Dyre Sex / Sex Med Hunde?

18 indlæg i dette emne

Hej. Vi er et ungt par midt i 20érne. Vi kom på et tidspunkt ind på sex med dyr og snakken gik i lidt tid, så downloade vi en del dyresex og nød det super meget.
Så nu er vi kommet til at tænke på, om vi kan finde flere som os selv. Endnu bedre nogle der dyrker sex med sin hund og måske endda vil dele lidt...:P

Håber der er nogle derude som os, som gerne vil løfte sløret for en ellers tabu belagt sex form.

Skriv gerne vi svare altid....:P

post-8884-0-20212800-1423650441_thumb.jp

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jørgen.

I er helt klart ikke alene om denne her lyst og tak for det meget frække billed. :)

Jeg har selv eksperimenteret en del med min eks kæreste hvor legede at jeg knaldede hende som en hund.

Det gik rent ind hos hende og jeg dog nåede vi ikke til en rigtigt hund desværre.

Så vil da gerne dele mine erfaringer med jer hvis i har lyst.

Mvh

Tatanka

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg leger også med tanken om at finde en kvinde der kunne tænke sig at prøve min hund ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sæt nogle billeder ind hvis i har noget at tilbyde...:D Så skriver vi om det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Joergen, er ogsaa en fyr i 20's som gerne vil proeve mere paa det omraade (se en kvinde blive taget ad en hund, etc). Lyst til at skrive sammen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tenner på tanken at min dame blir tatt av min hund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da godt supplere med et par private billeder, de er godt nok fire år gamle efterhånden

post-5723-0-24607600-1437143317_thumb.jp

post-5723-0-07965100-1437143318_thumb.jp

post-5723-0-11054100-1437143319_thumb.jp

post-5723-0-96439600-1437143319_thumb.jp

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da godt supplere med et par private billeder, de er godt nok fire år gamle efterhånden

Hej Bent.

Mange tak fordi du deler dine billeder ville sætte stor pris på hvis du delte flere af den slags. :)

Mvh

Tatanka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændene billeder tak

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der ved om der findes et forum for dyre sex, eller er det bare på bloks som disse folk kan/tør være fri til bare at sige det? der må være mange flere par og kvinder der leger med hunden....

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 17/7/2015 at 16:29 , bent-larsen skrev:

Ja det ser nu rigtig godt ud Bent og Tatiana!

Jeg er en yngre fyr på 27 som også kan lide det her! Har prøvet mig lidt frem, men ikke blevet til så meget som jeg gerne ville det :) men kunne godt bruge at møde en eller flere med samme interesse ;) ville så gerne se en kvinde blive taget af en hund eller hest! og måske efter det mener at jeg ikke slipper så let og bliver nød til at tage samme tur!  norddrengen@live.dk kan i skrive til mig på evt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er mange men kan ikke finde ud af stå sammen og dem som har dyr vil ikke så gerne dele med andre eller er bange for at blive afsløret 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 17/7/2015 at 16:29 , bent-larsen skrev:

Ja Ponyhingst det er ærgerligt det er sådan... Håber dog alligevel at jeg kommer i kontakt med nogen en dag..  Måske også nogen der kan hjælpe mig med at få det prøvet rigtigt eller at se det :) 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 11/2/2015 at 11:27 , JørgenThomsen skrev:
Hej. Vi er et ungt par midt i 20érne. Vi kom på et tidspunkt ind på sex med dyr og snakken gik i lidt tid, så downloade vi en del dyresex og nød det super meget.
Så nu er vi kommet til at tænke på, om vi kan finde flere som os selv. Endnu bedre nogle der dyrker sex med sin hund og måske endda vil dele lidt...:P

Håber der er nogle derude som os, som gerne vil løfte sløret for en ellers tabu belagt sex form.

Hej er først kommet på idag, har i fundet et form for duresex og dem der tænder på det??har besluttet at give det en sidste chance, jeg vil som så mange andre gerne se en pige/kvinde have sex med et dyr,, betaler rigtig gerne hvis det skulle værer, oz for private film, er slet og ret, "bare" sidde overfor en pige og bare stille og rolig sidder og taler om hendes oplevelsel med dyresex, svar venlist tilbage,  mvh Henrik 23964486

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en side der hedder   www,beastforum.com . det er meget informativ om alt der vedrører sex med dyr. Det er gratis at registrere på siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 10/02/2015 at 11:27 , JørgenThomsen skrev:

Hej jeg vil bare foreslå at i udnytter hundens naturlige instinkt, og lader den dufte/slikke jeres røvhul, lige efter i har være på toilettet. Det vil gøre at hunden vil slikke jers røvhuller rene, jeg har ikke selv prøvet det, men jeg tror det er RART.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Besvaret (rettet)

På 10/02/2015 at 11:27 , JørgenThomsen skrev:
På 12/02/2015 at 19:06 , Tatanka skrev:
På 09/01/2016 at 11:53 , UngfyrVildelyster skrev:

Ja det ser nu rigtig godt ud Bent og Tatiana!

Jeg er en yngre fyr på 27 som også kan lide det her! Har prøvet mig lidt frem, men ikke blevet til så meget som jeg gerne ville det :) men kunne godt bruge at møde en eller flere med samme interesse ;) ville så gerne se en kvinde blive taget af en hund eller hest! og måske efter det mener at jeg ikke slipper så let og bliver nød til at tage samme tur!  norddrengen@live.dk kan i skrive til mig på evt :)

Hej Jørgen.

I er helt klart ikke alene om denne her lyst og tak for det meget frække billed. :)

Jeg har selv eksperimenteret en del med min eks kæreste hvor legede at jeg knaldede hende som en hund.

Det gik rent ind hos hende og jeg dog nåede vi ikke til en rigtigt hund desværre.

Så vil da gerne dele mine erfaringer med jer hvis i har lyst.

Mvh

Tatanka

På 17/07/2015 at 16:29 , bent-larsen skrev:

Hej jeg vil bare foreslå at i udnytter hundens naturlige instinkt, og lader den dufte/slikke jeres røvhul, lige efter i har være på toilettet og skide. Det vil gøre at hunden vil slikke jers røvhuller rene, jeg har ikke selv prøvet det, men jeg tror det er RART.

Redigeret af varmMassage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde rengør sig selv og ikke andre. Ville ikke inspirerer den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu