Onani I Bilen.

20 indlæg i dette emne

Hejsa.

Er det kun mig som tænder på at onanere imens jeg køre i min bil i det Danske land?

Jeg gør det med dildoer, venus butterfly eller fingrene, ofte sammen med en buttplug.

Når jeg får orgasme sprøjter (squirter) jeg rigtig meget og det er mega frækt fx i forbindelse med jeg køre eller andre offentlige steder, synes jeg i hvert fald.

Byd ind :rolleyes:

5 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke farligt at gøre imens man kører ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Frk Lind

Jeg har prøvet det en gang. Men det var en mega oplevelse, og ja lidt svært at koncentrere  sig om at køre.

Jeg var under vejs - havde læderbukser på uden noget under og efter at have set en dejlig Q da jeg holdt for rødt (i dejlige stramme jeans og en læderjakke) mærkede jeg stivheden. Benyttede mig af det og gnubbede mig igennem læderbukserne. Det var nu ikke meningen , det skulle udvikle sig...griner, men det gjorde det, og jo mere jeg gnubbede jo mere liderlig blev jeg.. lang historie kort efter ca 5-10 minutter skete det, jeg sprøjtede en dejlig ladning i mine bukser, og mærkede hvor våd jeg blev, og duften af sperm og læder...... herligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frøken :wub: Lyder lidt specielt, må erkende jeg tilslutter mig første svar.

Bil og onani hver for sig :wub: Hvis nu missen farer af på dig ved et uheld - Kan det ende i et seriøst uheld :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker onani, bilen er med til at give lidt ekstra ;-)

Men jeg vil nok onanere alle steder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super frækt. Gør det også ind i mellem. Kan godt være svært at køre samtidig men det lykkes som regel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:ph34r: Havde i mine yngre dage et vennepar - Vi som hovedregel var på vlæb ved he he :D  Sådan er det jo ofte når nogen finder sammen.

De havde eddermuggeme en spøgs fetish i Bilen :wub:  Hah - når vi feks. var på Vorbasse marked og skulle hjem - Så startede Hun på en masse, med sin kørende Kæreste - Som altid gik up på Blow fra start, en Deroute som altid endte i de bøvlede med at finde ud af hvor og hvordan de kunne blive selv :rolleyes::lol:

Var vidne til optrinnet 3-4 gange hæ hæ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt lide at gejle mig op, når jeg køre lange ture alene, man kan tænke mange frække tanker undervejs. Men jeg gør det lige indtil jeg er ved at komme. Ellers kan det hurtigt blive en kort tur istedet.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er mere vil at have det sjovt i bilen mens man kører... tease hinanden og så hvis man bliver mega liderligt holde og får det lavet færdig ;) 

så med andre ord er onani mere et forspild :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu aldrig haft problemer med at gøre det mens jeg køre, og jeg har gjort det gennem lang tid og jeg gør det tit mens jeg køre!! Jeg gør det mange steder, men bilen er frækt, synes jeg :-)

3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må da godt lyne ned og giver en spiller mens jeg kører ;) Skal jeg da ikke være bleg for at indrømme..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aldrig mens jeg har kørt bil, men har enkelte gange gået ud i naturen og revet svinet af.  :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa.

Jeg gør det også. Sidder og har pikken fremme og leger.

Men kører ind et sted for at sprøjte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en enkelt gang onaneret mens jeg kørte bil, men det var ret uheldigt. Nogle gange når jeg får orgasme bliver mine hænder helt følelsesløse og nærmest kramper lidt. Og det skete selvfølgelig i bilen. Der skete ikke noget, men det var tæt på. Den risiko løber jeg ikke igen. 

Holder dog tit ind på en rasteplads og onanerer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sgu da frækt at lege lidt i bilen, især risikoen for at blive opdaget, den er dog nok lidt større for fyrre ;) Har altid drømt om at holde for rødt ved siden af en fræk tøs der nød livet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er gjort mange gange, oftest på vej hjem.fra arbejde.

Har dog aldrig gjort det færdigt..mere som hygge på vej hjem til en varm hule :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har givet min ex finger fra århus til kbh hun havde en kjole på der kunne lynes ned foran.så lå hun der nøgen hele vejen til skue for truckere og lign

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været trucker og vidne til mange ting i personbiler noget har også udløst onani med udløsning dog uden at det har givet problemer i kørslen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det ikke noget med at gøre det på motorvejen mens jeg køre ved siden af og kigger på dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har gjort det en enkelt gang, havde hele dagen gået og været små liderlig, da jeg havde været nede og træne og var på vej  hjem var det blevet mørk, så jeg havde en klud med inde i bilen og kørte så hjem ad, fik fisket min pik ud af mine bukser og begyndte at spille, jeg havde ikke regnet med at jeg ville komme, men det gjorde jeg og sikke en mængde der kom ud i kluden :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu