Stuepigen

2 indlæg i dette emne

Her er en oplevelse, uden sex, desværre.

Stuepige.doc

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stue/Rengøringspigen

Vi har lige været på Gran Canaria.

Der er en fræk Stue/Rengøringpige med nogle frække øjne. Men nogle flotte bryster, kan jeg se gennem hendes T-shirt. Hun er omkring 36 år tror jeg.

Synd at de skal være så pænt klædt på, for jeg er sikker på hun må have en flot kavalergang.

Hun spiller op med øjnene og frække danse bevægelser.

En dag jeg var på vej op i kiosken fra poolen af, iført badebukser, mødte jeg hende på trapperne.

Jeg havde ligget i solen så jeg var nok lidt varm og halv vågen mellem benene.

Hun tog mig i skridtet og sagde på rimeligt godt engelsk, "I hope to see it one day".

"you are welcome" sagde jeg smilende.

Frækt må jeg sige.

Et par dage senere hvor jeg skulle over i centeret og handle, så jeg hun gik ind i vaskerummet. Vaskerummet ligger lidt afsides fra stien.

Da jeg så hende kunne jeg godt mærke min pik vågnede. Med tanken om at hun havde haft fat i min pik gennem badebukserne.

Jeg gik over mod vaskerummet, nu med stiv pik kunne jeg mærke.

Jeg kunne se hun var alene i rummet, så jeg tog chancen og sagde " would you see or what?" Og åbnede mine shorts.

"Yes yes" sagde hun og kom over til mig.

Hun stak hånden i bukserne på mig og tog min pik frem.

"It is already hard" sagde hun og holdte den ene hånd om mine nosser og den anden kørte hun langsomt op og ned af min nu meget stive pik.

"It is big and beautiful, and much bigger than my husband's " sagde hun. Jeg kunne se hendes brystvorter blive stive gennem hendes t-shirt. Så hun måtte jo blive liderlig af at have min stive pik i hånden.

Hun kiggede mig i øjnene med lystne øjne som sagde knep mig.

"Somebody`s coming " sagde hun og fik puttet min pik ned i bukserne og lukket dem.

"I want that one day" sagde hun.

Jeg gik over og handlede med en meget stiv pik i bukserne..

Det kunne være lækkert hvis det lykkedes at få suttet pik af, af hende. Og slikke hendes spanske fisse.

Vi skal på ferie dernede igen næste år, så jeg kan jo håbe jeg får muligheden for at få suttet min pik af i hendes frække mund og måske smagt hendes fisse .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu