Mand Søger Latex Catsuit

3 indlæg i dette emne

..

Redigeret af hamfraaalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en single fyr som tænder meget på lak, latex og støvler. jeg er hetero. og har ikke haft en kæreste i en længere periode. 

Jeg er nu på udkig efter en form for latex dragt, det kan også være leggings og top, samt en form for lak støvler, det skal primært bruges til at onanere i samt at ordne daglige pligter hjemme, med min butt plug. 

Det eneste problem er bare at jeg ikke rigtig tænder på de ting der findes rundt omkring på diverse sider til fyre. det er udelukkende det latex der er til kvinder jeg kunne tænke mig. Derfor er problemet at jeg er 195 cm høj og bruger 44. Jeg har set at man kan købe store størrelser lak støvler på bananashoes. men kan ikke rigtig finde noget sted jeg kan finde en latex suit, eller bare leggings, designet til kvinder jeg er sikker på jeg kan passe? er der nogle der kan hjælpe?

mvh. en liderlig ung gut

Hej Epizoon1992,

Jeg kan anbefale Paradiss.dk da de har store størreselser i deres latex udvalg inklusiv catsuits til kvinder i størrelse x large.

Håber det hjalp dig i din søgen.

Mvh

Tatanka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se at både Breathless.co.uk (verdens bedste latex-forhandler <3) og honour.co.uk har catsuits i mange størrelser.

Det er selvfølgelig en ting, at du er 195 cm høj, noget andet er din kropsbygning. Jeg er selv slank og atletisk bygget, og alligevel er et latex catsuit lidt af en udfordring at komme i. Faktisk har jeg aldrig taget det på selv, det hjælper min mand mig altid med de (relativt få) gange jeg har haft et af mine på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu