes klitoris.

Hun begyndte nu at kærtegne hendes store faste bryster. Hendes store mørke brystvorter blev store og stive.

Jeg rejste mig lidt op så jeg kunne sutte de flotte strittende brystvorter. Karin holdt mit hoved fast ved hendes bryster. Jeg masserede vildt hendes g- punkt til hun skreg af fryd i en kæmpe orgasme.

Skøn oplevelse, og ærgeligt at det aldrig blev til mere end den ene gang.

Jeg ville godt nyde hendes faste røv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu