What To Do

3 indlæg i dette emne

Har brug for et råd, da jeg er lidt i vildrede.

Jeg har de sidste, snart, 11 år været gift med en fantastisk kvinde som jeg elsker overalt på jorden.

Vi har 2 teenage drenge sammen.

Mit problem er nu, at jeg savner at være sammen med en anden mand, ikke så meget som par - men mere som i sex.

Vi har tidligere forsøgt at hun har "taget mig" med strap-on - det gav da lidt, men alligevel ikke helt. Og i den senere tid har hun været noget afvisende på det punkt, og er faktisk slet ikke blevet nævnt det sidste års tid (faktisk siden jeg havde et lille uheld med en knækket dildo som måtte opereres ud).

Jeg er ved at være på det punkt, hvor jeg vil være sammen med en anden mand, sexuelt - på den anden side har jeg ikke lyst til at være hende utro, og mindst af alt lade mig skille.

Hver gang jeg begynder at nærme mig emnet begynder hun at være afvisende.

Har i nogle råd?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo mere du presser, jo mere stiller hun sig imod.

Mit råd? Nyd dit fantastiske ægteskab og onani med fri fantasi.

Men det var ikke det du ville høre. At være sammen med en anden kræver utrolig meget selvværd hos din kone. Er jeg ikke fræk nok? Er jeg ikke god nok? Elsker jeg ham ikke nok? Er mine bryster for små?

De her tanker kommer garanteret hver gang du nævner emnet, og de er ikke ligefrem lystfremmende. Sørg for hun er bekræftet i hvor dejlig hun er. Fortæl Hvor meget det betyder for dig at prøve, men ikke før hun siger til. Og så vent med tålmodighed.

Når det er sagt, er jeg ikke sikker på min mand nogen sinde fik lov. Min hjerne siger okay men mit hjerte siger NEJ. han valgte mig, kun mig.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et klassisk eksempel på at ville have mere eller andet, end det fantastiske man har lige foran sig.

I øjeblikket er du på vej ind i en spiral, hvor dit fokus alene ligger udenfor jeres forhold, hvor du bruger din energi, din fantasi og dine tanker på alt andet end det din kones og dit forhold tilbyder. Du beskriver det som om det er din kone, der er afvisende, men i virkeligheden er det dig der er afvisende. Du finder ikke jeres forhold nok, så du vil have noget andet end jeres forhold. Sådan vil det uvægerligt fremstå, og det er derfor du skal være opmærksom på, at du ved konstant at nævne ønsker, fantasier og behov, der tager rod udenfor forholdet, at du eroderer og undergraver jeres forhold.

Du må gøre op med dig selv, om dette fysiske behov er så stærkt, at du vil se dit forhold til din kone (og potentielt børn) ændre sig uafvendeligt, om du er villig til at lade jeres 11 års ægteskab bære prisen for sex med en anden mand?

Hvis ja, så tag hellere skridtet fuldt ud og meld klart ud til din kone. Det er altid lettere at forholde sig til en åben udmelding fremfor at finde ud af der har været luskeri involveret senere. Hvis nej, så invitér din kone ud på en måde der passer jer og bekræft overfor hende at det er hende du vil have.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu