Urinsex

8 indlæg i dette emne

Jer der dyrker urinsex tisser i kun på hinanden eller drikker i også??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Drikker også... Som led i dominans leg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indlæg af flemming:

Hej Jonas - jeg er en fyr på 17 og har en storebror på 21. Vi kan godt li lidt bøssesex og når vi er fulde af øl og skal sådan tisse så stikker vi vores tissemænd ind gennem tissehullet i underdrengene og tisser løs. Eller ude i brusebadet går vi sammen og tisser på hinanden. Det er lækkert.

Hej fra Flemming.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 10/24/2016 at 19:49 , CuriousGirl skrev:

Indlæg af flemming:

Hej Jonas - jeg er en fyr på 17 og har en storebror på 21. Vi kan godt li lidt bøssesex og når vi er fulde af øl og skal sådan tisse så stikker vi vores tissemænd ind gennem tissehullet i underdrengene og tisser løs. Eller ude i brusebadet går vi sammen og tisser på hinanden. Det er lækkert.

Hej fra Flemming.

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er sindssygt lækkert at slikke en kvinde mens hun tisser. Jeg drikker og sørger for, at der helst ikke går en dråbe til spilde.

Hilsen Hans

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her dyrkes det i stor stil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Drikker det aldrig, men er blevet tisset på flere gange. Også med lædertøjet på. der er ikke noget bedre end en nøgen kvinde der tisser over en og bag efter glider rundt over mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Drikker det aldrig, men er blevet tisset på flere gange. Også med lædertøjet på. der er ikke noget bedre end en nøgen kvinde der tisser over en og bag efter glider rundt over mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu