Hvem Vil Holde Mig Låst I Et Kyskhedsbælte?

11 indlæg i dette emne

Er der nogen kvinder der kunne være interesseret i at holde mig låst i mit kyskhedsbælte?

Det vil fungere sådan at jeg låser nøglerne til kyskhedsbæltet inde i et pengeskab, som kun kan åbnes med en kombination som jeg sender til dig, og ikke kender selv. Når du synes jeg skal fri, så kan du bare sende mig kombinationen så jeg kan få nøglerne igen, ellers er min pik hjælpeløst låst inde.

Jeg har koden i en tekst fil, den er sat på pengeskabet og jeg kan ikke selv huske den længere. Når du har fået den, så sletter jeg den fra min computer.

Kyskhedsbæltet er lavet af tykt rustfrit stål, sidder stramt og er meget sikkert. Der er ingen måde jeg kan få det af på uden at have nøglen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stadig interesseret i dette hvis nogen skulle have lyst. Selvom jeg også er lidt bekymret ved tanken om helt at give kontrollen til en anden på denne måde, så er det også ret spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen kvinder der kunne være interesseret i at holde mig låst i mit kyskhedsbælte?

Det vil fungere sådan at jeg låser nøglerne til kyskhedsbæltet inde i et pengeskab, som kun kan åbnes med en kombination som jeg sender til dig, og ikke kender selv. Når du synes jeg skal fri, så kan du bare sende mig kombinationen så jeg kan få nøglerne igen, ellers er min pik hjælpeløst låst inde.

Jeg har koden i en tekst fil, den er sat på pengeskabet og jeg kan ikke selv huske den længere. Når du har fået den, så sletter jeg den fra min computer.

Kyskhedsbæltet er lavet af tykt rustfrit stål, sidder stramt og er meget sikkert. Der er ingen måde jeg kan få det af på uden at have nøglen.

Jeg har selv en fyr jeg har sikret med kyskhedsbælte når jeg er på arbejde eller ferie og han ikke er med, det er dejligt at vide han ikke kan lave sidespring når jeg ikke er der, og han er glad for han ved han ikke kan svigte mig ved at have sex med andre, eller lege med sin pik, uden jeg giver lov, så han sparer mange kræfter på ikke at tænke på at lave en sex fejl.

Hvor længe har du prøvet at gå med kyskhedsbæltet?

Nyder du at gå med kyskhedsbæltet, eller syntes du det er en straf og ikke en gave du er stolt over at have på uden selv at kunne komme fri?

Kan jeg stole 100% på du sletter koden fra din computer når du har sendt den?

Har du en plan "B", hvis "ejeren af koden" bliver syg, mister koden eller andet så den du har sendt koden til ikke kan sende kombinationen retur til dig så du kan komme fri.

Hvor gammel er du, og er du stadig frisk på at få et liv sikret i et dejligt stål kyskhedsbælte?

Håber at høre fra dig hvis du stadig er frisk - jeg kan tilbyde dig både at være sød og hård ved dig, og er også lidt at en dejlig drille pind, der gerne er uretfærdig siger min fyr, når han grædende ber om at måtte komme fri, og jeg så bare ikke kan høre hans bøn.

mvh

Pia

Du kan også skrive til mig privat på piah86@sol.dk, og evt. sende et billede af det på  spændte kyskhedsbælte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Pia,

Mange tak for svaret. Jeg har sendt dig en mail :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endnu ikker hørt fra Pia, så indtil da gælder tilbuddet om at holde mig låst inde stadigvæk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Chastiyguy og alle andre her på siden

Tak for din mail som kom godt frem og velkommen i "min stald"!

Chastityguy blev nytårsaften min kyskhedsslave, jeg har koden til kyskhedsbæltet han fik på den 31. december og han skriver selv det er lidt hårdt her de første dage at have pikken låst inde, men det skal han nok lære at vende sig til på den gode hårde mode, så dyret holder sig i ro i buret.

Jeg har selv en slave der går med kyskhedsbælte der kommer hos mig, så der er gode erfaringer med at holde en mands kron juveller i ro ude nåde eller sødhed.

Godt nytår til jer alle

Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv været låst inde i the Holy trainer v 2 og selvfølgelig med det helt korte bur. Min kæreste beordrede mig til at tage det på inden jeg skulle til julefrokost .nu er vi så blevet enige om det skal blive på og være en fast del af parforholdet.jeg har allerede lyst til at give hende mere magt og blive hendes slave .men hvordan fortæller man lige man gerne vil malkes analt ? 

Redigeret af Plj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lav evt. en kortspil aften, hvor i hver især laver f.eks. 5 forskellige ting i kunne tænke jer og prøve, og så trækker i på skift et kort fra hinanden, så at i på en aften får prøvet forskellige "lege" på hinanden.

Det kan jo være hun også med en drøm om at malke dig analt, så i begge i virkeligheden kan have et kort hvor der stod samme ønske, så det er en god måde at prøve hinandens grænser og ønsker af på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pia - hils Christian54 - Husk at logge ind med den rigtige profil!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Pia kunne bruge en slave fra Sjælland, står jeg gerne til rådighed. Er ny, men meget nysgerrig og interesseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad ny slave, kom du i stald som slavepik hos hårde Pia?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu