Ud Lev Løst Til Bdsm

4 indlæg i dette emne

Hej BDSM lystende :P

Jeg har været i forhold i godt et års tid. Nu har jeg fået lyst til at prøve BDSM af sammen med ham.

Jeg har fortalt min kæreste, at jeg tænder på når han tager godt fat i mig og smækker mig. Men jeg vil gerne mere. Derfor har jeg købt håndjern og dildoer :rolleyes:

Jeg har fortalt min kæreste om disse effekter. Og at han gerne må bruge det på mig. Men han gør intet, selvom han synes det er frækt at jeg tænder på det. Han siger det kommer lidt bag på ham, at jeg tænder på dette men at det er helt okay med ham. Men han skal bare tænke lidt over det.

Nu er det jeg vil høre jer andre. Hvordan hjælper jeg ham lige på vej ????

Skal jeg ud i en lille fræk uniform, lækker mad og stearin lys. Og så ellers fortælle ham det over maden, hvad han skal/må gøre ved mig.

Kender I eventuelt nogle gode sider her på nette, med videoer. Som man kan bruge til at pifte det hele lidt op med. 

Håber I har nogle gode råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg beklager, men jeg har ikke nogle råd. Vil bare sige at jeg har det samme problem med min partner, hun har ikke den samme lyst som mig, hvad det angår. Så jeg glæder mig til at høre om der er nogle gode råd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej begge to.

Jeg har skabt en blog med guides og videoer til at komme igang med BDSM. den finder i på Uniquelady.dk

Først vil jeg sige at det lyder som om, din kæreste er i et stort vildrede. Du har taget ham med bukserne nede. Det kan godt være han synes det er frækt, men han er måske ikke vant til at tænke disse tanker. Fra din konfrontation med ham og dine fantasier og til at han handler på det, kan kræve lidt. Det er en proces han eller hun skal igennem - fra konfrontationen og til at handle på den nye lyst, der er blevet serveret. Jeg kan godt forstå I synes BDSM er spændende og frækt, men din partners udvikling er nødt til at komme i den hastighed, han eller hun nu engang er klar til.

Det er sådan, at BDSM måske ikke helt er så tabubelagt mere som det har været. Det er dog min klare erfaring at partnere har en tendens til at blive overraskede og i vildrede, når den ene fortæller om sine BDSM fantasier og lysten til at udleve disse.

Mit klare råd er at give plads til fordybelse og tanker. Din partner skal kunne følge med. Send gerne inspiration og links - men lad være med at presse. Tag en snak om, hvor vigtig din fantasi er med dig og inden, skal du så gøre op med dig selv, om BDSM er vigtigere end noget andet. Der er altså den risiko, at selvom din partner synes din fantasi er fræk, vil denne bare ikke passe i hans eller hendes lyster.

Plads, tid, inspiration og måske at du lægger lidt op til blide former for BDSM, så din partner bliver bekræftet I at de fantasier han eller hun går med og ideer, kan blive virkelige.

Væbn dig med tålmodighed  :)

Rigtig gode oplevelser ønskes til jer begge

Kærlig Hilsen

Michelle Corydon

BDSM rådgiver og underviser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Michelle

Tak for dit råd  :rolleyes: 

Nu skrev jeg et problem, og det er også et stort ord i den situation, så slemt er det heller ikke, men råd kan jeg altid bruge  :rolleyes: 

Jeg vil lige hurtigt sige, at jeg kunne aldrig finde på og presse min kæreste til noget hun ikke vil, hun får det plads og tid hun har behov for  :rolleyes: 

Tror bare at det ligger i mig at det skal gå hurtigere, og det er noget jeg skal tackle, og det synes jeg også jeg gør. Jeg høre ikke hun brokker sig eller er utilfreds  :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu